حضور پر قدرت سن ایچ در بازار آنلاین B2B و عمده فروشی

سن ایچ و استاف
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

سن ایچ زیر مجموعه هلدینگ عالی فرد

برند سن ایچ که زیر مجموعه شرکت عالی فرد می باشد اولین شرکتی است که کار خود را با تولید شربت های نیمه آماده و کنستانتره های میوه از سال 1356 شروع کرده و اکنون جزو برترین شرکت های فعال در این زمینه با برند های گوگنان می باشد.
در حال حاضر، شرکت عالیفرد در زمینه تولید انواع کنسانتره، آبمیوه، اسموتی، شربت، آبمیوه گازدار، نوشیدنی مالت، آبمیوه با تکه های میوه در بسته‌بندی های پاکت، شیشه، پت، قوطی و گالن فعالیت می‌نماید.

استاف

استاف، پلتفورم فروش آنلاین کالای عمده و سازمانی B2B به عنوان اولین شرکت فعال دراین حوزه به صورت آنلاین از سازمان ها و کسب و کار هایی که در هر زمینه ای اعم از ( خوراکی، شوینده، لوازم تحریر، پوشاک و …) فعالیت می کنند دعوت به همکاری می نماید..

از مزیت های ثبت نام در استاف می توان به:

ایجاد فرایند معامله امن

از جمله دغدغه های شرکت ها، کسب و کار ها و خریداران عمده ، مربوط به پرداخت بهای کالای مورد نیاز قبل از تحویل کالا از تامین کننده و فروشنده میباشد. بسیاری از سازمان ها تمایل دارند تا از صحت کالا و تحویل کالا مطمئن باشند و سپس وجه مورد نظر را پرداخت نمایند.سامانه استاف این امکان را فراهم کرده است تا با پرداخت هزینه به صورت امانی در سامانه استاف، پس از دریافت بی نقص کالا و خدمات ، وجه پرداختی به تامین کننده انتقال یابد.

بهینه سازی زمان و نیروی انسانی تدارکات

با توجه به ماهیت فیمت گذاری بروز توسط فروشندگان در این سامانه ، بسیاری از موضوعات مربوط به اسعالم قیمت و صرف زمان برای خرید از بازار های عمده و حتی ارتباط با شرکت های مختلف به صورت چشم گیر کاهش یافته و این دغدغه رنج آور صرف زمان برای تامین مایجتاج و مواد اولیه کسب وکار رفع گردیده است. همینطور سازمان ها با رویکرد خرید آنالین کاالی خود، می توانند از ظرفیت های نیروی انسانی که قبال فرایندهای تدارکات را انجام میداده است در بخش های دیگر سازمان خود استفاده نمایند

شفافیت فرایند خرید

بنا به ماهیت الکترونیکی بودن فرایند های خرید و پرداخت کلیه ، مراحل انتخاب کالا و قیمت های مربوط به هر کاال کامال مشخص و میزان مبلغ پرداختی در ازای خرید کالا مشخص است و کلیه فاکتور ها در سامانه ثبت می گردند.

انعقاد قرارداد سن ایچ و استاف
حضور پر قدرت سن ایچ در بازار آنلاین B2B و عمده فروشی

یکپارچگی در خرید کالا

سامانه استاف در واقع بازار آنلاین کاالای عمده و سازمانی میباشد. حضور برند های مختلف تامین کالا در بخش های متنوع موجب شده است ، تقریبا تمامی اقالم مورد نیاز یک سازمان ، کسب و کار و یک نهاد به طور کامل از طریق این سامانه ارائه شود.
بنابراین شرکت ها و سازمان ها میتوانند با حضور در این سامانه کلیه کاالهای مورد نیاز خود را از یکجا خریداری نمایند.

تامین کنندگان و صاحبان کسب و کار می توانند با مراجعه به سایت استاف مارکت جهت تکمیل فرم فروشگاه خود اقدام کنند.

شرکت پخش سایه سمن

شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ) در شهریور ماه سال 1400 با عقد قرارداد استراتژیک بلندمدت وارد سامانه استاف مارکت شد . این شرکت زیر مجموعه هلدینگ عالی فرد می باشد و علاوه بر محصولات سن ایچ که به عنوان اصلی ترین کالای این شرکت شناخته می شود. با کالا های دیگری نظیر ( کروسان، شیبابا، فروتی، هاسکی و…) در فروشگاه اینترنتی استاف مارکت به صورت عمده به فروش و فعالیت می پردازد.

سازمان ها با کسب و کارها و کلیه متقاضیان خرید عمده می توانند از طریق پنل فروش سازمانی استاف مارکت نسبت به خرید آنلاین محصولات سن ایچ و سایر محصولات شرکت پخش سایه سمن اقدام نمایند. محصولات سن ایچ این در سامانه استاف با حداقل 15 و تا حداکثر 25 درصد تخفیف به صورت عمده و ارزان تر از باقی فروشگاه ها و پلتفورم ها عرضه می شوند. سایر محصولات شرکت پخش سمن نیز تا 30 درصد تخفیف به صورت عمده در سامانه استاف به فروش می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

مدیریت بازرگانی فروش سازمانی
استاف بیزینس

مدیریت بازرگانی فروش سازمانی پلتفرم B2B استاف

مدیریت بازرگانی فروش سازمانی با اینکه سود فرواوانی برای تامین‌کنندگان به همراه دارد ولی طمع گران‌فروشی در فروش عمده برخی برندها مسئله‌ای است در خور توجه. در آن لحظه که تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان فروش سازمانی به سرعت و آسانی فروش سازمانی بیشتری را در دیجیتال مارکتینگ B2B استاف تجربه داشتند ولی طمع گرانفروشی مانع از فروش آنها به سازمان و شرکتها شد. این موضوع خدشه بر برندینگ و خوشنامی کسب و کارها پدید آورد که این مقاله نگاهی است به موضوع مدیریت بازرگانی فروش سازمانی شرکت ها که چگونه برندهای New Name و کسب و کارهای نو توانستند در بازار فروش سازمانی حضور داشته و سود ببرند.

تجارت الکترونیک
استاف بیزینس

تجارت الکترونیک کسب و کارهای B2B

تجارت الکترونیک از اهداف پولساز شغل مهندسی کامپیوتر است. روزی که در رشته مهندسی کامپیوتر شروع به تحصیل کردم، نوجوانی 18 ساله بودم که از

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا