آغاز عرضه محصولات برند مانی به صورت فروش عمده آنلاین استاف مارکت

انعقاد قرارداد استاف و مانی
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

انعقاد قرارداد فروش عمده محصولات مانی در استاف

شرکت گسترش پخش سانا زیر مجموعه گروه رحمانی با انعقاد قرارداد راهبردی با شرکت استاف مارکت کلیه محصولات برند مانی (Mani) و سایر محصولات خود را به صورت عمده در این سامانه فروش سازمانی و خرید عمده عرضه می کند.

شما خریداران محترم می توانید جهت ثبت سفارش محصولات مانی به سامانه استاف مارکت مراجعه کنید و محصولات این برند و دیگر برند های این شرکت را با تخفیفات ویژه خریداری کنید.

از جمله مزایای خرید وعضویت در سامانه استاف می توان به :

  • شفافیت فرایند خرید: بنا به ماهیت الکترونیکی بودن فرایند های خرید و پرداخت کلیه ، مراحل انتخاب کالا و قیمت های مربوط به هر کالا کامل مشخص و میزان مبلغ پرداختی در ازای خرید کالا مشخص است و کلیه فاکتور ها در سامانه ثبت می گردند.
  • کاهش بروکراسی مالی و اداری: زمانی که یک سازمان با فروشندگان مختلفی در ارتباط است، بایستی فرایند های پرداخت ، ثبت اسناد ،صورتحساب های مالی ، مالیاتی و اداری را چندین بار به صورت یکسان با همه آن فروشندگان در هر مرحله از خرید طی نماید. در صورتی که کاربران سازمانی که از سامانه استاف خریدهای عمده خود را انجام میدهند، از نظر امور اداری، مالی و مالیاتی تنها با شرکت استاف طرف حساب خواهند بود.
  • مقایسه بروز کاال از لحاظ کیفیت و قیمت: حضور برند های مختلف در این سامانه ، این امکان را به مشتریان سازمانی داده است تا با مقایسه قیمت های برند های مختلف و کیفیت یا ویژگی کالای آن ها ، انتخاب راحت تر و بهتری برای خرید خود داشته باشند.
  • چابکی و انعطاف پذیری باال در زمان ظهور بحران ها: یکی از مزیت های شگفت انگیز سامانه استاف قابلیت انعطاف پذیری باال در شرایط بحران و تغییرات محیط صنعت و کسب و کار می باشد. با توجه به ماهیت آنالین بودن این سامانه و ظرفیت های اتوماسیون ایجاد شده در ارائه خدمات و فروش کاال برخالف بروز مشکالت متفاوت در کشور ، این سامانه توانایی الزم در ارائه خدمات را دارد. همینطور سازمان های خریدار کاال نیز با وجود بروز بحران هایی مانند کووید- 19 این امکان را دارند تا بتوانند طریق این سامانه مایحتاج کسب وکار خود را تامین نمایند.
  • ارسال رایگان کالا: با توجه به مدل تجاری هلدبینگ استاف ، کالاهای مورد نیاز سازمان های مختلف توسط شرکت های پخش تامین کننده توزیع میشوند که این روش منجر به رایگان شدن تحویل سفارش کالا در اکثر شهر ها و نقاط کشور شده است.

شما هم میتوانید همکار ما باشید

با عضویت و تکمیل فرم ثبت نام در استاف مارکت میتوانید فروشگاه شخصی خود را داشته باشید و از مزایای بی شمار این سامانه استفاده کنید.

اگر در زمینه خدمات فعالیت می کنی استاف به فکر شما نیز بوده است و پلتفورمی را آماده کرده  تا با استفاده از آن مشتریان و پیمانکاران یکجا جمع شوند و بتوانند باهم همکاری داشته باشند. جهت اطلاعات بیشتر به سایت استاف مراجعه کنید.

برند mani (مانی) از جمله نام های مطرح در حوزه آجیل و خشکبار بسته بندی شده می باشد که کالاهای با کیفیت، صادراتی  تولید می نماید.

شرکت گسترش پخش سانا با استاف مارکت را به عنوان تنها عاملیت فروش آنلاین B2B در حوزه خرید های سازمانی عمده قرار داده است .

کلیه کاربران سازمانی و خریداران عمده می توانند کالاهای مورد نظر خود را اعم از محصولات (نات بارمانی ، محصولات کاریز، عسل گلوردی و … را با تخفیفات ویژه و با قیمت فروش عمده کارتنی از درب کارخانه خرید نمایند.

محصولات برند مانی و کاریز ودیر محصولات هلدینگ رحمانیان با 15 تا 20 در صد تخفیف در سامانه فروش سازمانی کالای عمده – استاف مارکت به فروش می رسند.

2 پاسخ

    1. با عرض سلام و وقت بخیر
      ممنون از انرژی مثبتتون
      امیدواریم همیشه شاد و سلامت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا