جذب فالوور در اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ ​

جذب فالوور برای اینستاگرام
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

جذب فالوور قطعی در اینستاگرام !

مسئله ای که به شدت این روزها مورد توجه قرار گرفته , جذب فالور در اینستاگرام هست !

مدتی قبل شما به راحتی میتونستید با خرید فالور , هر چند فیک پیج خودتون رو بالا بیارید و از این طریق کسب درآمد داشته باشید .

اما این روز ها با الگوریتم های جدید و بخش هایی که به تازگی به این نرم افزار اضافه شده , شما بدون داشتن اطالاعات و دونستن ترفند ها و استراتژی های جدید نمیتونید در اینستاگرام فالور بالایی داشته باشید و وارد صفحه اکسپلورر بشید !

چند تا از ترفند های مهم و کاربردی اینستاگرام رو به صورت خلاصه براتون آوردیم :

قسمت reels رو نادیده نگیرید !​

ریلز اینستاگرام

اگر از این ویژگی اینستاگرام غافل شدید , با کسب و کار خود خداحافظی کنید !

این قسمت قابلیت جدید اینستاگرام است که با آن می توان ویدئو هایی با یک موزیک قالب تهیه کرد . محدود زمانی این قسمت ۳۰ ثانیه است .

این ویژگی اینستاگرام به شما کمک می کند تا سریع تر وارد صفحه اکسپلورر و زودتر دیده شوید !

تنبلی نکنید و کپشن رو بلند بنویسید !

طبق آماری که در سال های اخیر منتشر شده , علاقه مخاطبین به خواندن مطالب در این نرم افزار پیشرفت چشمگیری داشته است .

شما می توانید برای جذاب تر شدن مطلب و جذب خواننده خلاصه یا تیتر کوتاه جذاب یا اصطلاحا زردی را تهیه کنید و در پست منتشر کنید .

مطلب اصلی خود را نیز می توانید در قسمت کپشن وارد کنید .

فراموش نکنید که استفاده از علائم نگارشی و شکلک های مناسب می تواند به جذاب شدن نوشته و پست شما کمک کند . برای مثال می توانید برای شمارش از ایموجی های اعداد و یا ایموجی هایی مانند  استفاده کنید .

آمار

گاهی اوقات LIVE برگزار کنید .​

لایو اینستاگرام

شما می توانید با برگزاری لایو در اینستاگرام با هر موضوعی که می خواهید به مشتریان و یا فالور هایتان راهنمایی و یا مشاوره بدهید برگزار کنید و یا می توانید ارتباط مستقیم با چند نفر از کسانی که می خواهید داشته باشید .

گاها می بینیم که صفحات بیزینسی بزرگ برای پرسش و پاسخ مشتریانشان از این ویژگی استفاده میکنند .

فراموش نکنید که مهم ترین چیز در جذب فالور , تعامل با آن هاست . پس این روش می تواند کمک شایانی به شما بکنید .

اگر صاحب کسب و کار هستید : همین حالا یک موضوع را انتخاب کنید و در ساعت مشخصی که از قبل در استوری اعلام کردید در لایو حاضر شوید و با مشتریان خود تعامل کنید .

به یک پروفایل ساده راضی نباشید !

ویترین هر مغازه ای قطعا و بدون شک مهم ترین قسمت آن است !

شما تا زمانی که یک نمای زیبا برای معرفی خود نداشته باشید نمی توانید جذب فالور داشته باشید . این قسمت هم مانند بقیه قسمت ها باید برایتان اهمیت داشته باشد و به آن توجه کنید .

اگر صاحب کسب و کار هستید : تصویر پروفایل مناسب بگذارید ! فراموش نکنید که تصویر پروفایل شما نشان دهنده علایق , تعریف و معرفی روحیه تان و اولین چیزی است که در دید مخاطبان قرار میگیرد .

نام قابل درک و مشخصی انتخاب کنید . فراموش نکنید که یک نام کاربری ساده در اینستاگرام  خود می تواند تبلیغ باشد !

یک بایو مفید و مختصر داشته باشید . اما نه آنقدر کوتاه که مشتری رسالت شما را درک نکند و نه آنقدر بلند که با محدودیت کاراکتر مواجه شوید . باید سعی کنید توضیحی مختصر و کاملا با معنی از کارتان بدهید .

یادآوری : هشتک فراموشتان نشود 

قطره قطره جمع گردد …

سعی کنید همه چیز را از صفر شروع کنید ! 

الگوریتم های جدید اینستاگرام با ربات های جذب فالور به شدت برخورد میکند و ممکن است حتی صفحه شما را ببندد !

بنابراین سعی کنید با روش های موجود مانند کامنت گذاشتن زیر پست های دیگران و لایک کردن آن ها دیده شوید . فراموش نکنید که ممکن است با یک قدم اشتباه تمام زحماتتان از بین برود !

اگر بودجه برای تبلیغات ندارید می توانید از روش تبادل استفاده کنید .

از معجزه hashtag بیشتر بدانید !​

ر وش دیگری که به شدت مورد توجه اینستاگرام است , روش هشتکینگ است ! این موضوع که اینستاگرام امروزه به یک موتر جستجوی قوی تبدیل شده و به تنهایی پاسخگوی نیاز کاربران دنیای دیجیتال است از دید هیچ کس پنهان نیست .

از یک هشتک اختصاصی استفاده کنید .

اگر صاحب کسب و کار هستید : همین حالا با اسم شرکت و یا سازمان خودتان یک هشتگ درست کنید !

آن را در تمام پست های خود نشر دهید , در استوری و حتی بایوگرافی !

یک نکته خیلی مهم !

اینستاگرام به تازگی روی قسمت بایو گرافی فوکوس زیادی کرده است . بنابراین ای هشتگ گذاری در این قسمت به هیچ عنوان غافل نشوید .

می توانید برای دور زدن محدودیت کاراکتر توضیحات خود را به صورت # بنویسید . مثال :

سلام . من یک #برنامه نویس هستم و در حوزه #وب_هکینگ در حال فعالیت ام  .

hashtag اینستاگرام

همه چیز را متصل کنید !

برای بهتر دیده شدن باید بستر تبلیغاتی خودتان را گسترش بدهید . می توانید با اتصال صفحات توئیتر و یا فیسبوک به این امر سرعت ببخشید . فراموش نکنید که اینکار چه تاثیر زیادی در جذب فالور شما خواهد داشت .

چالش راه بیندازید !

سعی کنید مخاطبینتان را واردار به تعامل کنید ! می توانید برای اینکار از استوری های تعاملی و نظرسنجی نیز استفاده کنید . نوشتن جملات تحریک آمیز در اسلاید آخر مانند ” اگر میدانید که موفق می شوید زیر همین پست کلمه حتما را برایم کامنت کن !” می تواند به صورت تبلیغ خاموش برای شما عمل کند و به این طریق تعداد کامنت شما را افزایش می دهد !

از قسمت IGTV فرار نکنید …

اینستاگرام igtv

چند سالی است که دغدغه کاربران اینستاگرام محدودیت زمانی در بخش پست و یا استوری است که قبلا با قابلیت پست چند صفحه ای آن را دور میزدند ! اما اینستا به تازگی این مشکل را حل کرده است . قابلیت IGTV به شما این امکان را می دهد که بدون محدودیت زمانی تا ۱ ساعت ویدئو منتشر کنید .

این ویژگی به خصوص برای صاحبان کسب و کار های دیجیتالی می تواند فرصت خوبی باشد .

شما می توانید به راحتی برای معرفی خود به دیگران و یا برای مشاوره های شغلی از این قسمت استفاده کنید .

فراموش نکنید که نمی توانید کمتر از ۱۵ ثانیه منتشر کنید و البته نوشتن یک موضوع جذاب هم فراموشتان نشود .

فیلتر درست کنید .

درست کردن یک فیلتر شخصی می تواند مخاطب را از هرجایی سمت پیج شما هدایت کند . فراموش نکنید که باید یک فیلتر جذاب باشد تا ترند شود !

اگر صاحب کسب و کار هستید : می توانید یک فیلتر با موضوع کاریتان درست کنید . برای مثال اگر شما پوشاک تولید می کنید می توانید یکی از محصولاتتان را در فیلتر اضافه کنید و مشتری بدون دیدن فیزیک لباس آن را در تن خود ببیند .

سخن آخر استاف!

فراموش نکنید که این پلتفرم می تواند چقدر به رشد شما در دنیای دیجیتال کمک کند . البته اگر بدانید که چطور باید آن را استفاده کنید و از امکانات آن بهره ببرید .

اگر صاحب کسب و کار هستید : همین حالا دست به کار شوید و برای رشد سازمان خود اولین قدم را بردارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا