جذب فالوور در اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ ​

جذب فالوور برای اینستاگرام

جذب فالوور قطعی در اینستاگرام !

مسئله ای که به شدت این روزها مورد توجه قرار گرفته , جذب فالور در اینستاگرام هست !

مدتی قبل شما به راحتی میتونستید با خرید فالور , هر چند فیک پیج خودتون رو بالا بیارید و از این طریق کسب درآمد داشته باشید .

اما این روز ها با الگوریتم های جدید و بخش هایی که به تازگی به این نرم افزار اضافه شده , شما بدون داشتن اطالاعات و دونستن ترفند ها و استراتژی های جدید نمیتونید در اینستاگرام فالور بالایی داشته باشید و وارد صفحه اکسپلورر بشید !

چند تا از ترفند های مهم و کاربردی اینستاگرام رو به صورت خلاصه براتون آوردیم :

قسمت reels رو نادیده نگیرید !​

ریلز اینستاگرام

اگر از این ویژگی اینستاگرام غافل شدید , با کسب و کار خود خداحافظی کنید !

این قسمت قابلیت جدید اینستاگرام است که با آن می توان ویدئو هایی با یک موزیک قالب تهیه کرد . محدود زمانی این قسمت ۳۰ ثانیه است .

این ویژگی اینستاگرام به شما کمک می کند تا سریع تر وارد صفحه اکسپلورر و زودتر دیده شوید !

تنبلی نکنید و کپشن رو بلند بنویسید !

طبق آماری که در سال های اخیر منتشر شده , علاقه مخاطبین به خواندن مطالب در این نرم افزار پیشرفت چشمگیری داشته است .

شما می توانید برای جذاب تر شدن مطلب و جذب خواننده خلاصه یا تیتر کوتاه جذاب یا اصطلاحا زردی را تهیه کنید و در پست منتشر کنید .

مطلب اصلی خود را نیز می توانید در قسمت کپشن وارد کنید .

فراموش نکنید که استفاده از علائم نگارشی و شکلک های مناسب می تواند به جذاب شدن نوشته و پست شما کمک کند . برای مثال می توانید برای شمارش از ایموجی های اعداد و یا ایموجی هایی مانند  استفاده کنید .

آمار

گاهی اوقات LIVE برگزار کنید .​

لایو اینستاگرام

شما می توانید با برگزاری لایو در اینستاگرام با هر موضوعی که می خواهید به مشتریان و یا فالور هایتان راهنمایی و یا مشاوره بدهید برگزار کنید و یا می توانید ارتباط مستقیم با چند نفر از کسانی که می خواهید داشته باشید .

گاها می بینیم که صفحات بیزینسی بزرگ برای پرسش و پاسخ مشتریانشان از این ویژگی استفاده میکنند .

فراموش نکنید که مهم ترین چیز در جذب فالور , تعامل با آن هاست . پس این روش می تواند کمک شایانی به شما بکنید .

اگر صاحب کسب و کار هستید : همین حالا یک موضوع را انتخاب کنید و در ساعت مشخصی که از قبل در استوری اعلام کردید در لایو حاضر شوید و با مشتریان خود تعامل کنید .

به یک پروفایل ساده راضی نباشید !

ویترین هر مغازه ای قطعا و بدون شک مهم ترین قسمت آن است !

شما تا زمانی که یک نمای زیبا برای معرفی خود نداشته باشید نمی توانید جذب فالور داشته باشید . این قسمت هم مانند بقیه قسمت ها باید برایتان اهمیت داشته باشد و به آن توجه کنید .

اگر صاحب کسب و کار هستید : تصویر پروفایل مناسب بگذارید ! فراموش نکنید که تصویر پروفایل شما نشان دهنده علایق , تعریف و معرفی روحیه تان و اولین چیزی است که در دید مخاطبان قرار میگیرد .

نام قابل درک و مشخصی انتخاب کنید . فراموش نکنید که یک نام کاربری ساده در اینستاگرام  خود می تواند تبلیغ باشد !

یک بایو مفید و مختصر داشته باشید . اما نه آنقدر کوتاه که مشتری رسالت شما را درک نکند و نه آنقدر بلند که با محدودیت کاراکتر مواجه شوید . باید سعی کنید توضیحی مختصر و کاملا با معنی از کارتان بدهید .

یادآوری : هشتک فراموشتان نشود 

قطره قطره جمع گردد …

سعی کنید همه چیز را از صفر شروع کنید ! 

الگوریتم های جدید اینستاگرام با ربات های جذب فالور به شدت برخورد میکند و ممکن است حتی صفحه شما را ببندد !

بنابراین سعی کنید با روش های موجود مانند کامنت گذاشتن زیر پست های دیگران و لایک کردن آن ها دیده شوید . فراموش نکنید که ممکن است با یک قدم اشتباه تمام زحماتتان از بین برود !

اگر بودجه برای تبلیغات ندارید می توانید از روش تبادل استفاده کنید .

از معجزه hashtag بیشتر بدانید !​

ر وش دیگری که به شدت مورد توجه اینستاگرام است , روش هشتکینگ است ! این موضوع که اینستاگرام امروزه به یک موتر جستجوی قوی تبدیل شده و به تنهایی پاسخگوی نیاز کاربران دنیای دیجیتال است از دید هیچ کس پنهان نیست .

از یک هشتک اختصاصی استفاده کنید .

اگر صاحب کسب و کار هستید : همین حالا با اسم شرکت و یا سازمان خودتان یک هشتگ درست کنید !

آن را در تمام پست های خود نشر دهید , در استوری و حتی بایوگرافی !

یک نکته خیلی مهم !

اینستاگرام به تازگی روی قسمت بایو گرافی فوکوس زیادی کرده است . بنابراین ای هشتگ گذاری در این قسمت به هیچ عنوان غافل نشوید .

می توانید برای دور زدن محدودیت کاراکتر توضیحات خود را به صورت # بنویسید . مثال :

سلام . من یک #برنامه نویس هستم و در حوزه #وب_هکینگ در حال فعالیت ام  .

hashtag اینستاگرام

همه چیز را متصل کنید !

برای بهتر دیده شدن باید بستر تبلیغاتی خودتان را گسترش بدهید . می توانید با اتصال صفحات توئیتر و یا فیسبوک به این امر سرعت ببخشید . فراموش نکنید که اینکار چه تاثیر زیادی در جذب فالور شما خواهد داشت .

چالش راه بیندازید !

سعی کنید مخاطبینتان را واردار به تعامل کنید ! می توانید برای اینکار از استوری های تعاملی و نظرسنجی نیز استفاده کنید . نوشتن جملات تحریک آمیز در اسلاید آخر مانند ” اگر میدانید که موفق می شوید زیر همین پست کلمه حتما را برایم کامنت کن !” می تواند به صورت تبلیغ خاموش برای شما عمل کند و به این طریق تعداد کامنت شما را افزایش می دهد !

از قسمت IGTV فرار نکنید …

اینستاگرام igtv

چند سالی است که دغدغه کاربران اینستاگرام محدودیت زمانی در بخش پست و یا استوری است که قبلا با قابلیت پست چند صفحه ای آن را دور میزدند ! اما اینستا به تازگی این مشکل را حل کرده است . قابلیت IGTV به شما این امکان را می دهد که بدون محدودیت زمانی تا ۱ ساعت ویدئو منتشر کنید .

این ویژگی به خصوص برای صاحبان کسب و کار های دیجیتالی می تواند فرصت خوبی باشد .

شما می توانید به راحتی برای معرفی خود به دیگران و یا برای مشاوره های شغلی از این قسمت استفاده کنید .

فراموش نکنید که نمی توانید کمتر از ۱۵ ثانیه منتشر کنید و البته نوشتن یک موضوع جذاب هم فراموشتان نشود .

فیلتر درست کنید .

درست کردن یک فیلتر شخصی می تواند مخاطب را از هرجایی سمت پیج شما هدایت کند . فراموش نکنید که باید یک فیلتر جذاب باشد تا ترند شود !

اگر صاحب کسب و کار هستید : می توانید یک فیلتر با موضوع کاریتان درست کنید . برای مثال اگر شما پوشاک تولید می کنید می توانید یکی از محصولاتتان را در فیلتر اضافه کنید و مشتری بدون دیدن فیزیک لباس آن را در تن خود ببیند .

سخن آخر استاف!

فراموش نکنید که این پلتفرم می تواند چقدر به رشد شما در دنیای دیجیتال کمک کند . البته اگر بدانید که چطور باید آن را استفاده کنید و از امکانات آن بهره ببرید .

اگر صاحب کسب و کار هستید : همین حالا دست به کار شوید و برای رشد سازمان خود اولین قدم را بردارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *