رویداد بین المللی نمایشگاه تهران، در اطلاع رسانی طرح های کسب و کار نیازمند به دیده شدن، مدیریت و برنامه ریزی شده است. انتخاب مکان، زمان و مایحتاج عمده با هزینه مناسب برای برگزاری رویدادهای بین المللی نمایشگاه تهران مهم است. به همین جهت؛ سامانه الکترونیکی استاف به منظور برگزاری هر چه بهتر مناسبات نمایشگاه کوشیده است تا کالای با کیفیت و قیمت عمده و ارزان را در برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران و سایر شهرستان ها فراهم سازد. کلیه کسب و کارها می توانند با خرید سازمانی استاف مارکت تهیه و تدارک تجهیزات نمایشگاه و همایش ها ارزان تری را تجربه کنند؛ که توسط پلتفرم b2b استاف | فروش سازمانی و خدمات پیمانکاری کسب و کار برای همه فعالان اقتصادی ممکن است.
مجموعه استاف با دعوت به همکاری از تمام تامین کنندگان کارخانجات و تولیدکنندگان فرایند ثبت نام تامین کنندگان استاف را به دقت انجام می دهد. کمپین “هر کسب و کار، یک ایران” با حمایت فروشندگان تامین کننده سازمانی اجرا می شود. هدف از برگزاری این کمپین شناخت برندها و تجارت سودآور برای تمام کسب و کارهاست.
تامین کالای انبوه به قیمت عمده و ارزان از وظایف سامانه الکترونیکی استاف مارکت در فروش سازمانی است. کلیه ی سازمان و شرکت ها می توانند، کالای انبوه کارخانجات را به قیمت عمده از کارخانه یا تولیدی با خرید سازمانی استاف مارکت تهیه و تامین کنند. بنابراین، خرید سازمانی ویژه نمایشگاه های بین المللی همواره برای کلیه برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی فراهم است.
در رویدادهای نمایشگاهی اغلب تهیه ی هدیه سازمانی و گیفت شرکتی انجام می شود. بدین منظور انواع گیفت شرکتی استاف مارکت برای تبلیغات و برندینگ کسب و کار در سامانه الکترونیکی استاف مارکت عرضه می شود. همواره مشاوره، طراحی، ایده پردازی، مشاهده و انتخاب هدایای سازمانی می تواند به انتخاب و اختیار مدیران اجرایی به صورت آنلاین در اختیار قرار می گیرد. مسئول خرید یا مدیر اجرایی با تهیه و تامین کالای انبوه به قیمت عمده همواره از خرید سازمانی استاف مارکت به دلیل یکپارچگی و کاهش هزینه های سرآمد آسوده خاطر است.
تجارت یعنی معامله سودبخش! هر تاجر معامله کننده در کسب و کار تجاری سود می برد. مدیریت و برنامه ریزی رویدادهای نمایشگاهی گامی موثر در افزایش بهره وری و سوددهی به معاملات تجاری است.
بیش از 10000 کارآفرین و صاحب کسب و کار وجود دارند تا طرح و ایده های تجاری را در رویداد های نمایشگاه بین المللی تهران اعلان کنند. بسیاری از آنها برای راه اندازی یا رشد شرکت ها از برنامه ریزی، تهیه، تامین و تدارکات کالای عمده در رویداد ها استفاده می کنند.
چکیده اجرایی بررسی اجمالی کسب و کار با مدیریت اجرای رویداد های نمایشگاه بین المللی تهران ویژه مناسبتهای گوناگون در یک کسبوکار یا استارتآپ برنامهریزی می شود.
شرکت های مختلف در استاف سرویس می توانند؛ با پیمانکار برگزاری رویداد های نمایشگاه بین المللی از سراسر کشور خدمات متنوع بگیرند. پیمانکاران استاف سرویس به خوبی مدیریت و برنامه ریزی رویدادهای بین المللی کسب و کارها را در نمایشگاه های بین المللی انجام می دهند.
کارفرمایان متقاضی رویدادهای نمایشگاهی همواره می توانند؛ از استاف مارکت مایحتاج عمده مورد نیاز در رویدادهای بین المللی نمایشگاه ها را با خرید سازمانی تهیه کنند. خرید سازمانی و عمده کالای انبوه برای کسب و کارها؛
- قیمت ارزان تر در تدارک کالای انبوه
- سرعت در خرید عمده کالای انبوه از درب کارخانه
- راحت ترین خرید سازمانی شرکت ها
با تهیه و تامین مایحتاج عمده برای کسب و کارها در رویدادهای بین المللی نمایشگاهی فراهم می کند.
هر دو مجموعه استاف مارکت و استاف سرویس با نظارت جامع پلتفرم b2b استاف | فروش سازمانی کالای عمده و خدمات پیمانکاری کسب و کار فعالیت می کنند. پلتفرم b2b استاف، با ثبت نام تامین کنندگان عمده پنل فروشندگی عمده سازمانی را برای تولیدکننده و تامین کنندگان پس از احراز هویت به صورت آنلاین فعال می شود.
پیمانکاران استاف سرویس با مهارت های برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران، قادر هستند تا با تمرکز حرفه ای تر مشاغل به شرکت ها در رویداد های بین المللی نمایشگاهی کمک کنند، و بیشترین سود را برای هر کسب و کار فراهم سازند.
پیمانکاران استاف اغلب متشکل از تیمی از متخصصان بسیار ماهر هستند که خدمات متنوع شان را به تفکیک در استاف سرویس برای کمک به مدیریت پیچیدگیهای روزمره اجرای یک کسبوکار ارائه می دهند. پیمانکاران استاف سرویس اغلب خدمات برنامهریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران را با توجه به موارد زیر استخدام می کنند؛
- فروش و بازاریابی
- تامین منابع و تدارکات
- مدیریت ارتباط با مشتری
- بودجهبندی
- گزارشهای مالی
- مدیریت ارتباط با فروشنده
برنامهریزی رویداد های نمایشگاه بین المللی تهران در عناوین مختلف کسب و کارها انجام شده است. عناوین اجرایی در رویدادهای نمایشگاهی کسب و کارها اغلب سالانه انجام می شود. تقویم عناوین رویدادهای نمایشگاه بین المللی سالانه توسط سازمان نمایشگاه بین المللی اعلان می شود.
اجاره تجهیزات رویداد های نمایشگاه بین المللی تهران
در برگزاری رویدادهای نمایشگاهی به طور معمول تجهیزات نمایشگاهی اجاره می شود. اجاره تجهیزات رویدادهای نمایشگاهی منجر به بهبود هزینه های برگزاری مناسبت های نمایشگاهی می شود. اجاره تجهیزات رویدادهای نمایشگاهی به وفور در تمامی اپلیکیشن های یافت می شود. برخی از این سامانه و اپلیکیشن های الکترونیکی عبارتند از؛
- نیاز روز
- دیوار
- ایستگاه
تامین و تدارک تجهیزات مناسب برای رویداد نمایشگاه بین المللی تهران
ارائه محصول محصولات و خدمات برنامهریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران شامل تمام مواردی است که در یک رویداد بین المللی نمایشگاهی لازم است تا ارائه شود. مانند:
- منبع یابی محل برگزاری
- میز و صندلی
- ظروف غذاخوری و ظروف
- دکور
- هماهنگی
- کترینگ
- تجهیزات الکترونیکی
- عکاسی
- فیلمبرداری
- نور
- صدا
- جاروبرقی صنعتی
- تمرکز بر نیازمندیهای مخاطبان، مراجعین و مشتریان حقیقی یا حقوقی: سازمانی و شرکتی
- برنامهریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران
- ویژه افراد مختلف
- خانوادهها
- گروههای اجتماعی
شرکت ها معمولا افرادی را هدف قرار خواهند داد، که به دنبال برنامه ریزی یک جشن آغاز کسب و کار منحصر به فرد هستند. آنها برای انواع شخصیت های مراجعه کننده در نمایشگاه های بین المللی زیر جذابیت ایجاد می کنند، که عبارتند از؛
- مشتری
- حامیان
- افراد مهم
- دوست
- سایر
بدون توجه به درخواست های متقاضی برگزارکننده نمایشگاه و کسب و کار ارائه دهنده، نمی توان یک مدیریت و برنامه ریزی جامع در رویدادهای نمایشگاهی و مناسبت های خاص کسب و کارها را فراهم ساخت. بنابراین، بهترین ارتباطات، خدمات و توجه به جزئیات کسب و کارها نیازمند مطالعه و بررسی است. مطالعات و بررسی ها می تواند آنلاین و حضوری باشد. برای سرعت بیشتر در انتخاب پیمانکاران و محصولات عمده پلتفرم استاف بهترین لینکدهی را بین کسب و کارهای سازمانیافته و منظم انجام می دهد.
تیم مدیریت رویداد نمایشگاه بین المللی
برنامهریزی رویداد نمایشگاه بین المللی تهران ویژه مناسبتها متشکل از کارشناسان زیر در حوزه های تخصصی متنوع است. برخی از این حوزه های علمی عبارتند از؛
- جمع آوری داده ها
- تحلیل داده ها
- داده کاوی حرفه ای کسب و کار
- مدیریت و تصمیم گیری بهینه
- برنامه ریزی
- اجرای برنامه های راهبردی
- ارزیابی و نتیجه گیری عملکرد
کارشناسان اغلب فارغ التحصیلانی از رشته های کامپیوتر، اقتصاد و مدیریت بازرگانی از دانشگاه های تهران و سانفرانسیسکو هستند. تیم تحلیلگر داده ها، بیش از 15 سال تجربه کار به عنوان برنامه ریز رویدادها در نمایشگاه های بین المللی تهران حضور دارند. مدیریت اجرایی شرکت و برنامهریز اصلی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران در قالب پروژه های مختلف به سامانه استاف سرویس از طرف کارفرمایان معرفی شده و پیمانکاران حاضر در سامانه با نظارت استاف کنترل و اجرا خواهند شد.
رهبری رویداد های نمایشگاه بین المللی تهران پیچیده تر توسط شرکت های برگزار کننده رویدادهای نمایشگاهی انجام می گیرد. شرکت های برگزار کننده رویدادهای نمایشگاهی وظیفه مدیریت جامع تمام کسب و کارها و برنامه ریزی برگزاری رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران را دارند. آنها در ارتباط مستقیم با نمایشگاه بین المللی هستند و فرایند اجرایی را به طور کامل نظارت می کنند.
مدیران بازاریابی تحت عنوان پیمانکاران رسمی استاف سرویس، برای عضویت در تیم مدیریت برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران حضور دارند، تا بهترین برنامه ها را ویژه مناسبت های کسب و کارها اجرا کنند.
عوامل موفقیت رویداد نمایشگاه بین المللی
برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران مناسبت های خاص با ارائه مزایای رقابتی زیر می تواند به موفقیت دست یابد:
تیم ماهر از پیمانکاران رویداد بین المللی نمایشگاه تهران
لازم است تا اطمینان حاصل شود که هر کسب و کار می تواند، خدمات استثنایی دیگر کسب و کارها را دریافت کند. تمام درخواست های منطقی برآورده می شود. بنابراین، سامانه الکترونیکی استاف سرویس با نظارت بر آنچه که طی معاهده کاری بین پیمانکار و کارفرما انجام می شود، نظارت و داوری می کند.
نکات مهم مالی رویداد نمایشگاه بین المللی
مدیریت مالی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران ویژه مناسبت های کاری برای راه اندازی یا تبلیغ کسب و کار جدید نیازمند دقت در برنامه ریزی هزینه و بودجه است. تامین مالی بین 1 تا 20 هزار دلاری در رویداد های نمایشگاه بین المللی برای هر کسب و کار برآورد می شود.
این بودجه به تامین امنیت فضای اداری و خرید یا اجاره تجهیزات و لوازم اختصاص خواهد یافت. بودجه همچنین به سه ماه هزینه های سربار اختصاص داده می شود که شامل حقوق و دستمزد کارکنان و هزینه های بازاریابی می شود. تفکیک بودجه با توجه به آمار جهانی عبارت است از؛
- اجاره و بازسازی غرفه نمایشگاهی: 800 دلار
- تجهیزات اداری، لوازم و مواد: 100 دلار
- سه روز هزینه های سربار (حقوق و دستمزد، تغذیه و نظافت): 900 دلار
- هزینه بازاریابی: 100 دلار
- سرمایه در گردش: 1000 دلار
درباره شرکت رویداد نمایشگاه بین المللی
شرکت های برگزار کننده رویدادهای نمایشگاه بین المللی تهران وظیفه مدیریت و برنامه ریزی کسب و کارهای متقاضی را دارند. زمان و تاریخ برگزاری به طور منظم اطلاع رسانی می شود. شرکت کنندگان در رویدادهای نمایشگاه بین المللی تهران و سایر شهرستان ها توسط شرکت های مجری رویدادهای نمایشگاهی برنامه ریزی می شود.
برنامه ریز رویداد بین المللی نمایشگاه تهران در مناسبت های خاص
شرکت رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران ویژه اطلاع رسانی، تبلیغ و آگاهی دادن از فعالیت های یک شرکت تازه تاسیس است که در نمایشگاه های بین المللی مستقر هستند. مناسبت های ویژه اولین انتخاب برای جشن با مضمون منحصر به فرد برای هر کسب وکار در هر صنفی از صنایع مختلف وجود دارد. شرکت های برگزارکننده رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران، خدمات مدیریت بهینه هزینه ها و برنامه ریزی فرایندهای اجرایی برای مهمانان و مخاطبان کسب و کارها ارائه می دهند.
به دلیل روابط موجود شرکت های برگزارکننده با متخصصان و فروشندگان صنایع مختلف، در پلتفرم B2B استاف همواره امکان مدیریت و برنامهریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران شامل تهیه، تدارک و خرید سازمانی موارد ضروری را برای هر فرایند اجرایی از پذیراییکنندگان بالا مرتبه گرفته تا داغترین رخدادها از استاف مارکت و استاف سرویس فراهم می کنند.
فروش B2B سامانه الکترونیکی استاف مارکت متشکل از تامین کنندگان عمده ای است که بسیار دقیق قیمت گذاری محصولات انبوه کارخانجات و تولیدی ها را دارند. خرید سازمانی گیفت شرکتی یا هدایای سازمانی در رویداد های نمایشگاه بین المللی تهران به بهبود هزینه های کسب و کارها در برگزاری رویداد نمایشگاهی کمک می کند.
کل فرآیند برنامه ریزی و اجرای رویدادهای نمایشگاه بین المللی از ایده پردازی تا اجرا با خرید عمده سازمانی کالا و خدمات پیمانکاری کسب و کار توسط پلتفرم B2B استاف نظارت می شود.
تاریخچه برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه کسب و کارها در تهران
رویداد های بین المللی نمایشگاه کسب و کارها ویژه مناسبتهای فصلی و شغلی هر ساله در تهران اجرا می شود. یک برنامهریزی دقیق برای رویداد های بین المللی علمی و فنی مشاغل با تجربه ای 15 ساله توسط پلتفرم B2B استاف هم اکنون آنلاین است. کارشناسان، تامین کنندگان و پیمانکاران استاف برای هر موضوع نمایشگاهی برنامهریزی کرده اند.
اکنون که پلتفرم استاف مدیریت مکان رویدادهای بین المللی نمایشگاه تهران و برنامه ریزی های خاص را در اندازه ها و سبک های مختلف تجربه کرده است، آماده است تا با فراخوان از شرکت های برگزار کننده رویداد های بین المللی نمایشگاه خدمات پیمانکاری کسب و کارها را در کمپین ” هر کسب و کار، یک ایران” استاف مارکت معرفی کند.
گروه کارشناسان مدیریت بازرگانی و خدماتی پلتفرم b2b استاف مطمئن است که مهارت های برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران، همراه با درک و تحلیل مدیریت کسب و کار می تواند اجرای رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران را سودآور کند.
استاف تیمی از متخصصان بسیار ماهر را برای کمک به مدیریت پیچیدگیهای روزمره اجرای یک کسبوکار جهت برنامهریزی رویدادهای بین المللی نمایشگاه تهران در تمامی موارد زیر را پشتیبانی می کنند؛
- فروش و بازاریابی
- تامین منابع و تدارکات
- مدیریت ارتباط با مشتری
- بودجهبندی
- گزارشهای مالی و
- مدیریت ارتباط با فروشنده
از زمان ثبت نام کسب و کارها و درخواست های متعدد در سامانه ها، اجرای کار مدیریت و برنامهریزی رویدادهای بین المللی نمایشگاه تهران جهت مناسب های نمایشگاهی به نقاط عطف زیر رسیده است.
قرارداد اجاره فضای اداری منعقد کسب و کارها در رویداد نمایشگاه بین المللی تهران
ارتباطات و تماسهای متعددی بین کسب و کارها در پلتفرم استاف انجام می گیرد. در مدیریت یک رویداد نمایشگاهی توجه به موارد زیر وجود دارد؛
- مکانهای محلی
- شرکتهای پذیرایی
- سرگرمیها
- اجاره تجهیزات نمایشگاهی و
- ارتباط با تامینکنندگان عمده
بدین ترتیب؛ موارد فرصتهای تجاری جدید در پلتفرم b2b استاف | فروش سازمانی کالای عمده و خدمات پیمانکاری کسب و کار به دست می آید که اطلاعات آن در سامانه های استاف سرویس و استاف مارکت منتشر می شوند. آغاز استخدام استاف جاب همواره جهت اجرای درخواست های کاری و پروژه های نمایشگاهی متنوع از کارکنانی است که با عناوین زیر می باشند؛
- حسابداران
- مدیران
- مشاوران
- مهندسان
- هنرمندان
- کارشناسان فروش و بازاریابی
- کارکنان اداری برای کار در خدمات پیمانکاری
رویداد های نمایشگاه بین المللی خدمات برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران در مناسبت های شغلی و فصلی خاص
محصولات عمده و خدمات پیمانکاری کسب و کار در رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران با مدیریت و برنامهریزی انواع رویدادهای ویژه مناسبتها به صورت متنوع ارائه می شود؛ که به شرح زیر است:
- منبع یابی محل برگزاری
- میز و صندلی
- ظروف غذاخوری و ظروف
- دکور
- هماهنگی کترینگ
- سرگرمی
- مهمانی ها
- عکاسی/فیلمبرداری
- نور/صدا
- راه اندازی/ جمع آوری/ پاکسازی
- تجزیه و تحلیل صنعت
بازار برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران به دو بخش اصلی تقسیم می شود:
- متقاضیان و مشتریان سازمانی و شرکت های کسب و کارها خصوصی و دولتی
- موسسات دولتی و غیرانتفاعی تبلیغات های اجتماعی و فرهنگی در مناسبت های ملی و مذهبی
رویداد های بین المللی نمایشگاهی شرکتی مانند مهمانی های کاری در مناسبات ملی مذهبی، تعطیلات، جلسات پروژه ای، نمایشگاه های تجاری، همایش ها، جمع آوری کمک های مالی و پذیرایی تنها برخی از رویدادهای گنجانده شده در این بخش هستند. متقاضیان و مشتریان سازمانی شامل شرکت ها، سازمان های غیرانتفاعی، مجتمع ها و موسسات خیریه هستند.
بخش اجتماعی و فرهنگی نیز شامل طیف گسترده ای از مناسبت های خاص مانند مراسم های ماه رمضان، محرم، صفر، جشن آغاز سال تحصیلی و مولودی ها، زیارت ها، جشن های سالگرد تاسیس، دیدار مجدد بیزینس ها و غیره است. بزرگترین و پردرآمدترین دسته در بخش برنامه ریزی رویدادهای اجتماعی و فرهنگی نیز می توان به برنامه ریزی رویدادهای نمایشگاهی کتاب، فیلم و هنر توجه ویژه داشت.
تجزیه و تحلیل مشتری رویداد های نمایشگاه بین المللی
برای تجزیه و تحلیل نیازمندیهای مشتری رویدادهای نمایشگاه بین المللی نیازمند اطلاعات است. این اطلاعات از قبل در سامانه وجود دارد. مانند؛ میزان تقاضای جمعیت مراجعه کنندگان نمایشگاهی، مقدار و قیمت کالای عمده، نحوه فروش سازمانی و بازگشت کالای انبوه و تجهیزات اجاره ای نمایشگاه ها.
مشخصات جمعیتی بازار هدف رویداد های نمایشگاه بین المللی
جمع آوری اطلاعات از مشخصات جمعیتی بازار هدف رویدادهای نمایشگاهی ضروری است. زیرا که هدف برنامهریزی رویداد های نمایشگاهی برای جذب مخاطب ویژه افراد با گروه های سنی مختلف، خانوادهها و گروههای اجتماعی است. پیمانکاران برگزار کننده رویدادهای نمایشگاهی افرادی را هدف قرار خواهند داد، که به دنبال برنامه ریزی یک جشن یا معرفی نامه از کسب و کار هستند.
تقسیم بندی مشتریان سازمانی در رویداد های نمایشگاه بین المللی تهران
مشتریان سازمانی در رویدادهای نمایشگاهی نیازمند تقسیم بندی هستند. تقسیم بندی کمک می کند تا سریع تر بتوان به درخواست های مشتریان سازمانی در برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران پاسخگو بود. این مشتریان سازمانی عبارتند از؛
- مدیران ارشد سازمان و شرکت ها
- کارفرمایان و ذینفعان کسب و کار
- افرادی که درآمد قابل تصرف دارند
- تحلیل مخاطبان و مشتریان کسب و کارها
- بررسی رقبای مستقیم و غیر مستقیم
برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران مناسبت های خاص با رقابت سایر شرکت ها با پروفایل های تجاری مشابه روبرو خواهد شد. شرح هر شرکت رقیب نیاز است که آورده شود.
مدیریت برنامه رویداد نمایشگاه های بین المللی تهران
پلتفرم b2b استاف | فروش سازمانی کالای عمده و خدمات پیمانکاری کسب وکار در سال 1398 تأسیس شد. پلتفرمb2b استاف اکنون به یک اکو سیستم هوشمند مدیریت و برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاهی مشهور در کشور ایران است. این شرکت خدمات برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران را با پشتوانه علمی و فنی خبرگان و نخبگان شرکت نوآوران اقتصاد صالح به پیش می برد.
شرکت نوآوران اقتصاد صالح در سال 1388 تاسیس شد. این شرکت با ظرفیت گسترده در شبکه ارتباطی با سازمان توسعه صادرات و صندوق ضمانت صادرات وزارت بازرگانی توانست تا حامی برگزار کنندگان نمایشگاهی باشد. هم اکنون پلتفرم b2b استاف با سیاست های شرکت نوآوران اقتصاد صالح رخدادها و رویدادهای بین المللی نمایشگاه ها را پشتیبانی می کند.
پشتیبانی رویدادهای بین الملی نمایشگاه های تهران کاملا آنلاین بوده و از به روز ترین قیمت کالا و خدمات پیمانکاری اطلاع رسانی می شود.
برنامه ریزی رویداد های لاکچری نمایشگاه بین المللی
برنامه ریزی رویدادهای لاکچری نیازمند دقت بیشتر در هزینه هاست. هزینه برای لاکچری دیده شدن در نمایشگاه های بین المللی مهم است. ولی این هزینه می تواند در بودجه بندی مشکلاتی را ایجاد کند. حسابداری و دقت در محاسبه ی هزینه ها و مطالعه بیشتر در کیفیت محصولات از جمله اقداماتی است که یک مدیر برنامه ریز رویدادهای نمایشگاهی به آنها توجه می کند.
برنامه ریزی رویدادهای لاکچری نمایشگاه های بین المللی خدمات محدودی دارد؛ و مواردی چون سرگرمی، راهاندازی، تمیز کردن، تجهیزات نورپردازی/ صدا را شامل نمی شود. بلکه شامل جلسات ایده پردازی در طرح و اجرای خلاقانه پیمانکاری خدمات کسب و کار است.
پلتفرم b2b استاف توسط کارآفرینان باتجربه اداره می شود، که بیش از 12 سال است، که در صنعت هورکا و وابسته به آنها فعالیت می کند. خدمات برنامهریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران شگفتانگیز را در سال 2019 اجرا کردند، زمانی که کمبود گزینههای خدمات پیمانکاری کسب و کار برای برنامهریزی مراجعه کنندگان نمایشگاهی در تهران وجود داشت.
خدمات مشاوره، مدیریت و برنامه ریزی سفارشی برای هر رویداد بین المللی نمایشگاهی تهران انجام شده است. پشتیبانان کسب و کارهای استاف و پیمانکاران فعال در سامانه استاف سرویس در تلاش خواهند بود، که اطمینان حاصل کنند که تمام درخواست های متقاضیان نمایشگاهی برآورده می شوند. کارشناسان توسعه تجارت و صادرات حضور دارند تا هر بار تجربه یک رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران را به نحو عالی برای بیزینس های B2B تضمین کنند.
مزیت رقابتی کسب و کارها در رویدادهای نمایشگاه بین المللی
شرکت در رویداد بین المللی نمایشگاه تهران می تواند مزایای زیر را نسبت به رقابت ارائه دهد:
تیم ماهر از مجریان طرح های متنوع در رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران با تجربه حضور دارند، که قادر به ارائه خدمات پیمانکاری سفارشی و برآورده کردن هر درخواست منطقی هستند.
تیم مدیریت برنامهریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران ویژه مناسبتها روابط مدت داری را با متخصصان صنعت دارد و میتوانند گزینههای گستردهای را در مورد مکانها، سرگرمی و پذیرایی به مشتریان و متقاضیان شرکت در رویدادهای نمایشگاهی ارائه دهند.
برنامه ی بازاریابی، برندینگ، نام تجاری و ارزش پیشنهادی در رویداد نمایشگاهی
برنامهریزی رویداد نمایشگاهی بین المللی تهران مناسبتهای خاص ارزش منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه میدهد:
رویداد نمایشگاهی تهران در مناسبتهای خاص نیازمند مدیریت و برنامه ریزی است. اجرای رویداد مناسب نمایشگاه برنامه دقیق در بازاریابی، برندینگ و ارائه ارزش پیشنهادی با نام تجاری به مخاطبین و مراجعین در رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران را نیازمند است. فرایندهای کاری از ایدهپردازی تا اجرا توسط تامین کنندگان و پیمانکاران حاضر در پلتفرم B2B استاف فراهم می شود.
انتخاب گسترده سامانه الکترونیکی استاف سرویس به هر کارفرما حقیقی و حقوقی امکان نظارت و پیگیری رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران را فراهم می کند.
استراتژی تبلیغات در رویداد نمایشگاهی
استراتژی تبلیغات برای برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران مناسبت های خاص به شرح زیر است:
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی برای رویداد نمایشگاهی
مدیر بازاریابی این شرکت در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند لینکدین، توییتر، اینستاگرام، فیس بوک، تیک تاک و یوتیوب حساب ایجاد خواهد کرد. او اطمینان حاصل می کند که موقعیت های ویژه حضور فعال در رسانه های اجتماعی را با به روز رسانی منظم روزانه و محتوای سرگرم کننده حفظ می کند تا مشتریان را در مورد استفاده از خدمات برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران شرکت هیجان زده کند.
برنامهریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران های ویژه به عضویت انجمنهای حرفهای مانند انجمن برنامهریزان رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران ، انجمن برنامهریزی مهمانی آمریکا و انجمن رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران های ویژه آیووا میشود. تیم رهبری تلاش های شبکه خود را بر گسترش شبکه فروشنده و مشتری شرکت متمرکز خواهد کرد.
تبلیغات چاپی رویداد نمایشگاهی
شرکت های برگزار کننده در رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران ویژه مناسبتها سرمایه گذاری ویژه ای دارند. آنها روی تبلیغات چاپی طراحی شده حرفهای برای نمایش در برنامهها یا آگهیها در رویداد نمایشگاهی شبکههای صنعتی ایده پردازی میکنند. همچنین شرکت های کارگزاری رویدادهای نمایشگاه بین المللی پستهای مستقیم را به مشاغل محل با کارمندانی که در بازار هدف هستند؛ ارسال خواهد کرد.
بازاریابی وب سایت/ سئو رویداد نمایشگاهی
رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران ویژه مناسبت ها از مدیر بازاریابی داخلی خود که تبلیغات چاپی را برای طراحی وب سایت شرکت نیز طراحی کرده است، برای وب سایت و دیجیتال مارکتینگ استفاده خواهد کرد. وب سایت به خوبی سازماندهی شده، آموزنده خواهد بود و تمام خدماتی را که کسب و کار ویژه مناسبت ها می تواند ارائه دهد را فهرست می کند. وب سایت همچنین اطلاعات رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران ها و تبلیغات شرکت های کارگزار و حامی کسب و کار در نمایشگاه بین المللی را نیز برای مراجعین نمایشگاه فهرست می کند.
قیمت گذاری رویداد نمایشگاهی
به دلیل سطح بالای سفارشیسازی و خدمات برنامهریزی عملی، قیمتگذاری، مدیریت بودجه و فرایندها، برنامهریزی، حسابداری و اجرای رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران مناسبتهای خاص بسیار عالی را برای کسب و کار فراهم خواهد می کند.
نقاط مشترک رویداد بین المللی نمایشگاه تهران
مدیریت و برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران مناسبت های خاص، نقاط عطف زیر را در شش ماه آینده تکمیل خواهد کرد.
نقاط مشترک رویداد بین المللی نمایشگاه تهران فصل پاییز : ماه مهر و آبان
فصل پاییز- ماه اول و دوم-
قرارداد اجاره فضای اداری را نهایی کنید.
نقاط مشترک رویداد بین المللی نمایشگاه تهران فصل پاییز : ماه آذر
نهایی کردن قراردادهای کاری برای تیم مدیریت برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران مناسبت های خاص.
نقاط مشترک رویداد بین المللی نمایشگاه تهران فصل زمستان : ماه دی
شروع به بازسازی دفتر و خرید تجهیزات و لوازم اداری
نقاط مشترک رویداد بین المللی نمایشگاه تهران فصل زمستان : ماه بهمن
شروع به شبکه سازی در رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران های صنعت و اجرای برنامه بازاریابی
نقاط مشترک رویداد بین المللی نمایشگاه تهران فصل زمستان : ماه اسفند
استخدام و آموزش کارکنان دفتر و برنامه ریزان رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران را آغاز کنید.
برنامهریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران مناسبتهای خاص رسماً برای تجارت باز میشود.
تیم مدیریت پلتفرم B2B استاف | فروش سازمانی کالای عمده و خدمات پیمانکاری کسب و کار در رویدادهای بین المللی نمایشگاه تهران
رویداد بین المللی نمایشگاه تهران ویژه مناسبتها متعلق به پلتفرم B2B استاف | فروش سازمانی کالای عمده و خدمات پیمانکاری کسب و کار خواهد بود. فارغ التحصیلان از کلیه ی رشته های مدیریت و بازرگانی از دانشگاه های ایران و امریکا هستند. پلتفرم B2B استاف بیش از ده سال تجربه کار به عنوان مدیریت، برنامه ریزی و اجرای رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران را در ایران دارد.
پلتفرم B2B استاف، مدیریت اجرایی شرکت و برنامهریز اصلی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران را رقم می زند. سازمان رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران فرایندهای پیچیده تر را رهبری می کند، و بر کارکنان اجرایی نظارت می کند.
پلتفرم B2B استاف | فروش سازمانی کالای عمده و خدمات پیمانکاری کسب و کار یک واحد اداری با تجربه در راستای تامین و تجهیزات نمایشگاهی را برای کمک به مدیریت عملیات روزمره کسب و کار دارد. محمد باقری برای بیش از 15 سال دستیار اداری در صنعت برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران بوده است. مهدیه توکلی فر به سازماندهی محمد باقری، با توجه به جزئیات و وقت شناسی هنگام سازماندهی برنامه دیگران، مدیریت مشتریان و نگهداری پرونده هایشان را پشتیبانی می کند.
محمد باقری و مهدیه توکلی از مدیر بازاریابی باتجربه به نام رامتین دوروکی برای عضویت در تیم مدیریت برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران ویژه مناسبت ها استخدام کرده اند. رامتین فارغ التحصیل دانشگاه علوم تحقیقات با مدرک لیسانس عمران و فوق لیسانس مدیریت پروژه است. ولی او مسلط به حرفه پدر یعنی بازاریابی و فروش است. محمد باقری و مهدیه توکلی برای اجرای برنامه بازاریابی و استراتژی های تبلیغاتی شرکت به تخصص رامتین دوروکی متکی هستند.
برنامه مالی درآمد و هزینه های کلیدی رویداد نمایشگاه بین المللی
محرک های درآمد برای برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران مناسبت های خاص، هزینه هایی است که در ازای خدمات برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران شرکت از مشتریان دریافت می شود. مشتریان میتوانند بستههای خدمات کامل و قابل سفارشیسازی را خریداری کنند یا جنبههای خاصی (مانند سرگرمی یا پذیرایی) را انتخاب کنند.
محرک های هزینه، هزینه های سربار مورد نیاز برای کارکنان یک کسب و کار برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران خواهد بود. هزینه ها شامل هزینه حقوق و دستمزد، آب و برق، لوازم مهمانی و مواد بازاریابی خواهد بود.
رویداد نمایشگاه بین المللی الزامات تامین مالی و استفاده از وجوه
برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران ویژه مناسبت ها برای راه اندازی کسب و کار برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران خود به دنبال تامین مالی 20 هزار دلار با بدهی است. این بودجه به تامین امنیت فضای اداری و خرید تجهیزات و لوازم اختصاص خواهد یافت. بودجه همچنین به سه ماه هزینه های سربار اختصاص داده می شود که شامل حقوق و دستمزد کارکنان و هزینه های بازاریابی می شود. تفکیک بودجه به شرح زیر است:
اجاره و بازسازی دفتر: 8000 دلار
تجهیزات اداری، لوازم و مواد: 2000 دلار
سه ماه هزینه های سربار (حقوق و دستمزد، آب و برق): 9000 دلار
هزینه بازاریابی: 1000 دلار
سرمایه در گردش: 1000 دلار
تامین مالی و استفاده از وجوه برای رویداد نمایشگاه بین المللی تهران ارزان تر از سایر کشورهاست. بنابراین، برگزاری نمایشگاه بین المللی در تهران برای کسب و کارهایی که مشتری خارجی دارند، دارای ارزش ویژه ای است.
رویداد نمایشگاه بین المللی فرضیات کلیدی
در زیر مفروضات کلیدی مورد نیاز برای دستیابی به اعداد درآمد و هزینه در امور مالی و به منظور پرداخت وام کسب و کار راه اندازی بیان شده است.
میانگین تعداد رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران ها در ماه: 4
میانگین هزینه ها در ماه: 2000 دلار
هزینه های سربار در سال: 36000 دلار
ایده کسب و کار شرکت مدیریت و برنامه ریزی رویدادهای بین المللی نمایشگاه تهران به چه معنی است؟
ایده کسب و کار شرکت مدیریت و برنامه ریزی رویدادهای بین المللی نمایشگاه تهران، طرحی است که برای شروع یا رشد کسب و کار متقاضی در رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران برنامه ریزی و اجرا می شود. در میان مفاهیم موجود در کسب و کار نقشه راه برای متقاضیان نمایشگاهی ترسیم می شود، مشتریان، مخاطبین و مراجعین نمایشگاهی کسب و کار هدف شناسایی و برنامه بازاریابی ارائه می شود.
پیش بینی های مالی به تفصیل بیان می کند، که انواع کارهای اصلی برنامه های شرکت برای رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران شامل چه مواردی است.
انواع مختلفی از شرکت های برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران وجود دارد، برخی از نمونه ها عبارتند از:
- رویداد شرکتی و همایش ها، سمینارها و کنفرانس های داخلی
- رویداد بین المللی نمایشگاه تهران در امور اجتماعی و فرهنگی، ملی و مذهبی
- رویداد بین المللی نمایشگاه تهران و سایر شهرستانها
چگونه مدیریت و برنامه ریزی برای ایده شرکت دادن کسب و کار در رویداد بین المللی نمایشگاه تهران بودجه تعریف می شود؟
شرکت های مدیریت و برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران اغلب از طریق وام های کسب و کار کوچک تامین می شوند. پس انداز شخصی، تامین مالی کارت اعتباری و سرمایه گذاران نیز از اشکال تامین مالی هستند. برای یک ایده تجاری رویداد بین المللی نمایشگاه تهران یا یک طرح تجاری صدق می کند.
مراحل راه اندازی یک رویداد بین المللی نمایشگاهی برای کسب و کار و برنامه ریزی شرکت در نمایشگاه تهران چیست؟
راه اندازی یک کسب و کار مدیریت و اجرا کسب و کارها در رویداد بین المللی نمایشگاه تهران می تواند یک فعالیت هیجان انگیز باشد. داشتن یک نقشه راه واضح از مراحل شروع یک کسب و کار کمک می کند تا اهداف تجاری متمرکز بماند و سریعتر شروع کند.
1. یک طرح کسب و کار شرکت برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران را تهیه کنید
اولین گام در راه اندازی یک تجارت، ایجاد یک طرح تجاری شرکت جهت برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران است، که تمام جنبه های سرمایه گذاری را مشخص می کند. این باید شامل اندازه بالقوه بازار و مشتریان هدف، خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید، استراتژی های قیمت گذاری و پیش بینی مالی دقیق باشد.
2. ساختار حقوقی را برای رویداد بین المللی نمایشگاه تهران انتخاب کنید
مهم است که یک نهاد حقوقی مناسب برای کسب و کار برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران انتخاب شود. پلتفرم B2B استاف قبلا ایده طرح را در سامانه الکترونیکی استاف سرویس پیاده سازی کرده است. نهاد حقوقی می تواند یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC)، شرکت، مشارکت یا مالکیت انحصاری باشد. هر نوع مزایا و معایب خاصی وجود دارد که، مهم است که تحقیق کنید و عاقلانه انتخاب کنید تا کسب و کار برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران مطابق با قوانین رسمی کشور باشد.
3. کسب و کار برنامه ریزی رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران را ثبت کنید
هنگامی که یک ساختار قانونی را انتخاب شد، گام بعدی این است که کسب و کار برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران در سازمان یا استانی که در آن فعالیت انجام می شود را ثبت کرد. بدین ترتیب اخذ مجوزها و مجوزهای لازم طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران رسمی می شود.
4. گزینه های تامین مالی را شناسایی کنید
به احتمال زیاد برای شروع کسب و کار برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران به سرمایه نیاز است، بنابراین برای شناسایی گزینه های تامین مالی مانند وام های بانکی، تامین مالی سرمایه گذار، کمک های بلاعوض یا پلتفرم های تامین مالی جمعی زمان باید گذاشت.
5. یک مکان را برای رویداد بین المللی نمایشگاه تهران انتخاب کنید
چه قصد آن باشد که خارج از یک مکان فیزیکی برای رویداد بین المللی نمایشگاه تهران کار کنید یا نه به صورت الکترونیکی و آنلاین باشد. لازم است تا ایده ای در مورد اینکه در آینده رویداد بین المللی نمایشگاه تهران در کجا مستقر خواهدشد و همچنین اینکه چه نوع فضایی برای آن رویداد کسب و کار مناسب است، تحقیق و بررسی انجام شود.
6. استخدام کارمندان برای رویداد بین المللی نمایشگاه تهران
راه های مختلفی برای یافتن کارمندان واجد شرایط وجود دارد، از جمله هیئت های شغلی مانند LinkedIn یا Indeed و همچنین آژانس های استخدام در صورت نیاز – بسته به نوع کارمندانی که نیاز دارید، ممکن است ارتباط مستقیم از طریق رویداد های بین المللی نمایشگاه تهران های شبکه ای نیز موثرتر باشد. سامانه الکترونیکی استاف مارکت با ایجاد ارتباط با خدمات پیمانکاری مناسب رویداد نمایشگاهی پیشنهاد سرویس های خدماتی را نمایش می دهد.
7. تجهیزات و لوازم مورد نیاز شرکت برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران را تهیه کنید
برای شروع کسب و کار برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران ، باید تمام تجهیزات و لوازم لازم را برای اجرای موفقیت آمیز عملیات خریداری یا اجاره کرد. می توان خرید سازمانی کالای عمده مناسب برای تجهیزات نمایشگاهی را از سامانه الکترونیکی استاف مارکت فراهم کرد.
8. تجارت خود را بازاریابی و تبلیغ کنید
هنگامی که تمام قطعات لازم را در اختیار دارید، زمان آن رسیده است که تجارت در مدیریت و برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران را تبلیغ و بازاریابی کنید. این شامل ایجاد یک وب سایت، استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر و داشتن یک استراتژی موثر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. همچنین باید تکنیک های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات رادیویی یا چاپی را نیز در نظر داشت.