بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ B2B
ظرفیت دوره 30 نفر
3 ماه دورهی آموزش
130 ساعت کل آموزش
90 پروژه کاری قابل اجرا
معرفی پروژه و بازار کار آتی
اعطای گواهینامه پایان دوره
درباره بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ B2B
این بوتکمپ در پاییز ۱۴۰۲ برگزار میشود، اطلاعات این صفحه پس از شروع ثبتنام دوره بعدی که بهار 1403 خواهد بود به روز میشود. برای اطلاع از شروع دوره بعدی (بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ بهار 1403) میتوانید از پایین همین صفحه پیشثبتنام کنید.
ویژگیهای بوتکمپ
آموزش بر اساس نیاز کاری
پروژه محور همراه با کار عملی
منتورینگ اساتید حین پروژه
همراه با رویدادهای تکمیلی
این بوتکمپ برای چه کسانی مناسب است ؟
این دوره مناسب کسانی است که به طور کلی نسبت به فضای دیجیتال شناخت دارند یا با یک یا چند حوزه مرتبط با دیجیتال مارکتینگ آشنا هستند؛ و قصد دارند دانش خود را در این حوزه تکمیل کنند و تجربه کار کردن بر روی یک پروژه واقعی همراه با کار تیمی را نیز فرا بگیرند. برای این بوتکمپ آموزشی نیاز است در طول هفته حداقل حدود ۱۵ ساعت وقتبگذارید، و یک روز در هفته را به کار تیمی و رفع اشکال بپردازید و از حضور منتورهای این دوره استفاده کنید. بخشی از محتوای این دوره به صورت محتوای ویدیویی و متنی در اختیار شما قرار میگیرد تا آن را مطالعه کنید و تمرینهای تیمی و فردی آن را انجام دهید. سپس یک روز در هفته کنار هم به صورت آنلاین یا حضوری جمع میشویم تا به کار تیمی و گذراندن کارگاههای تکمیلی طراحی شده بپردازیم و برای رفع اشکال و انتقال تجربه از حضور منتورهای این دوره استفاده کنیم.
سرفصلها
اصول مارکتینگ
مرور بازاریابی کلاسیک و آشنایی با استراتژیهای بازاریابی
استراتژی دیجیتال مارکتینگ
حل مشکل کسبوکار به کمک رویکردهای استراتژیک
تولید و استراتژی محتوا
تولید محتوا و نوشتن متنهای اثربخش و جذاب داستان نویسی برند
شبکههای اجتماعی
شناخت شبکههای اجتماعی مختلف، نوع مخاطبها، نوع تولید محتوا و رشد
بهینهسازی موتورهای جستجو
طراحی استراتژی SEO و تولید محتوای سئومحور و لینکسازی
ابزارهای اندازهگیری
جمعآوری و تحلیل دادههای سایت به کمک Google Analytics & Tag Manger
ابزارهای فروش دیجیتال
بازاریابی از طریق ایمیل، پیامک، سایتهای آگهی آنلاین
ابزارهای تبلیغات بصری
فتوشاپ، پریمیر، تکنیکهای UX و UI آشنایی با انواع تکنیکهای تبلیغات بنری و ویدیویی
مارکتینگ اتومیشن
آشنایی با مفاهیم مارکتینگ اتومیشن، کاربردها و طراحی سیستم اتومیشن
شبکههای تبلیغاتی
آشنایی با انواع تبلیغات (بنری، پوش، همسان و ...) راهاندازی کمپین
مدرسین و منتورها
علی صالحی
اصول مارکتینگ و استراتژی دیجیتال
فائزه دلسعید
منتور اجرای پروژه
محمد باقری
کپی رایتینگ
کاظم جلالی
شبکههای اجتماعی
راستی شایسته
سئو و ابزارهای گوگل
اسلان رهبر
ابزارهای فروش آنلاین
ساینا ملازم
فتوشاپ ،پریمیر و تکنیکهای طراحی
مهدی حسنی
اتوماسیون دیجیتال
فرایند بوتکمپ
اطلاعات این صفحه را کامل مطالعه کنید و مطمئن شید که سرفصلها، موضوعات، زمان و شکل برگزاری بوتکمپ با شرایط و انتظارات شما تطابق دارد. سپس مطمئن بشید که برای گذراندن آن، وقت و زمان کافی را خواهید داشت و اشتیاق کافی را دارید.
پایین همین صفحه تاریخ حدودی برگزاری دوره بعدی اطلاعرسانی شده، اما برای اینکه به موقع از زمان ثبتنام دوره بعدی مطلع بشید و فرصت کافی داشته باشید تا چالش ورودی این دوره رو انجام بدید و از دوره جا نمونید، میتونید از پایین همین صفحه روی دکمه ثبتنام بزنید و وارد فرآیند پیش ثبتنام بشید.
وقتی که ثبتنام اصلی دوره باز بشه ما حتما از طریق ایمیل، پیامک و شبکههای اجتماعی استاف این موضوع رو اطلاعرسانی میکنیم، شما هم اگر تصمیم گرفتید برای شرکت در بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ استاف آکادمی درخواست بدید، گوش به زنگ باشید. (سرفصلهای دقیق دوره، اساتید، ساعت آموزشی، هزینه دوره، چالش ورودی و ... بعد از باز شدن ثبتنام اصلی دوره اطلاعرسانی خواهد شد.)