استاف، چه خدماتی برای دیجیتال مارکتینگ محصولات تامین‌کنندگان ارائه می‌کند؟

در فروش آنلاین  B2B مهمترین المان فروش موفق ، معرفی دقیق و جامع محصول و فروشنده می باشد. این بدان معناست باید فرایندی را در پیش گرفت تا خریدار محصول از طریق روش آنلاین ، دقیقا و کاملا حس خرید حضوری و فیزیکی را داشته باشد. به همین جهت می‌بایست بیشترین اطلاعات مربوط به نیازمندی های خریدار را در اختیار وی قرارداد.

  •  عنوان محصولات

عنوان یک محصول اولین المان جذب خریدار آنلاین است. دانستن این نکته که محصول شما در بازارهای B2C وB2B به صورت متفاوتی معرفی می‌شوند مهم است. پس برای اینکه بدانیم مشتری عمده شما چطور محصول شما را جستجو می کند بایستی با استفاده از ابزار های دیجیتال به این نکته پی برد.

عنوان محصول به طور کلی با ساختار زیر بر اساس جستجوهای مشتری تعیین می‌شود: نام عمومی محصول، حجم یا اندازه، ویژگی، نوع بسته بندی، برند

دیحیتال مارکتینگ تامین کنندگان استاف
  • تصاویر محصولات

تصویر یک محصول در فضای دیجیتال باید به گونه ای باشد که تثبیت کننده عنوان محصول و توضیحات ذیل محصول باشد. تصاویر محصولات بر اساس نیاز مشتری b2b به گونه ای باشد که آگاهی کامل در خصوص محصول را با یک نگاه به وی بدهد. محصولات شما بایستی حداقل 3 تصویر متفاوت از زوایای مختلف داشته باشد. این تصاویر باید با اندازه مربعی و دارای اسم مخصوص خود باشند.

  • اطلاعات مربوط به تولید و مشخصات محصول

مشتری عمده، سازمانی و به طور کلی مشتری b2b ، به دنبال اطلاعات بیشتری از نحوه تولید ، مشخصات محصول ، تاریخ تولید و انقضا ، حجم بار و بسیاری از این موارد است. شناخت سوالات کوتاه در ذهن مشتری b2b از محصول شما و پاسخ درست و دقیق به این سوالات در صفحه محصول شما موجب می شود مشتری به سرعت ، اقدام به خرید کند.

  • اطلاعات مربوط به فروشنده محصول و امتیاز عملکرد

این اطلاعات درخصوص ماهیت کسب وکار ، نام و عملکرد شما در تامین به موقع، تعهد ارسال و عدم مرجوعی، بازه زمان بندی ارسال کالا، مبدا ارسال کالا، و نحوه پرداخت هزینه ارسال می باشد.

محصولات شما را در اینستاگرام مطابق با کانال های مشتریان b2b و مشتریان هدف شما تبلیغ می‌کنیم. این روش از طریق ایجاد لینک محصول شما در اینستاگرام استاف مارکت و تبلیغ پست و استوری در سایر پیج های مشهور و معتبر می باشد.

  • سئو محصولات

الف) آنالیز کلمات کلیدی قابل جستجو توسط مشتریان b2b از طریق ابزارهای سرچ کنسول،گوگل آنالیتیکس،گوگل ترند،ماز و کیورد پلنر

ب)تیتر بندی بر اساس اولویت جستجو مشتری، لینک سازی داخلی بین صفحات محصولات شما، فروشگاه شما در استاف مارکت، لینک سازی خارجی با منابع سایت شرکت شما یا سایر سایت های دیگر،

ج)بهینه سازی نام تصاویر برای گوگل، بهینه سازی لینک محصولات در سایر پلتفرمها، ایجاد ترافیک کاربران روی محصولات از طریق سایت های دیگر

  • توضیحات کوتاه و ویژگی‌ها

محصولات شما قطعا نسبت به سایر کالاها دارای ویژگی های خاص خود می‌باشد. به طور مثال درب محصول شما شکل خاصی دارد، رنگ خاصی دارد، و سایر مواردی که در انتخاب و خرید محصول توسط مشتری b2b بسیار مهم است. این ویژگی ها باید به صورت خلاصه و دقیق در صفحه محصول قرار بگیرد.

  • نحوه خرید آنلاین و تحویل کالا

قیمت گذاری محصول، تخفیف، پرومشن و عوامل مربوط به تحویل کالا برای مشتری b2b مهم است. قیمت گذاری پلکانی، و ایجاد کد تخفیف ها و هدایت مشتریان از طریق چت آنلاین برای محصولات شما بسیار مهم است. تمام این موارد بایستی به طور دقیق در صفحه محصول شما درج گردد و مدوام بروزرسانی شود.

  • محتوای B2B ؛ در محتوای b2b پاسخ به سوالات زیر متناسب برای مشتریان عمده،سازمانی به صورت داستان نگارش شده قرار میگیرد.

به طور دقیق و شفاف چه کالایی تولید/ عرضه می‌کنید؟بازار هدف محصولات، بخش‌بندی‌های مشتریان و جایگاه شما در بازار فعالیتتان کدام‌اند؟ کسب وکار شما یا محصول شما چه نیازی و مشکلی از مشتریان را رفع می‌کند؟

مزیت رقابتی شما و محصول شما چیست؟ محصول شما از چه طریقی به دست مشتری می رسد؟ نحوه قیمت‌گذاری، تخفیفات و پرداخت‌های مشتریان در بازار شما به چه شکل است؟ دغدغه‌ها، چالش و مشکلات شما در فروش B2B عمده چیست ؟ حجم فروش ماهانه، ظرفیت انبار و توان لجستیک شما چقدر است؟ برندینگ و بازاریابی محصولات شما در فضای دیجیتال، وب و صفحات مجازی چقدر است