تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom)

تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان و پیمانکاران مشتریان‌ B2B را ترغیب به خرید می‌کنند. تیم‌های فروش و بازاریابی از انواع استراتژی‌های سرنخ برای جلب علاقه این مخاطبان هدف و هدایت مشتریان احتمالی به قیف فروش استفاده می‌کنند. از آنجا که موفقیت آینده به ایجاد علاقه از منابع مناسب بستگی دارد، تولید سرنخ B2B اولین گام حیاتی است.

اگرچه تولید سرنخ به طور سنتی بخشی از تلاش های تبلیغاتی یک شرکت در نظر گرفته می شود، اما به کانال های تبلیغاتی پولی محدود نمی شود. اکثر مشاغل از ابزارها زیر استفاده می کنند:

توسعه رسانه‌های اجتماعی
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی محتوا
بازاریابی رویداد
تبلیغات پرداخت به ازای کلیک
تماس سرد
بهینه سازی وب سایت

انواع سرنخ های B2B

سرنخ های B2B افراد، سازمان ها یا مشاغلی هستند که پتانسیل تبدیل شدن به مشتریان برای محصولات یا خدمات B2B (کسب و کار به تجارت) را دارند. در فروش B2B برخلاف فروش تجارت به مصرف کننده (B2C)، عموماً این سرنخ ها شرکت های دیگر هستند تا افراد. با این حال، گاهی اوقات برخی از مخاطبین شخصی و کسب و کارهای کوچک خود رهبری نیز می توانند خریداران B2B باشند.

یافتن سرنخ های فروش B2B لزوماً سخت تر از سرنخ های B2C نیست، اما واجد شرایط بودن و تبدیل آنها می تواند بسیار دشوارتر باشد. در حالی که سرنخ‌های B2C همیشه افراد منفرد هستند، سرنخ‌های B2B می‌توانند تا حدودی رازآلود باشند. اکثر تاکتیک‌های سنتی تولید سرنخ B2B فقط به ایمیل‌های تماس عمومی منتهی می‌شوند، و اجازه دهید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، هیچ‌کس به هر چیزی که به آدرس info@company.com ارسال می‌شود پاسخ نمی‌دهد.

تیم فروش شما فقط می تواند با سرنخ های B2B که یک شخص حقیقی یا نماینده شخص حقوقی در انتهای خط حضور دارند کار کند. به همین دلیل است که تولید سرنخ کافی نیست – شما به سرنخ های واجد شرایط از منابع امیدوار کننده نیاز دارید.

سرنخ های واجد شرایط بازاریابی

سرنخ‌های واجد شرایط بازاریابی (MQL) سرنخ‌های بالقوه‌ای هستند که توسط تیم بازاریابی به‌عنوان احتمال خرید محصول یا خدمات بر اساس معیارهای هدف کلیدی شناسایی شده‌اند. آنها معمولاً هنوز کاملاً آماده خرید نیستند اما به شرکت علاقه نشان داده اند. شاید آنها در وب سایت شما مشترک شده اند یا محتوای دروازه ای را دانلود کرده اند.

MQLها سرنخ‌های غیرفعال (یا سرنخ‌های خروجی) هستند که باید به قیف سرنخ منتقل شوند تا کمی پرورش یابند تا ببینیم آیا برای یک نماینده فروش آماده هستند یا خیر.
سرنخ های واجد شرایط فروش
سرنخ واجد شرایط فروش (یا SQL) یک سرنخ فعال (یا سرنخ ورودی) است که مستقیماً با شرکت شما و تیم فروش شما در برخی ظرفیت ها درگیر شده است. آنها ممکن است یک نسخه آزمایشی درخواست کرده باشند، با بخش فروش شما تماس گرفته باشند، یا ایمیل/پیامی ارسال کرده باشند که نشان دهنده علاقه آنها به محصول یا خدمات خاصی است.

این سرنخ ها برای تولید سرنخ B2B ضروری هستند و باید پیگیری شوند. هر سرنخ که قبل از دستیابی به آنها به شما می رسد باید از طریق قیف فروش شما به سرعت پیگیری شود. SQL های خود را به عنوان اولویت اصلی در نظر بگیرید و آمار فروش شما افزایش خواهد یافت.

چرا تولید سرنخ B2B مهم است؟

تولید سرنخ B2B هم برای تیم های فروش و بازاریابی و هم برای کسب و کار در سطح اساسی اهمیت دارد. بدون تولید سرنخ، هیچ سرنخی برای جریان از طریق خط لوله فروش، هیچ تبدیلی، مشتری و تجارت دیگری وجود ندارد.

علاوه بر این که به عنوان قلب تپنده یک شرکت عمل می کند، ژنرال سرب B2B همچنین اطلاعات کلیدی را برای نمایندگان بازاریابی، نمایندگان فروش، و – افراد در پشت صحنه – نمایندگان توسعه فروش (SDRs) ارائه می دهد. تمرکز بر یک استراتژی تولید سرنخ قوی می تواند به کسب و کار شما کمک کند:

مشتریان ایده آل را شناسایی کنید
ارائه راهنمایی در زمینه تولید محتوا
ایجاد آگاهی و دیده شدن برند
شیوه ها و استراتژی های بازاریابی جامد را پرورش دهید
یک بازار آدرس پذیر گسترده تر را کشف کنید
اطلاعات تماس دقیق و به‌روز را برای سرنخ‌ها ارائه دهید
نرخ تبدیل را افزایش دهید
سرعت فروش خود را بهینه کنید
بهبود جریان خط لوله فروش
درآمدهای بالاتری ایجاد کنید

فرآیند تولید سرنخ B2B

فرآیند تولید سرنخ B2B ها در نهایت با کانال های بازاریابی آغاز می شود – اینکه چگونه مخاطبان بالقوه شما می توانند شما را پیدا کنند و بالعکس. این کانال ها به دو دسته بازاریابی ورودی و خروجی تقسیم می شوند.

پلتفرم‌های بازاریابی ورودی، مشتریانی را تولید می‌کنند که معمولاً از طریق منابعی مانند رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین یا موتورهای جستجو به شرکت نزدیک می‌شوند. سرنخ‌های ورودی معمولاً چرخه فروش کوتاه‌تری دارند و نرخ تبدیل بالاتری دارند.

بازاریابی برون‌گرا از طریق تماس‌هایی مانند تماس‌های سرد، ایمیل یا جست‌وجوی رسانه‌های اجتماعی، سرنخ ایجاد می‌کند. این سرنخ ها به طور کلی نیاز به پرورش و تعامل بیشتری دارند و چرخه های فروش طولانی تری دارند.

تولید سرنخ B2B همیشه یک معما است، بنابراین معمولا نحوه تولید این سرنخ های فروش دشوار به سه مرحله تقسیم شده است.

مرحله 1: شناسایی خریدار ایده آل

یافتن تولید سرنخ B2B فروش به یافتن اطلاعات تماس برای یک مشتری خاص خلاصه می شود – اما آن مشتری بالقوه که می خواهید با آن تماس بگیرید، چه کسی می تواند باشد؟

پلتفرم B2B استاف | STUFF مخزنی از مشتریان b2b است که با استراژی توسعه کسب و کارهای صنایع کوچک و رونق اقتصاد سازمانی فعالیت می کند.
با ایجاد شخصیت خریدار شروع کنید. این یک مشتری ایده آل برای خدمات یا محصول پیمانکار یا تامین‌کننده است. آنها در چه صنعتی هستند؟ عنوان شغلی شان چیست؟ برای اطلاع رسانی و رسانه به کجا مراجعه می کنند؟ و شاید مهمتر از همه، چه نگرانی ها یا نقاط دردناکی دارند که کارشناسان کسب و کار ممکن است راه حلی هایی برای آنها داشته باشند؟
برای به دست آوردن موثرترین شخصیت خریدار، سعی کنید موارد زیر را مشخص کنید:
ویژگی های شرکت (به عنوان مثال، اندازه، مکان، ساختار سازمان)
عنوان شغلی و مرجع تصمیم گیری
اهداف
نقاط درد
موانع کسب و کار
معیارهای خرید

شما اغلب نیاز به ایجاد چندین شخصیت دارید، به خصوص اگر محصولات یا خدمات شما برای خریداران مختلف طراحی شده باشد. هنگامی که خریداران ایده آل خود را در ذهن دارید، می توانید شروع به ایجاد محتوای سفارشی برای هر یک کنید.

مرحله 2: انتخاب استراتژی

اکنون که تصویر شفافی از مشتری ایده‌آل خود دارید، زمان آن رسیده است که نحوه پیدا کردن نسخه واقعی آن را بیابید. هیچ راه حل منفرد و یکسانی برای سرنخ های فروش B2B وجود ندارد. در عوض، شما از میان مجموعه‌ای از ابزارها و استراتژی‌ها برای جلب علاقه آن مشتری عالی انتخاب خواهید کرد.

ممکن است؛ کسب و کار ها از طریق سئو و بازاریابی محتوا، تبلیغات پولی، تماس‌ها و ایمیل‌های سرد، ایجاد جامعه یا رسانه‌های اجتماعی علاقه‌مند شوید. استفاده از سازندگان صفحه فرود را برای انتشار آسان صفحات وب سایت جدید در نظر بگیرید، که می تواند با تولید سرنخ B2B المانهای بهتری را جذب کند و داده های آنها را مستقیماً به CRM منتقل کند.

انبوهی از ابزارهای نرم افزاری فعال سازی فروش و تولید سرنخ B2B در بازار موجود است. اینها ابزارهایی را برای یافتن ایمیل، تماس سرد، بازاریابی ایمیلی و تعامل در فروش فراهم می کنند. استراتژی‌های خود را بر شخصیت(هایی) که ایجاد کرده‌اید متمرکز کنید و همیشه آماده باشید که در حین حرکت، آن را اصلاح و اصلاح کنید.

مرحله 3: واجد شرایط بودن و جستجو

همانطور که شما شروع به تعامل با سرنخ ها می کنید، مهم است که میزان احتمال خرید آنها را بسنجید. این از درک مرحله ای است که پیشرو در فرآیند خرید آنها قرار دارد: آگاهی، توجه، یا تصمیم.

در مرحله آگاهی، یک خریدار بالقوه تشخیص می دهد که مشکلی دارد که نیاز به راه حل دارد. آنها احتمالاً در حال خواندن پست‌های وبلاگ هستند، شاید یک کاغذ سفید دانلود می‌کنند یا در حال جستجو در وب هستند. آنها ممکن است برای اولین بار در مورد برندینگ کسب وکار یاد بگیرند.

هنگامی که یک خریدار سازمانی به مرحله بررسی می رسد، تصویر واضح تری از مشکل خود و راه حل آن دارد. آنها شروع به ارزیابی محصولات یا خدمات احتمالی می کنند، اما هنوز کاملاً آماده تصمیم گیری برای خرید نیستند.

در مرحله تصمیم گیری، مشتری سازمانی بیشتر تحقیقات خود را انجام داده است و به تبدیل نزدیک است. آنها احتمالاً با فروشندگان ملاقات می کنند، دموهای نمایشی رزرو می کنند و با تصمیم گیرندگان سازمان خود بررسی می کنند.

بسته به اینکه یک لید در چه مرحله ای قرار دارد، تلاش های خود را متفاوت متمرکز خواهید کرد. ایجاد محتوای هدفمند مانند یک کمپین رسانه های اجتماعی یا پست وبلاگ برای خریداران در مرحله آگاهی عالی است اما به مشتریان احتمالی در تصمیم گیری کمکی نمی کند.

اگر از تعداد سرنخ‌هایی که در قیف ریخته می‌شوند غرق شده‌اید، می‌توان تلاش‌های خود را با اختصاص مقادیر به هر لید متمرکز کرد. و روی آنهایی که دارای بالاترین ارزش هستند و بیشترین احتمال تبدیل را دارند تمرکز خوبی داشت.

استراتژی های تولید سرنخ B2B

MQL ها و SQL ها فوق العاده هستند، اما از آسمان نمی افتند. مطمئناً، می‌توانید از طریق روش‌های سنتی فروش خانه‌به‌دریا تماس سرد، تولید سرنخ B2B را ایجاد کرد، اما راه‌های استراتژیک در سال 2022 برای یافتن کارآمدتر افراد مشابه وجود دارد. در زیر، ما 15 تکنیک اثبات شده برای تولید سرنخ B2B را در کنار ابزارهای جستجوگر به اشتراک می گذاریم که به تیم فروش هر کسب و کار یک نوع قدرت جدی می دهد.

1. از کمپین های محتوایی مداوم استفاده کنید که با رقبای شما همخوانی دارد

کمپین های بازاریابی محتوای شما برای جذب سرنخ های خروجی فقط به اندازه ارزش جستجوی عملی آنها هستند. هنگامی که دقیقاً به ترتیب تایپ می‌کنید، ممکن است رتبه 1 را در Google برای «فریس‌های سرخ شده با پنیر فوق‌العاده خاص» داشته باشید، اما اگر مخاطبان هدف و رقبای شما بر روی جستجوی «بهترین خلاقیت‌های سرخ کردنی» متمرکز شوند، در این صورت شما می‌توانید واقعا برنده شوید

حتی اگر شرکت شما فقط سیب زمینی سرخ کرده پنیر می فروشد، روی بهینه سازی محتوای خود در مورد خلاقیت های عمومی سرخ کرده سرمایه گذاری کنید. کاغذهای سفید را به عنوان آهنربای اصلی بنویسید، ویدیو ایجاد کنید و وبلاگ منتشر کنید—سپس به دنبال کردن کلیک ها ادامه دهید و بر اساس آن بهینه سازی کنید. لازم نیست منحصر به فردترین محتوا را در بین رقبای خود داشته باشید: فقط باید بیشترین کلیک روی آن را داشته باشید.

2. تست A/B را اجرا کنید

شما مجبور نیستید در اولین تلاش بازاریابی و دسترسی کامل داشته باشید. اکثر شرکت ها این کار را نمی کنند. اینجاست که تست‌های A/B وارد می‌شوند. قالب‌ها، رنگ‌ها و پیام‌های مختلف را در صفحه وب و مواد بازاریابی خود آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بیشترین کشش را ایجاد می‌کند.

مخاطبین B2B ممکن است در جستجوی بهترین محصولات باشند، اما آنها نیز انسان هایی با اولویت های خاص (اگر گاهی اوقات عجیب و غریب) هستند. حتی چیزی به سادگی تغییر دکمه می تواند تأثیر زیادی بر تعامل بازدیدکنندگان بگذارد – و بنابراین نرخ تولید سرنخ B2B شما را افزایش دهد. شما فقط باید اعداد را دنبال کنید و ببینید چه رازی کشف می شود.

مثال‌ها فراوان است: در سال 2007، یک تست A/B نرخ کمک‌های مالی کمپین اوباما را تنها با تغییر دکمه «اکنون ثبت‌نام» برای خواندن «بیشتر بدانید»، 18.6 درصد افزایش داد. داده ها را دنبال کنید. این تغییرات کوچک است که تفاوت را ایجاد می کند.

3. نظرات خریداران را جمع آوری کنید

مهم نیست که بخش بازاریابی شما چقدر صادق است، خریداران همیشه قبل از اینکه به شما اعتماد کنند به خریداران دیگر اعتماد خواهند کرد. تولید سرنخ B2B همچنان به یافتن افراد تأثیرگذار متکی است و این افراد در حال خواندن نظرات خریداران هستند. 95 درصد از مصرف کنندگان می گویند که قبل از خرید هر چیزی نظرات را می خوانند و 94 درصد از مصرف کنندگان می گویند که به دلیل نظرات منفی از کسب و کار اجتناب کرده اند.

از آنجایی که بررسی‌ها چنین تأثیر زیادی بر مشارکت رهبر دارند، باید در وهله اول مطمئن شوید که آنها وجود دارند. این روزها، هیچ نقدی نمی تواند به اندازه نقدهای منفی مضر باشد. درخواست بازخورد، بررسی و توصیفات را بخشی منظم از فرآیند فروش خود قرار دهید.

این روزها، هیچ نقدی نمی تواند به اندازه نقدهای منفی مضر باشد.

اگر با یک مشتری رابطه طولانی مدت داشته اید، آنها معمولاً از دادن گواهینامه خوشحال می شوند. آن نظرات مثبت را در نظر بگیرید و آنها را در جلو و محور مواد بازاریابی خود قرار دهید تا فرصت‌های جدید را جذب کنید.

4. نتایج نظرسنجی را دریافت کنید

اکثر شرکت‌ها نظرسنجی‌ها را راهی برای قضاوت در مورد رضایت مشتری فعلی می‌دانند، اما آنها همچنین ابزارهای ضروری برای تولید سرنخ B2B هستند. اگر مشتریان شما گزارش می دهند که تماس با یک نماینده بیش از حد طول می کشد، شما نباید این نگرانی را فقط در بخش خدمات مشتری خود مطرح کنید.

به مکان‌های دیگری نگاه کنید که می‌توانید ارتباطات را افزایش دهید تا سرنخ‌ها هرگز در انتظار گیر نکنند. راه های زیادی برای بهبود وجود دارد: نصب ربات چت، افزایش اتوماسیون ایمیل یا به سادگی پرسنل خود را گسترش دهید. هنگامی که به شرکت خود به طور کلی نگاه می کنید، می توانید مشکلات مشتریان فعلی و آینده را همزمان حل کنید.

5. مطالعات موردی را در آغوش بگیرید

مطالعات موردی در بازاریابی B2B و تولید سرنخ B2B در حال افزایش است. مطالعات موردی که قبلاً به گوشه‌های تاریک وب‌سایت‌های شرکت نگاه می‌کردند، اکنون رتبه سوم را در انواع محتوای پرمصرف در فروش B2B سازمانی دارند (پس از خبرنامه‌های ایمیل و پست‌های وبلاگ، و همراه با ویدیوهای کوتاه از پیش تولید شده).

مطالعات موردی اکنون رتبه سوم را در انواع محتوای پرکاربرد در فروش سازمانی B2B دارد.

مطالعات موردی معمولاً فقط در وسط و پایین قیف کشیده می شوند تا خریداران را متقاعد کنند که سفر خود را کامل کنند، اما واقعیت این است که خریداران B2B عاشق حقایق سخت هستند. فروش سازمانی فقط بر یک شخص تأثیر نمی گذارد – آنها برای سودآوری کل یک تجارت ساخته شده اند. بنابراین اگر شواهد سرد و محکمی دارید، مطمئن شوید که مردم آن را می بینند.

6. اجازه ندهید سرنخ ها از صفحه فرود شما فرار کنند

مردم به طور طبیعی به سمت محتوای تعاملی کشیده می شوند. در واقع، 81 درصد از بازاریابان موافق هستند که محتوای تعاملی در جلب توجه افراد موثرتر از محتوای ثابت است. بنابراین، چرا بیشتر صفحات فرود هنوز ثابت هستند؟

81 درصد از بازاریابان موافق هستند که محتوای تعاملی در جلب توجه افراد مؤثرتر از محتوای ثابت است.

وقتی سرنخ ها روی صفحه فرود شما کلیک می کنند، باید سریع کار کنید تا توجه آنها را جلب کنید. سرفصل های جذاب، CTA های واضح و آمار فونت های بزرگ کمک می کند، اما جعبه های بازشو بیشتر کار می کنند.

وقتی از یک کادر پاپ آپ تماسی در بالای صفحه فرود خود استفاده می کنید، مشتری احتمالی خود را مجبور می کنید تا با محتوای شما درگیر شود. حتی اگر آنها به سادگی جعبه پاپ آپ را ببندند، توجه آنها به طور خاص به سایت شما جلب می شود تا هر چیز دیگری که در اطراف آنها می گذرد. و این بدترین سناریو است.

بهترین حالت این است که با ایجاد یک جعبه با فرم ورود اشتراک، ایمیلی را از یک سرنخ دریافت کنید.

7. محتوای وب خود را برای شخصیت های اصلی B2B شخصی سازی کنید

فروش و بازاریابی B2B دیگر قابل تعمیم نیست. در حالی که ایمیل های انبوه و اتوماسیون بازاریابی تاکتیک های مفیدی هستند، شخصی سازی یک سلاح مخفی است. تاکتیک های تولید سرنخ B2B همیشه در حال تکامل هستند و سال 2022 سال ABM (بازاریابی مبتنی بر حساب) است. با ABM، می‌توانید وب‌سایت و مطالب بازاریابی خود را طوری تنظیم کنید که به‌طور شخصی بیشتر برای افراد سرنخ یا بخش‌هایی که به نظر شما امیدوارکننده‌ترین هستند، جذب شوند.

همچنین می‌توانید وب‌سایت خود را کدنویسی کنید تا مکان بازدیدکنندگان را از طریق آدرس IP آنها کلید بزند، که به شما امکان می‌دهد محتوای متفاوتی برای جمعیت‌های جغرافیایی مختلف ایجاد کنید.

شخصی سازی همیشه تلاش بیشتری است، اما از آنجایی که بیش از 70 درصد از بازاریابان B2B این کار را انجام می دهند، واقعاً نمی توانید این کار را نکنید.

8. جنبه هوشمندانه فروش اجتماعی را بیاموزید

رسانه های اجتماعی فقط برای شرکت هایی نیستند که مصرف کنندگان B2C را هدف قرار می دهند. همانطور که کسب و کارهای بیشتر و بیشتری وارد حوزه فروش اجتماعی می شوند، تولید سرنخ B2B اکنون به اتصالات B2B که در پلتفرم های مختلف در دسترس هستند گسترش می یابد.

احتمالاً قبلاً در لینکدین پست می‌فرستید و در حال تعامل هستید (و اگر چنین نیستید، باید اینطور باشید: 55 درصد تصمیم‌گیرندگان از لینکدین برای بررسی شرکت‌های دیگر استفاده می‌کنند). اما در اینجا متوقف نشوید. توییتر، اینستاگرام و فیس‌بوک همگی فرصت‌های بی‌نظیر و معمولی تولید سرنخ و تعامل B2B را برای تیم شما فراهم می‌کنند. جذاب کردن شرکت شما در رسانه های اجتماعی نه تنها اسکرول های سرگرم کننده را جذب می کند، بلکه سایر مشاغل را نیز جذب می کند که می بینند شما می دانید چگونه بازاریابی کنید.

9. قدرت خود را در محتوای ویدیویی امتحان کنید

برای ایجاد ویدیوهای تولید کننده سرنخ لازم نیست یک ویرایشگر متخصص باشید. حتی اگر همه چیزهایی که جمع آوری می کنید ویدیویی از گرافیک های مختلف بازاریابی با کمی جاز نرم در پشت آن باشد، همچنان محتوای ویدیویی برای پخش آنلاین خواهید داشت. و این ضروری است.

پس از گوگل، یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ در وب است. بسته به جمعیت شناسی مشاغلی که می خواهید با آنها کار کنید، ممکن است اولین جایی باشد که آنها به آن مراجعه می کنند.

محتوای ویدیویی در یوتیوب و آپارات می‌تواند به طرق مختلف بر تولید سرنخ B2B تأثیر بگذارد. یوتیوب یک پلتفرم محبوب برای نقد دقیق و تجزیه و تحلیل ویدیوهای محصولات مختلف، با حسن نیت از سوی کاربران است. اما همچنین ویدیوهای عمیق محصول و راهنمای دستورالعمل تولید شده توسط رقبا را خواهید یافت. اگر محتوای ویدیوی شما به همان اندازه با کیفیت نیست، عقب افتاده اید.

فرض کنید یک مشتری بالقوه به نرم افزار حسابداری علاقه مند است، اما آنها باید مطمئن شوند که یک آموزش آنلاین وجود دارد. اگر در گوگل جستجو کنند، مجموعه‌ای از نتایج متفاوت دریافت می‌کنند، اما اگر در یوتیوب و آپارات جستجو کنند، شرکت‌هایی که فیلم‌های آموزشی فیلم‌برداری شده دارند در اولویت خواهند بود.
40 درصد از مصرف کنندگان پس از تجربه ضعیف تلفن همراه به سایت رقیب مراجعه می کنند. این باید بیش از اندازه کافی باشد تا شما را تشویق کند تا محتوای خود را برای مشاهده موبایل بهینه کنید، اما در اینجا چند عدد دیگر برای متقاعد کردن شما وجود دارد:

73 درصد از دستگاه‌های جستجوی تلفن همراه، اقدام و مکالمه بیشتری را آغاز می‌کنند.
تجارت موبایلی در سال 2021، 23 درصد از فروش آنلاین را به خود اختصاص داده است.
فقط 35 درصد از کسب و کارها دارای یک سایت بهینه شده برای موبایل هستند.
این آمار آخر بسیار مهم است. اگر مشتریان توجه دارند که کدام شرکت‌ها برای موبایل بهینه‌سازی می‌کنند و تنها 35 درصد کسب‌وکارها بهینه‌سازی شده‌اند، به این معنی است که شرکت شما پنجره‌ای باز دارد تا بر ترافیک و تولید سرنخ B2B تأثیر بگذارد.

13. از درخواست ارجاع نترسید

اگر کارت‌های خود را درست بازی می‌کنید و روابط موفقی با مشتریان خود ایجاد می‌کنید، تعداد قابل توجهی از سرنخ‌های واجد شرایط باید درست در دامان شما بیفتند. دقیقاً مانند بررسی‌ها، سرنخ‌های شما به نظر سایر خریداران اهمیت می‌دهند. 92 درصد کامل از مصرف کنندگان به معرفی دوستان اعتماد دارند. نه تنها این، بلکه مشتریان ارجاع شده توسط یک دوست 16 درصد ارزش طول عمر بیشتری نسبت به مشتریان غیر ارجاع داده شده دارند.

92٪ کامل از مصرف کنندگان به معرفی دوستان اعتماد دارند.

با وجود این، تنها 11 درصد از متخصصان فروش درخواست معرفی می کنند. این فرصت معمولاً از دست رفته می تواند بر کیفیت و فرکانس سرنخ شما تأثیر زیادی بگذارد. هنگامی که یک محصول یا خدمات با کیفیت ارائه می کنید، احتمالاً تعداد زیادی مشتری تکراری یا مورد علاقه دارید – بنابراین از تماس گرفتن نترسید. در درخواست خود مشخص و شخصی باشید و مطالب تکمیلی مفصلی را برای آنها ارائه دهید تا آنها را به مخاطبین مناسب خود ارسال کنید. اگر آنها واقعاً خدمات شما را دوست دارند، آنها بازی خواهند کرد.

14. از مهمانان دعوت کنید تا در مواد بازاریابی شما کمک کنند

هیچ چیز مانند شهادت متخصص باعث برجسته شدن شرکت شما نمی شود. اگر نام‌های بزرگی در حوزه کاری خود یا در بین مخاطبان هدف خود دارید که مایلند نام خود را بر محتوای بازاریابی شما بگذارند، از این پتانسیل تولید تقاضا استفاده کنید.

مهمانان متخصص به محصولات و برند شما اعتبار می بخشند. آنها همچنین شما را به مراتب بیشتر جستجو می کنند. هر کسی در مخاطب هدف شما که آن متخصص را جستجو می کند، شما را نیز تحت توصیه های آن متخصص پیدا می کند. این معادل B2B تأثیرگذاری بر رسانه های اجتماعی است.

15. زمان هایی را برای گردهمایی اختصاصی SERB سازماندهی کنید

یکی از بزرگ‌ترین تله‌های تولید سرنخ B2B این است که شرکت‌ها فکر می‌کنند باید این کار را در طول سال انجام دهند. شرکت شما باید همیشه تبلیغات کند، اما لازم نیست هر روز به جمع آوری سرنخ B2B اختصاص داده شود. برخی روزها بهتر از روزهای دیگر برای تیم فروش شما هستند تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند.

اگر مشتریان بالقوه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه باز هستند، آن روزها را به فروش فعال اختصاص دهید. شما سه روز دیگر در هفته فرصت دارید تا به استراتژی‌های تولید سرنخ B2B نگاه کنید، زمانی که تیم فروش شما تعهدات دیگری ندارد که باید روی آن تمرکز کند.

اگر مطمئن نیستید بهترین روزهای فروش شما چه زمانی است، همیشه می‌توانید از پلتفرم ردیاب فروش برای کاهش زمان بهره‌وری پایین استفاده کنید.

چگونه می توان تولید سرنخ B2B را بهتر از رقبای خود انجام داد

بهترین راه برای به دست آوردن سرنخ ها قبل از اینکه رقابت شما انجام شود، استفاده از یک پلتفرم سریع نسل رهبری B2B و یک استراتژی استثنایی CRM است. STUFF یک بسته منحصر به فرد از توانایی های مختلف نرم افزار فروش سازمانی را با STUFFMARKET.IR ارائه می دهد.





https://www.zendesk.com/blog/b2b-lead-gen/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا