کسب و کار سازمانی و شرکتی 1 میلیونی در سراسر ایران آماده اند تا از محصولات و خدمات شما بهرمند شوند!

کسب و کار سازمانی و شرکتی
آگاهی از ظرفیت میلیونی نیازمندی محصولات و خدمات کسب و کارهای سازمانی و شرکتی وجود دارد. سامانه استاف در سال 1400 باعث رونق اقتصادی برای تمام کاربران استاف مارکت و استاف سرویس شده است.
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

کسب و کار سازمانی و شرکتی با 1 میلیون ظرفیت وجود دارد. بسیاری از کسب و کارها محصولات خود را به صورت عمده به سازمان و شرکت ها به فروش می رسانند. همچنین سازمان و شرکت ها در حال برون سپاری کارها و پروژه های خود هستند. پلتفرم استاف جهت اطلاع رسانی به متقاضیان سازمانی و شرکتی آماده ی همکاری با تامین‌کنندگان و پیمانکاران است.

چطور ظرفیت میلیونی نیازمندی محصولات و خدمات کسب و کار سازمانی و شرکتی آماده اند تا با هم در ارتباط باشند!؟

استاف سامانه آنلاین فروش کالای سازمانی، کالای عمده و خدمات کسب و کار می باشد. در واقع استاف فضایی برای تعامل فروشندگان، تامین کنندگان کالا، خریداران عمده و پیمانکاران سازمانی می باشد. هر سازمان، شرکت و کسب و کار قادر است در استاف خدمت و کالای خود را به نمایش بگذارد. نیازمندی محصولات و خدمات کسب و کارهای سازمانی و شرکتی در پلتفرم استاف مرتفع می شود.

 

سامانه نیازمندی محصولات و خدمات کسب و کار سازمانی و شرکتی استاف از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

زیرساخت سیستم استاف بر روی دو نیازمندی پایه‌ای سازمان و شرکت‌ها بنا نهاده شده است. تهیه، تدارک و خرید عمده ی مایحتاج سازمان و شرکت ها به همراه تامین نیروی انسانی پیمانکار برای اجرای پروژه و کارهای سازمانی و شرکتی.

بنابراین، نیازمندی محصولات و خدمات کسب و کار سازمانی و شرکتی می تواند، بستری مناسب برای تامین مایحتاج و برون سپاری کارهای کارفرمایان حقیقی و حقوقی قرار بگیرد.

استاف سرویس بستر مناقصات آنلاین خدمات پیمانکاری شرکت ها

کارفرمایان در بخش استاف سرویس در خصوص انجام و اجرای پروژه مورد نظر خود از طریق درج آگهی اقدام می کنند.

این آگهی به بیش از 1000 پیمانکار مرتبط با آن حوزه کار نمایش داده می شود. پیمانکاری برق، پیمانکاری تاسیسات مکانیکی، پیمانکاری تاسیسات ساختمان، پیمانکاری حوزه IT، پیمانکاران عمران و معماری و سایر پیمانکاران حوزه های مختلف اعم از موادغذایی، شیمیایی و غیره در این سامانه حضور دارند.

کسب و کار سازمانی و شرکتی

پیمانکاران فرصت مناسبی دارند، تا در سامانه با ارائه پیشنهادهای ویژه به کارفرمایان نسبت به انجام پروژه اقدام نمایند.

استاف مارکت وبسایت فروش عمده انواع گروه کالا

استاف مارکت فضایی است تا خریداران و فروشندگان عمده کالا با یکدیگر در تعامل اند. در واقع فروشندگان و تامین کنندگان به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباط هستند تا بتوانند کالای مورد نظر را در حجم عمده و انبوه به فروش برسانند. کابرانی که به دنبال خرید عمده مواد غذایی، فروش عمده مواد شوینده بهداشتی و سایر گروه های کالای می باشند می توانند از این قسمت اقدام نمایند.

اکثر شرکت ها، ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی در حاضر از استاف مارکت مایحتاج مصرفی و کالای مورد نیاز خود را اعم از مواد غذایی ، مواد شوینده بهداشتی و لوازم تحریر یا لوازم اداری را خریداری می نمایند.

استاف مارکت و استاف سرویس کالای عمده و خدمات را در فضا سازمانی و B2B با ظرفیت میلیونی کسب وکار، شرکت و سازمان نشان می دهد.

در واقع برای اینکه بتوان از فضای دیجیتال b2b به نحوه احسن استفاده نمود نیاز است، تا کالای شما دارای لینک واحد باشند و این فقط از طریق سامانه استاف به صورت قدرتمند قابل اجرا است.

لینک محصولات شما در سرتاسر اینترنت به صورت یکتا پخش می‌شود و در پلتفرم هایی نظیر ترب، ایمالز، تخفیفان و سایر وبسایت‌های تبلیغات کلیکی نمایش داده می‌شود. همچنین وبسایت‌های خبری نظیر تجارت نیوز، خبرگزاری فارس و سایر خبرگزاری‌های مرتبط با حوزه کسب و کار فضای مناسب نمایش کالای عمده و خدمات کسب و کار هستند.

راه‌کارهای مختلف تبلیغاتی اعم از ایمیل مارکتینگ و سئو مارکتینگ و در حوزه b2b آنلاین بسیار موثر و کارامد تر از سایر روش‌های تبلیغاتی عمل کرده است.

در خصوص ایمیل مارکتینگ B2B می‌توانید مقاله زیر را مطالعه کرده و اطلاعات بسیار خوبی را بدست آورد.

https://stuffco.ir/stuffblog/b2b-email-marketing-solutions

نمایش نام فروشنده کالا در استاف مارکت به برندینگ کالای تامین‌کنندگان کمک می‌کند. این اتفاق در سامانه فروش استاف مارکت وجود دارد. در واقع کلیه فروشندگان قادر خواهند بود با نام تجاری یا برند خود فروش B2B خود را به صورت آنلاین شروع نمایند.

تبلیغات گوگل ادز (google ads) در فاز B2B آنلاین کاری نوین است، که در ایران بسیار کم و محدود انجام شده است. فروش عمده از طریق google ads یک راهکار فوق العاده مدرن است که پیشنهاد می‌شود، در مورد آن از طریق لینک زیر بیشتر اطلاعات کسب شود.

https://stuffco.ir/stuffblog/b2b-google-ads-solution

درواقع شرکت استاف 18 روش کارآمد و موثر در حوزه مارکتینگ B2B آنلاین دارد؛ که کمک می‌کند تا بتوان به راحتی پروموشن‌های محصولات و خدمات را ارائه کرد، و در خصوص برندینگ محصولات و خدمات از این ابزارها استفاده نمود.

 تمام این ابزارها کمک می‌کند، به یکباره نزدیک به یک میلیون مشتری سازمانی و خریدار عمده یا کارفرماهای بزرگ و کوچک معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

ایران خرم است
استاف لایف

ایران خرم است

ایران خرم است. گاه-نگار ادبی از استاف لایف.
استاف لایف با استراتژی زندگی شاد به توسعه کسب و کار می پردازد. تلاش و کوشش بیزینس ها با عشق و شادمانی رونق می گیرد. آبادانی برای سراسر ایران خرم

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا