خواص آناناس و تاثیرات مصرف آن

آناناس
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

خواص آناناس و تاثيرات مصرف آن

حتما شنیده اید که می گویند برای کسب انرژی بیشتر روزانه برای خود آب آناناس تهیه کنید و صبح زود میل کنید تا روز با نشاطی آغاز کنید. آناناس یک میوه استوایی است که در هر فروشگاهی در دسترس است. در آمریکای مرکزی و جنوبی، آناناس نه تنها برای طعم شیرینش ارزشمند است، بلکه برای قرن ها از آن برای درمان مشکلات هاضمه و التهابی استفاده می شود. در ادامه خواص آناناس و تاثیرات مصرف آن را مورد برسي قرار خواهيم داد.

کالری و ارزش غذایی میوه آناناس

ارزش غذایی یک فنجان آناناس به صورت تقریبی برابر با جدول زیر است.

کالری82
 چربی 0.2 گرم
 کلسترول 0
 سدیم 2 میلیگرم
 کربوهیدرات 21.65 گرم
 پروتئین 89 گرم

مواد مغذی آناناس

جالب است بدانید یک فنجان آناناس نه تنها می‌تواند تا 131 درصد از نیاز ویتامین ث در بدن را تامین کند، بلکه تا حدودی نیاز بدن شما را نسبت به ویتامین آ، کلسیم و آهن برطرف می‌‎سازد. آناناس به عنوان تنها منبع شناخته شده از آنزیمی به عنوان برملین است که به طور شایع تسکین مشکلات سینوس، کاهش التهاب و بهبود گوارش استفاده می‌شود. ویتامین ث و بروملین به کاهش خلط در گلو و بینی کمک می کند. اگر در معرض آلرژی های فصلی قرار دارید، آناناس را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

فواید آناناس برای پوست

  • درمان موثر آکنه
  • کمک به جوان تر شدن پوست
  • لایه برداری پوست
  • استحکام بخشیدن به ناخن ها

بروملین چیست؟

بروملین نوعی آنزیم است که در ساقه آناناس و به صورت انبوه در ساقه آناناس یافت می‌شود؛ بروملین به عنوان یک آنزیم پروتئولیتیک به هضم پروتئین کمک می‌کند و در حال حاضر به عنوان یک مکمل رژیم غذایی توسط سازمان غذا و داروی جمهوری اسلامی ایران بی خطر شناخته می‌شود. بیشترین مصرف بروملین برای التیام زخم های بعد از جراحی بوده و همچنین برای التیام التهاب های دهانی استفاده می شود.

منگنز عنصر زیبایی پوست

 یک فنجان از آب این میوه بیش از 75 درصد مقدار مصرف توصیه شده روزانه منگنز بدن شما را تأمین می‌کند. این ماده معدنی به همراه ویتامینC به کلاژن سازی پوست کمک فراوانی کرده و از ایجاد چین و چروک و انعطاف ناپذیری پوست به شکل چشمگيري جلوگیری خواهد کرد. همچنین، منگنز به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده و از سلول های پوست در برابر آسیب پرتو فرابنفش محافظت می‌کند.

عصاره آناناس

آناناس به دلیل داشتن ماده ای به نام پاپایین۳ که خاصیت مخمری دارد و بر روی معده اثر خوبی می گذارد بسیار با ارزش است،به صورتی که در کشورهای آفریقایی از آب آناناس برای درمان برخی مسمومیت ها استفاده می کنند. بنابراین عصاره آناناس برای افرادی که زخم معده و روده دارند، مفید است.

از عصاره آناناس ماده ای به نام آناناز۴ نیز به دست می آید که در پزشکی علیه عفونت ها از آن  استفاده می کنند.آب اين ميوه ادرار را افزایش می دهد و در منظم کردن عادت ماهانه خانم ها تأثیر فوق العاده ای دارد.همچنین اين ميوه به کاهش تب کمک می کند و دفع سموم از بدن را تسریع می کند و باعث افزایش تعریق نیز می شود که تمامی این فواید با برگرفتن از روش NFC در ساخت شربت های سن ایچ حفظ می شود.

سن ایچ آناناس

شربت آناناس سن ایچ يک نوشيدني جذاب و دوست داشتني در کنار شما و آنهايي که دوستشان داريد. با مصرف روزانه اين نوشيدني پر طرفدار و خوش طعم، در کنار لذت نوشيدن يک شربت گوارا، روزي پر انرژي براي خود و اطرافيانتان به ارمغان بياوريد. شما مي توانيد با نوشيدن شربت آناناس سن ایچ به بهبود عملکرد سيستم ايمني بدنتان کمک فراوانی کرده و تمامی زخم های پوست خود را التیام ببخشید.

شرکت عاليفر (سن ايچ)

سن ایچ در سال ۱۳۵۶ در شهر صنعتی کاوه کار خود را با تولید آب میوه های طبیعی شروع کرد و توانسته با تولید محصولات با کیفیت به یکی از بزرگترین شرکت های تولید نوشیدنی در کشور تبدیل شود. داشتن کیفیت بالا، چه در بخش تکنولوژی‌های مورد استفاده برای تولید محصولات و چه در بکارگیری بهترین مواد اولیه برای تهیه محصولات،‌ مهمترین دلیل موفقیت شرکت عالیفرد(سن ایچ) در بازار رقابتی بوده است. تمامي شربت هاي سن ايچ با روش NFC توليد شده تا خواص و مواد معدني موجود در ميوه ها به شکل طبيعي در آنها حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

ایران خرم است
استاف لایف

ایران خرم است

ایران خرم است. گاه-نگار ادبی از استاف لایف.
استاف لایف با استراتژی زندگی شاد به توسعه کسب و کار می پردازد. تلاش و کوشش بیزینس ها با عشق و شادمانی رونق می گیرد. آبادانی برای سراسر ایران خرم

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا