پرورش ایده پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک

پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک
سیستم هوشمند پیش بینی وضعیت کسب و کار در صنایع کوچک به همت خبرگان و نخبگان اقتصادی بنیان گذاری شد. حاصل نتایج سالها مطالعه، بررسی بازار و تحقیقات اقتصادی اساتید برتر دانشگاه های امریکا و تهران بر روی پلتفرم B2B استاف وجود دارد. استاف با هدف بهبود، توسعه و رونق اقتصادی مشاغل ایرانی برنامه ریزی، توسعه و پیاده سازی می شود.
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک ایده ای نرم افزاری بود، که برای اولین بار از گروه هوش مصنوعی دانشکده فنی و مهندسی کامپیوتر دانشگاه علوم تحقیقات تهران در آبان 1395 پیشنهاد شد. با توجه به افزایش تورم های سالانه، موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی همواره با گزارشات ضرر و زیان های کسب و کارهای صنایع کوچک همراه است. پس، ایده طرح پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک با حمایت و پشتیبانی خبرگان و فعالان اقتصادی مراکز پژوهشی و موسسات عالی و تحقیقاتی آغاز شد.

فعالان اقتصادی در عرصه کسب و کارهای صنایع کوچک مبنی بر تولید و صادرات، دغدغه ها و ضرر و زیان های معاملات b2b عمده را مطرح کردند. حمایت و بهبود مشکلات اقتصادی از کسب و کار صنایع کوچک ایران منجر بدان شد، تا بحث و گفتگو بر روی ایجاد و توسعه سیستم های پشتیبان تصمیم مدیران کسب و کارها شکل گیرد.

مطالعه، تحقیقات علمی و بررسی مهندسی نیازمندیها بر روی ایده طرح پیش بینی وضعیت کسب و کار در صنایع کوچک ایران از سال 1396 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 1397 با استقبال پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به بعنوان یک استارت آپ مورد نیاز کسب و کارها در حوزه صنایع کوچک ثبت شد.

پس از گذشت یکسال از اجرا و آزمون طرح پیشنهادی “سیستم پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک ایران”، هم اکنون فروشندگان، تولیدکنندگان و تامین کنندگان عمده سراسر کشور در پلتفرم b2b استاف برای تجارت آنلاین حضور دارند. برخی از تامین کنندگان عمده فروش سازمانی استاف مارکت از برندهای معروف صنعتی هستند، که به اختصار عبارتند از؛

  • تامین کنندگان شوینده و بهداشتی
    • گلرنگ
    • پاکسان
    • پاکارین
    • سافتلن
    • و …
  • تامین کنندگان پوشاک
    • چرم نوین
    • چرم مشهد
    • چرمیران
    • نیکوتن پوش
    • برق لامع
    • و …
  • تامین کنندگان مبلمان اداری سازمان
    • نیلپر
    • راد سیستم
  • انواع فعالان گروه صنایع غذایی
    • گلها
    • خوشبخت
    • گلستان
    • و…
  • تامین کنندگان صنایع الکترونیک و دیجیتال

معنی، مفهوم و هدف از ایجاد سیستم ” پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک ” چیست؟

هدف از پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک افزایش سوددهی در تجارت است. افزایش سوددهی و راندمان بیزینس ارتباط مستقیم با جلوگیری از ضرر و زیان کسب و کار دارد. ضرر و زیان هر کسب و کار وابسته به دانش فنی و تخصصی است، که به نحو مطلوب اجرا نشده یا دچار تعویق و تاخیر است. بررسی علل پیدایش سوددهی و جلوگیری از ضرر و زیان هر صنف از صنایع کسب و کار کوچک، نیازمند مدیریت دانش تخصصی هر کسب و کار است. دانش مدیریتی کسب و کارها می توانند از منابع متفاوتی به دست آیند.

امروزه تکنولوژی در تمامی کسب و کارها وجود دارد. هوشمندی استفاده از دانش و بهره برداری از تکنولوژی، بهترین روش توسعه و بهبود در کسب و کار است. بدین ترتیب که با دقت و تمرکز می توان بهترین یادگیری فن و دانش کسب و کار را برای تمام فعالان اقتصادی فراهم کرد.

سیستم هوشمند پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک ایران

مهندسی فناوری اطلاعات در پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک

یادگیری دانش همواره با جمع آوری داده، اطلاعات و گزارشات تحلیلی از نتایج کاربردی است. در دنیای کنونی مهندسی فناوری اطلاعات توانسته است، سرعت پیشرفت دانش در کسب و کارها را افزایش دهد. هر کسب و کار که از دانش و تکنولوژی کافی در کنار فناوری اطلاعات بهره مند است، همواره بهتر توانسته پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک را نیز فراهم سازد.

ترکیب دانش فنی کسب و کار با تکنولوژی، مزایا و معایبی را به همراه خواهد داشت که البته مزایای در خور توجه منجر به یک سیستم هشدار یا پیشنهاد دهنده شده است. دانش اقتصادی هر کسب و کار همراه با تکنولوژی های فنی و تخصصی بیزینس ها می تواند، از ضرر و زیان های احتمالی جلوگیری و عوامل سوددهی را مشخص کند. بنابراین، افزایش سوددهی در کسب و کار نیازمند مهندسی دانش برای سیستم های پشتیبان تصمیم مدیران عامل هر کسب و کار است. مدیران بخش اجرایی می خواهند که نتایج بهتری را از فعالیت اقتصادی داشته باشند.

موتور استنتاج یا موتور جستجوی سیستم پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک

نرم افزارهای سیستم پشتیبان تصمیم گیری مدیران کسب و کار کمک می کنند، تا با هوشمندی بیشتری را برای صاحبان کسب و کارها فراهم سازند. سیستم های پشتیبان تصمیم از موتور استنتاج تشکیل شده اند. موتورهای استنتاج، داده و اطلاعات دریافتی از هر کسب و کار را در سامانه های هوشمند به روزرسانی می کند.

سیستم های هوشمند از الگوریتم های مهندسی شده در دانش تخصصی کسب و کار ایجاد می شوند. سیستم هوشمند می تواند، تصمیمات درست و کاربردی هر یک از کسب و کارهای بومی واقع در منطقه ایران را پیش بینی کند.

شبکه های عصبی مصنوعی پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک

موتور استنتاج سیستم پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک مبتنی بر مدیریت فرایندهای نرم افزاری کسب و کاری است که از تکنولوژی شبکه های عصبی مصنوعی استفاده می کند. الگوریتم شبکه های عصبی مصنوعی با تمرکز بر آنالیز و پیش بینی وضعیت کسب و کارها، موتورهای جستجوی هوشمند را پیاده سازی می کنند. کسب و کارهای صنایع کوچک ایران همواره به دلایل زیر همچون؛

  • سیستم های ضعیف
  • سامانه های بدون نظارت کارشناسی
  • ناکارآمدی و عدم به روز رسانی منابع و سرمایه ها
  • عدم داده ذخیره شده و اطلاعات کافی از وضعیت اقتصادی بازار
  • عدم کفایت دانش، آگاهی و خرد اقتصاددانان از وضعیت کسب و کار
  • و …

دستخوش ضرر و زیان هستند. بنابراین با بهره گیری از علم اقتصاد و مهندسی دانش کسب و کارها یک سیستم پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک ایجاد می شود.

کاربرد دانش اقتصاد در سیستم هوشمند پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک ایران

کارشناسان اقتصاد درصدد رفع این مشکل اساسی در کسب و کارهای کوچک هستند. آنها با مطالعه، بررسی و تحقیق به تحلیل مسائل اقتصادی می پردازند. هدف از تحلیل اقتصادی یافتن بهترین تصمیم برای بهبود و توسعه کسب و کار است. اقتصاددانان با ارائه راه حل هایی سعی می کنند، تا برای جلوگیری از ضرر و زیان پیشنهادات کاربردی و مفید را برای کسب و کارها فراهم سازند.

اغلب راه حل های ارائه شده از سوی تحلیلگران اقتصادی فعال در ایران، برای مدیر عامل های کسب و کار صنایع ایرانی مناسب است. مدیران بخش اجرایی صنعت در تولید و صادرات همواره از ابزارهای متنوعی برای پیش بینی وضعیت کسب و کار خود بهره می برند. پلتفرم B2B استاف | STUFF امروز در کنار دیگر اپلیکیشن های آنلاین و آفلاین همراه و پشتیبان تصمیم گیر به مدیران اجرایی است که می خواهند در کسب و کارشان راهکار امن معاملاتی را نیز داشته باشند.

سیستم هوشمند پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک در پلتفرم B2B استاف

پلتفرم B2B استاف | فروش سازمانی انبوه کالا و خدمات پیمانکاری کسب و کار سیستمی مبتنی بر پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک تنظیم شده است. پلتفرم استاف از دو سامانه الکترونیکی استاف مارکت و استاف سرویس تشکیل شده است. هدف نهایی پلتفرم استاف افزایش بهره وری کسب و کارها با تمرکز بر نیازمندیهای منابع پشتیبانی و نیروهای سرمایه انسانی است.

سامانه الکترونیکی استاف مارکت، یک سیستم فروش B2B آنلاین است. فروش سازمانی در سامانه استاف مارکت به قیمت عمده انجام می شود. از این رو همواره افزایش بهره وری کسب و کار با کاهش هزینه های تامین مایحتاج عمده به کمک خرید سازمانی استاف مارکت انجام می شود. تولیدکنندگان کارخانجات و فروشندگان عمده می توانند با ثبت نام تامین کنندگان استاف لاین فروش سازمانی آنلاین را به شرکت و سازمان ها داشته باشند.

سامانه الکترونیکی استاف سرویس، یک سیستم آنلاین خدمات پیمانکاری کسب و کار است. برون سپاری پروژه و کارهای سازمانی توسط کارفرمایان سازمانی و شرکتی در سامانه استاف سرویس با رعایت موازین قانون کار انجام می شود. کلیه ی پیمانکاران می توانند در سامانه استاف سرویس عضو شده و از پروژه های برون سپاری شده ادارات و سازمان ها مطلع گردند.

اهمیت سیستم پیش بینی وضعیت کسب و کار در صنایع کوچک

آمار و اطلاعاتی که در سیستم های ارزیاب اقتصادی بین المللی انجام می شود، بیشتر از فعالیت های اقتصادی کسب و کارهای جهانی مورد ارزیابی قرار می گیرد، در نتیجه آمار و گزارشات ارائه شده نیز بر اساس یافته های فعالان اقتصادی دیگر سرزمین ها رقم می خورد. بنابراین؛ پیاده سازی یک سیستم پیش بینی وضعیت کسب و کار در صنایع کوچک ایران ضروری است.

از سوی دیگر کسب و کارهای دیگر سرزمین ها که ایدئولوژی، فرهنگ، رسم و سبک زندگی متفاوت با مردم ایران دارند؛ نمی توانند پیش بینی کننده درست از وضعیت کسب و کار صنایع کوچک ایران باشد. زندگی مردمان در هر منطقه جغرافیایی وابسته به سیاست های حاکم بر منطقه است. از این رو در سرزمین خاورمیانه به خصوص ایران پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک از دیگر کشورها متفاوت می شود.

بنابراین، بررسی تخصصی تر سود و زیان کسب و کار همراه با نتایج دقیق از آمار و ارقام پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک، در نرم افزارهای بین المللی ارزیابی کسب و کار ها دیده نمی شود.

همچنین داده ها و اطلاعات به روز رسانی شده، از معاملات B2B آنلاین همواره درر پایگاه داده های سامانه ها وجود دارد. ارزیابی سیستم های پیش بینی کننده آنلاین مبتنی بر داده های به روز رسانی شده است که می تواند نتایج را دقیق تری را برای تصمیم گیری بهینه به مدیران بخش اجرایی اعلان کنند.

سیستم هوشمند موتور استنتاج پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک

بررسی تخصصی تر کسب و کارها منجر به ظهور یک سامانه مجهز به موتور استناجی شدف که سیستم هوشمند “پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک” نام دارد. موتورهای استنتاجی سیستم هوشمند بر اساس علوم هوش مصنوعی، برنامه ریزی و اجرا می شوند.

اجزای سیستم هوشمند موتور استنتاج پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک

هم اکنون سامانه های الکترونیکی پلتفرم استاف مجهز یه سیستم های هوشمند موتور استنتاجی است که پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک ایران را انجام می دهد. پیاده سازی الگوریتم های هوشمندانه خبرگان و نخبگان اقتصادی، مهندسی نرم افزار شده و طراحی می شوند. سیستم هوشمند پلتفرم B2B استاف دارای دانش تخصصی کسب و کار است که به یک مرجع آنلاین تصمیم ساز مدیران کسب و کارها تبدیل شده است.

فن و تجربه تخصصی کسب و کار و مهندسی دانش پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک ایران

فن و تجربه تخصصی کسب و کار از منابع مختلف جمع آوری می شود. جمع آوری داده ها و افزایش حجم داده های ذخیره شده در پایگاه داده ها به مرور زمان تبدیل به انباره هایی از داده و اطلاعات می شوند. انباره های داده ای منبع مناسبی از اطلاعات تخصصی کسب و کار است. با ارزیابی منطقی اطلاعات و مهندسی دانش بر روی داده های دریافتی می توان دانش تخصصی کسب و کار را پیاده سازی کرد.

کاربردهای سیستم پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک برای فعالان اقتصادی ایران در قرن 21

سیستم هوشمند پیش بینی وضعیت کسب و کار برای توسعه صنایع کوچک ایران درست شده است. موتور استنتاج ارزیابی از ضرر و زیان احتمالی در معاملات b2b با نظارت نرم افزاری قابل پیش بینی است. کارشناسان و خبرگان اقتصادی با تنظیم قوانین بر گرفته از داده کاوی کسب و کارها به خوبی می توانند، با به روز رسانی الگوریتم های پیش بینی کننده، وضعیت آنلاین کسب و کارها اعلان کنند.

همچنین سیستم پیش بینی کننده وضعیت کسب و کار صنایع کوچک، همزمان می تواند اقدامات مختلف زیر را انجام دهد، که عبارتند از؛

  • جمع آوری داده های مربوط به مشتریان سازمانی و شرکتی کسب و کار صنایع کوچک
  • آگاهی از نیازمندیهای مشتریان سازمانی، خریداران B2B و دیگر مشتریان خریدار انبوه و صنعتی
  • دسته بندی داده ها بر اساس درخواست کسب و کارهای تامین کننده سازمان و شرکت ها
  • تعریف طبقه بندی های مختلف کسب و کارها و نحوه تعامل، تعاریف و تنظیم موازین قانونی
  • ارائه گزارشات متنوع از نحوه عملکرد بازار کسب و کار صنایع کوچک
  • آگاهی رسانی و ارائه پیشنهادات متنوع مبتنی بر نتیجه گیری های سیستم پشتیبان تصمیم همراه با مدیران و کارشناسان
  • اطلاع رسانی از ویژگی های رفتار مشتری سازمانی و ایدئولوژی سازمان

به منظور داده کاوی دقیق بر روی داده های سیستم، الگوریتم های هوشمند برای پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک تعبیه می شوند. کارشناسان و نخبگان مدیریت اقتصادی کسب و کارها در کلیه ی صنایع کوچک ایران می کوشند، تا کسب و کارهایی را که بر روی سامانه های پلتفرم b2b استاف فعالیت اقتصادی انجام می دهند، ارزیابی کنند. پلتفرم B2B استاف اولین نرم افزار هوشمند پیش بینی کننده ی وضعیت کسب و کارها در ایران است.

سیستم هوشمند پلتفرم استاف می کوشد تا به بهبود، توسعه و رونق تمام کسب و کارهای صنایع کوچک ایران بپردازد. هر کسب و کاری که زودتر در پلتفرم B2B استاف فعالیت اقتصادی اش را آغاز کرده است، از نتایج دقیق تر داده کاوی در هوش تجاری بهره مند است.

دسته بندی صنایع کوچک کسب و کار در سیستم پیش بینی کننده: پلتفرم B2B استاف | فروش سازمانی کالای عمده و خدمات پیمانکاری

استاف | STUFF سیستم پیش بینی کننده بیزینس هاست که کلیه ی اطلاعات دریافتی از کاربران را دسته بندی می کند. نوع کاربران سازمانی استاف در حالتهای مختلف زیر عنوان شده است؛

  • مشتری
  • فروشنده
  • پیمانکار
  • کارفرما

بر اساس رفتارهای کاربران سیستم استاف و توجه به نیازمندیهای سرمایه انسانی جهت بهینه سازی مدیریت در سامانه های پلتفرم استاف، دسته بندی های مختلفی انجام می شود. این دسته بندی ها بر اساس ویژگیهای مختلف مدیریت کسب و کارها انجام می شود؛

  • مکان جغرافیایی معاملات B2B
  • زمان معاملات B2B کسب و کار
  • انواع معاملات سازمانی در صنایع کوچک
  • انواع مشتریان سازمانی کسب و کارهای صنایع کوچک
  • حجم سازمان مشتری کسب و کار صنایع کوچک
  • انواع تقاضاهای سازمان برای کسب و کارها
  • انواع شرایط عرضه کالای عمده و کالای سازمانی
  • انواع شرایط خرید و فروش سازمانی
  • و …

همچنین در دسته بندی بر اساس ویژگیهای ترند بازار فعالان اقتصادی موارد بیشتری وجود دارد که بر اساس نیازمندیهای لحظه ی وضعیت جامعه به صورت آنلاین در سیستم تعریف می شوند.

طبقه بندی و اجرای الگوریتم های مناسب برای هر کسب و کار

در سامانه های اطلاعاتی افزایش حجم اطلاعات کسب و کار ها به مروز زمان اتفاق می افتد. پس لازم است تا طبقه بندی اطلاعاتی در پلتفرم انجام شود. پلتفرم b2b استاف همواره به منظور راحتی در تصمیم گیری مدیران، قواعد طبقه بندی در کسب و کارها را تنظیم می کند. سیستم هوشمند پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک بر اساس داده های دریافتی طبقه بندی را انجام می دهد. طبقه بندی داده ها و اطلاعات می تواند نتایج دقیق تری را از اجرای الگوریتم های هوشمند به کسب و کارها ارائه دهد.

ارائه گزارشات عملکرد کسب و کار صنایع کوچک به صورت منظم و دقیق

پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک با ارائه گزارشات عملکرد است که ایجاد شده است. همواره هشدارها و پیشنهادات یک سیستم هوشمند در پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک می تواند موارد ضرر و زیان را هشدار دهد.

هشدارهای اعلان شده توسط سیستم پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک به روش های مختلف به کاربران پلتفرم استاف ارائه می شود؛

  • ایمیل مارکتینگ
  • تیکینگ
  • چت آنلاین
  • تماس مستقیم و دیگر ارتباطات جمعی

خدمات اختصاصی مهندسی داده و اطلاعات کاربران استاف فقط برای مشتریان سازمانی و شرکتی استاف قابل استفاده است. برای استفاده از خدمات اختصاصی پلتفرم b2b نیاز است که نخست عضویت در سامانه تایید شده و پنل خرید اشتراک انتخاب گردد.

نتیجه گیری نهایی و مشاهده پیشنهادات سیستم پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک به اختیار کسب و کار فعال اقتصادی است. هر فعال اقتصادی در سامانه های پلتفرم استاف می تواند تعیین کند که اعلان اگهی دریافت کند یا از بی خبری بهره مند باشد. اطلاعات و هشدارهای ارسالی برای مجموعه دارای هزینه است. بنابراین، دریافت اطلاعات بازار کسب و کار صنایع کوچک به اختیار اصناف فعال اقتصادی است.

اقدامات لازم برای بهره مندی از موتور استنتاجی هوشمند در پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک

برای استفاده از موتور استنتاجی هوشمند پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک کافی است که نخست در سامانه ثبت نام انجام گیرد.

ثبت نام در سامانه های الکترونیکی پلتفرم استاف

کلیه ی کاربران اینترنتی سازمان یافته می توانند به صورت حقیقی و حقوقی در سامانه های الکترونیکی استاف سرویس و استاف مارکت ثبت نام کنند.

کاربران استاف سرویس عبارتند از؛

  • پیمانکار حقیقی
  • پیمانکار حقوقی
  • کارفرمای حقیقی
  • کارفرمای حقوقی

و کاربران استاف مارکت نیز در گروه های مختلف زیر وجود دارند؛

  • مشتری سازمانی
  • فروشنده شخصی
  • فروشنده شرکتی
  • تامین کننده
  • تولید کننده
  • خریدار عمده حقیقی و حقوقی
  • خریدار b2b حقیقی و حقوقی

انتخاب پنل سرویس های درخواستی مناسب کسب و کار

پنل سرویس های مختلف برای کسب و کارها در پلتفرم استاف تعریف شده است. با تهیه اشتراک پنل سازمانی می توان اطلاعات مناسب را در وضعیت معاملاتی را دریافت کرد. اشتراک پنل سازمانی با توسعه الگوریتم ها خدمات رسانی بیشتری را خواهد داشت. هر ورژن از به روزرسانی نرم افزار تنوع خدمات رسانی پنل سازمانی را افزایش می دهد.

ارزیابی و تحلیل رقبا کسب و کار و گزارشات از نحوه فعالیت ها

در پنل های اشتراک سازمانی انواع خدمات پیش فرض از ارزیابی کسب و کارهای صنایع کوچک ارائه می شود. برای ارزیابی و تحلیل بیشتر فعالیت های رقبا، کشف بازار هدف، اطلاع از تقاضاهای سازمانی می توان پروژه های داده کاوی بیشتری را تعریف کرد. تعریف پروژه های داده کاوی از داده های سامانه الکترونیکی استاف مارکت برای هر کسب و کار با امضای رسمی از سوی مدیر عامل هر مجموعه کسب و کارهای صنایع کوچک انجام خواهد شد.

پیشنهادات سیستم هوشمند پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک

داده های ورودی از سامانه های پلتفرم B2B استاف به طور پیوسته از کاربران متنوع اکو سیستم استاف جمع آوری می شوند. داده های جمع آوری شده مطابق با آخرین تکنولوژی DBMS در انباره های داده ذخیره و نگهداری می شوند. بر اساس داده ها همواره اطلاعاتی ارزشمند در پایگاه داده ها وجود دارد. مدیریت اطلاعات داده های ذخیره شده همواره وجود دارد. با استفاده از اطلاعات موجود در سامانه ها می توان به دانش کاربردی آنلاین کسب و کارهای صنایع مختلف دست یافت.

بنابراین، داده های ذخیره شده در سامانه های اطلاعاتی پلتفرم b2b استاف، گنجینه ای از دانش است، که به کمک مهندسین دانش و دانشمندان داده، تحلیلف طراحی و پیاده سازی می شود. اکنون سیستم هوشمند دارای موتور استنتاجی از پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک ایران برای تمامی صنوف در حال اجراست.

بهینه سازی موتور جستجو هوشمند پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک

پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک مبتنی بر بهینه سازی موتور استنتاجی از داده و اطلاعات کسب و کارها پیاده سازی شده است. قوانین سامانه های اطلاعاتی پلتفرم b2b استاف بر اساس فرایندهای تجارت آنلاین انجام می شود. در دنیای تجارت الکترونیک، سیستم های هوشمند وابسته به اقتصاد جوامع انسانی است، که هر لحظه به روز رسانی می شود.

امروزه به کارگیری هوش تجاری در سامانه الکترونیکی آنلاین مهم است. شناسایی و تحلیل رفتار مشتری، گزارشی از سلایق و علایق جامعه را نشان می دهد، که با دانستن سرمایه گذاران افزایش بهره وری به راحتی انجام می گیرد.

هدف از به کارگیری تکنولوژی راحتی تامین و بهبود نیازمندیهای سرمایه انسانی است. موتور استنتاجی سیستم پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک با هدف صرفه جویی در زمان شکل گرفته است. به روز رسانی الگوریتم های مدیریتی کسب و کارها، راهکار امن معاملات است که برای تمام کاربران پلتفرم b2B استاف فراهم است.

بهینه سازی موتور جستجو سیستم پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک ایران به صورت آنلاین بر معاملات B2B کشور نظارت می کند و در صورت تشخیص هرگونه ضرر و زیان احتمالی معاملات عمده در تجارت، هشدارهای لازم را به سازمان و شرکت های فعال در معاملات B2B را ارائه می دهد.

بهینه سازی موتور جستجو هوشمند با ورود کاربران سازمانی و شرکتی در سامانه های پلتفرم b2b استاف اتفاق می افتد. به روز رسانی داده ها و اطلاعات محصولات انبوه کارخانجات همراه با ثبت درخواست سفارشات وجود دارد. مایحتاج عمده سازمان و شرکتها در سامانه فروش سازمانی کالای عمده استاف مارکت از سفارشات آنلاین ثبتی است. بنابراین، با توجه به قوانین و ضوابط مندرج در تجارت الکترونیک پلتفرم b2b استاف، پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک برای سوددهی طرفین معاملات B2B نشان داده می شود.

همچنین پیمانکاران و کارفرمایان سازمانی و شرکتی نیز با ثبت اطلاعات و داده ها می توانند؛ از راهکار امن معاملات b2b خدماتی استفاده کنند. سیستم پیش بینی وضعیت کسب و کار صنایع کوچک در بخش خدماتی، هشدارهای لازم در قراردادهای طرفین معامله B2B را به پیمانکار و همکار ارائه می دهد. سامانه الکترونیکی استاف سرویس، مجهز به موتور جستجوی ارزیاب کارفرما و پیمانکار است. بنابراین، بهترین راهکار امن معاملاتی همواره در کسب و کارهای خدماتی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا