بازاریابی دیجیتال B2B

بازاریابی دیجیتال B2B
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

آخرین باری که حسابرسی فعالیت های بازاریابی دیجیتال B2B خود را انجام دادید چه زمانی بود؟ آیا از یافته ها برای اولویت بندی بهینه سازی ها و ردیابی های همیشه فعال خود استفاده می کنید؟

اگر قصد دارید از تجزیه و تحلیل خود بینش های عملی تری ایجاد کنید، چرا مطلب لیست حسابرسی بازاریابی دیجیتال B2B را نمی خوانید؟ در بازاریابی دیجیتال B2B رایگان، 8 مسئله کلیدی را برای ارزیابی بازاریابی دیجیتال B2B در هر مرحله از چارچوب RACE اشتراک گذاری می شود.

بازاریابی دیجیتال B2B اعضای پلتفرم استاف

اعضای شروع کننده و حرفه ای می توانند از مسیر یادگیری RACE ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مفاهیم و دانلود الگوها برای کمک به تجزیه و تحلیل استفاده کنند. همچنین، الگوی ممیزی بازاریابی دیجیتال B2B محبوب ما شامل یک صفحه گسترده قابل تنظیم است که می توانید برای بررسی یافته های خود و شناسایی مراحل بعدی (برای استفاده برای کسب و کار خود یا با مشتریان) از آن استفاده کنید.

فراموش نکنید، ما در حال حاضر تا پایان ماه تا 66٪ تخفیف برای عضویت های Starter و Pro ارائه می دهیم. عضویت در سامانه استاف مارکت نیز تا پایان سال جاری رایگان است. اگر هنوز مطمئن نیستید که RACE می‌تواند به شما کمک کند، می‌توانید تماس مشاوره عضویت شخصی‌شده رایگان خود را با یکی از اعضای تیم رزرو کنید تا اولین برنامه 90 روزه خود را شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا