5 روش افزایش جذابیت در بازاریابی B2B

بازاریابی b2b پلتفرم فروش عمده و سازمانی استاف
بازاریابی B2B ماهیت خسته کننده ای دارد. از این رو این مقاله سعی می کند تا با ارائه راه کارهای بهینه، جذابیت در بازاریابی B2B را افزایش دهد.
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

چگونه بازاریابی B2B می تواند جذاب تر باشد؟

بازاریابی B2B به منظور فروش b2b لازم و ضروری است، و همه فروش عمده و کلان را دوست دارند. مخصوصا فروش B2B بسیار جذاب است. در مقابل بازاریابی B2B خسته کننده و طاقت فرسات.

پلتفرم استاف برای فروش عمده و سازمانی از تکنولوژی و راهکارهایی استفاده می کند. به منظور تسهیلات بیشتر دو رویکرد فروش سازمانی در سامانه الکترونیکی استاف مارکت و خدمات پبمانکاری کسب و کارها در سامانه الکترونیکی استاف سرویس توسط هلدینگ استاف مدیریت می شود.

رعایت نکات اصول بازاریابی b2b استاف کمک می کند، تا بازاریابی بی تو به صورت سیستماتیک و منظم برای فروش عمده و سازمانی انجام شود. از این رو نکات زیر برای افزایش جذابیت در بازاریابی B2B مناسب است؛

فهرست مطالب بازاریابی b2b

  1. رفع نقاط ضعف کمپین های b2b
  2. مطالعه روندهای بازاریابی b2b برای تقویت کمپین ها
  3. وبینار برای تعامل موثر با مشتریان
  4. بهینه سازی یکپارچگی بازاریابی b2b
  5. اندازه گیری عملکرد بازاریابی بی تو بی

1- نقاط ضعف در کمپین های B2B را برطرف کنید

در بازاریابی های B2B از روش ها و ابزارهایی استفاده می شود. برای کاربرد روش های بازاریابی در کسب و کار B2B نیاز است تا کمپین هایی راه اندازی شوند. از آنجا که مدیریت کمپین های B2B نسبت به B2C عمومی نیست، از این رو همواره می تواند مشکلاتی داشته باشد.

شناسایی مشکلات و نقاط ضعف در کمپین های b2b نیازمند ارزیابی و برآورد کارهای قبلی است. بنابراین، توصیه می شود تا همواره نقاط ضعف در کمپین های b2b  شناسایی و برطرف گردند. این نقاط ضعف می تواند به عوامل مختلف زیر بستگی داشته باشد؛

  • نیروی انسانی مجری کمپین B2B
  • آنالیز رقبا و تحلیل نیازمندی های مشتریان b2b
  • نحوه کاربرد ابزار و روش های بازاریابی 
  • شناسایی دقیق اهداف

2- از روندهای بازاریابی B2B برای تقویت کمپین های خود استقبال کنید

بازاریابی بی تو بی دارای روندهای متفاوتی است. از این رو برای تقویت کمپین های مدیریت بازاریابی لازم است تا روش ها و فرایند های مختلفی را نیز استفاده کرد. پلتفرم b2b برای تقویت کمپین های بازاریابی بی تو بی در سه گام زیر سعی در بهبود روندهای بازاریابی دارد؛ 

  1. فروش عمده b2b
  2. دیجیتال مارکتینگ b2b
  3. برندینگ b2b

که در هر مرحله مجموعه ای از فعالیت ها انجام می گیرد.

3- از وبینار ها برای تعامل موثر با مشتریان استفاده کنید

وبینار ها یکی از جذاب ترین بخش های تعامل با مشتری است. فعالان اقتصادی B2B همواره بر اثر تعامل و برقراری ارتباط موثر و پایدار می توانند فروش و بازرگانی B2B مطمئن را داشته باشند. بنابراین استفاده از خدمات و قابلیت های شبکه های اجتماعی برای تعامل موثر ضروری است.

4- یکپارچگی بهینه بازاریابی b2b خود را پیدا کنید

آمیخته های بازاریابی متقاوتی وجود دارند. اینکه چه آمیخته بازاریابی رادر فروش B2B مهم است معیار مناسبی برای بهینه سازی می شود. به ظور کلی آمیخته بازاریابی پایه همواره 4 رکن اصلی زیر است؛

  1. محصول 
  2. مکان
  3. ترویج و پخش
  4. قیمت

بنابراین، هر کسب و کار بی تو بی نیاز دارد تا بر روی بهینه سازی آمیخته های بازاریابی فعالیت کرده و آن ها را بهینه سازی کند. بهینه سازی آمیخته بازاریابی منحر بدان می شود تا با کاهش هزینه افزایش درآمد را شاهد بود.

5- عملکرد بازاریابی بی تو بی را اندازه گیری کنید، تا بفهمید چه چیزی کار می کند

تمام فعالیت های بازاریابی شامل فرایند ها و ابزراهای است که خروجی و آمار فعالیت های بازاریابی را ارائه می دهد. بنابراین تعیین چشم انداز و اندازه گیری میزان پیشرفت کار می تواند، تصمیم گیری برای کارهای بعدی بهتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

ایران خرم است
استاف لایف

ایران خرم است

ایران خرم است. گاه-نگار ادبی از استاف لایف.
استاف لایف با استراتژی زندگی شاد به توسعه کسب و کار می پردازد. تلاش و کوشش بیزینس ها با عشق و شادمانی رونق می گیرد. آبادانی برای سراسر ایران خرم

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا