فروش عمده و سازمانی سامانه اینترنتی استاف مارکت

فروش عمده و سازمانی سامانه الکترونیکی استاف مارکت
خرید و فروش عمده مایحتاج سازمان و شرکت ها با قیمت عمده فروشی در سامانه الکترونیکی استاف مارکت حامی بیزینس های B2B
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

فروش عمده و سازمانی استاف مارکت یک فرصت در تهیه ی ارزان کالای مرغوب و با کیفیت در استراتژی تهیه و تدارک مواد اولیه است. قبل از اینکه سراغ قیمت عمده فروشی برویم یک سری به فرآیند خرید عمده ارزان بزنیم. فرآیند خرید عمده ارزان با اینکه ماهیت آن به یک شکل است ولی در جزئیات تفاوت هایی دارد که به کلی باعث تمایز می شود. یکی از این تفاوت های اساسی خرید و فروش عمده و یا جزئی محصولات است. در این نوشته ما قصد داریم به مبحث فروش عمده و سازمانی بپردازیم.

خرید و فروش عمده و سازمانی ! کلی یا جزئی ؛ چه فرقی دارند؟

بزرگ هستیم یا کوچک؟

بازار متشکل از افراد است. این تک تک افراد هستند که بازار را تشکیل می دهند. حال افراد یا حقیقی و خرد هستند مثل من و شما. یا من و شما در کنار افراد دیگری یک کل و یا مجموعه ای را تشکیل می دهیم که همگی یک فرد بزرگ هستیم. سازمان ها، نهادها، ارگان ها و دیگر مجموع های بزرگ تمامی اینها مجموعه اشخاص بزرگ هستند. قیمت عمده و سازمانی برای خرید و فروش بزرگ و کوچک مهم است.

قیمت عمده فروشی مواد غذایی استاف مارکت

مگر بزرگ ها چگونه از قیمت عمده و سازمانی اطلاع یافته و سود می برند ؟

بزرگ ها بزرگ خرید می کنند. دقیقا نقطه ی عطف ماجرا همین جاست. مجموعه های بزرگ از قابلیت جمعیت خودشان و شمار افراد بهره می برند. زمانی که یک ارگان قصد خرید دارد به هر تامین کننده ای که روی بیاورد باعث فروش بالای او خواهد شد.

تامین کنندگان قیمت عمده فروشی مواد اولیه را برای ارگان، سازمان و شرکت ها به صورت توافقی تمام می کنند. قیمت عمده و سازمانی تمام شده باعث سود هر دو طرف معامله می شود. چه آنکه خرید عمده و سازمانی مواد غذایی انجام داده و چه آنکه فروش عمده و سازمانی داشته ؛ هر دو با یک لیست قیمت عمده فروشی تعیین شده در بازار مطمئن معامله کرده اند.

پس یک مزیت و ارزش برای تامین کننده ایجاد می کند. ولی معامله باید دو سر برد باشد. همان ارگان بزرگ بده بستان می تواند بکند و در مقابل ارزشی که ایجاد کرده می تواند ارزشی دریافت کند.

یعنی آیا سازمان و شرکت ها لازم است به خرید با قیمت عمده و سازمانی روی آورند ؟

دقیقا. یک ارگان و یا نهاد بزرگ به واسطه ی بازاری که برای شرکت تامین کننده ایجاد کرده می تواند زیاد بخرد ولی در برابر حجم خریدش از قیمت بکاهد. پس زمانی که می تواند ارزان بخرد، چرا باید این مزیت مهم را کنار بگذارد و همان قیمت گران را بپردازد؟

بنابراین، خرید با قیمت عمده فروشی فرصتی است تا برای تامین مایحتاج مصرفی به صورت سازمانی و شرکتی سود خوبی را تجربه داشت.

اکنون فروش قیمت عمده و سازمانی چگونه انجام می شود؟

تمامی این مجموعه های بزرگ برای تامین مایحتاج خود باید منابع وسیعی از داده ها را جذب کنند. یکی از اصلی ترین این مایحتاج ها تامین منابع مایحتاج مصرفی مورد نیاز برای نیروی انسانی است. قیمت عمده و سازمانی اینجا به کمک نهادها می آید تا چیزی را که می خواهند هم در ابعاد و حجم بالا و هم به قیمت ارزان تهیه کنند.

از دو جهت این فرآیند برای سازمان ها مقرون به صرفه است. یک، نیاز خودشان را برای مدت کافی رفع کرده اند و نیازی به خرید خرد که هزینه های سربار را افزایش می دهد نیست، و دو اینکه یک قسمتی از همان بودجه ذخیره می شود.

فرآیند خرید و فروش با قیمت عمده و سازمانی به چه شکل است؟

برای اینکه نهادها و سازمان ها بتوانند منابع مورد نیاز خود را تامین کنند و در ضمن همان شرطی که پیش فرض ما تا به اینجا بوده یعنی خرید عمده، مجبور هستند با تامین کنندگان بزرگ مستقیما وارد معامله شوند و در طول زمان همواره با تامین کننده در ارتباط باشند تا فرآیند خرید خود را انجام دهند.

این در حالتی ست که صرفا تعامل با یک تامین کننده باشد و به سراغ تامین کنندگان دیگر نروند. مراحل شناسایی تامین کننده، توافق با او، ثبت سفارش، پیگیری آن و مراحل دیگری که در فرآیند خرید وجود دارد همه و همه بر عهده ی سازمان است؛ با این مزیت که کلیه فرایند خرید عمده قابلیت شفافیت فرایند خرید عمده را نیز دارد.

این که بدتر می شود وقتی که قیمت عمده و سازمانی مایحتاج به صورت شفاف استعلام می شود!

با این مراحلی که ذکر شد دشواری کار به قدری بنظر می رسد که ممکن است سازمان قید قیمت کمتر را بزند و به همان قیمت عمده فروشی خرید جزء بخرد. حتی ممکن است هزینه های های تحقیق و شناسایی فروشنده و مراحل مذاکرات و خرید، از خرید جزء هم گران تر شود. مزیتی که برای سازمان ایجاد شده بود می تواند بلای جان او باشد.

ما مزایای خرید و فروش به قیمت عمده و سازمانی را به شما برمی گردانیم.

تمامی مشکلات و دردسرهای خرید و فروش به قیمت عمده و سازمانی را فراموش کنید. استاف مارکت همه ی دغدغه های سازمان ها را برای تامین تدارکات و پشتیبانی منابع و مایحتاج شان برطرف می کند. یک سری به بخش فروش عمده و سازمانی سامانه الکترونیکی استاف مارکت بزنیم.

در استاف مارکت دسته بندی های مختلفی وجود دارد و ما قصد داریم به بخش های مختلف و دسته بندی های مختلف محصولات انبوه کارخانجات و تولیدی های سراسر کشور را نگاه بیندازیم.

در اینجا انواع اقلام مصرفی را همراه با تامین کننده ی آن و قیمت عمده فروشی ارائه ی محصول می توان دید. این به منزله ی این است که استاف برای خریداران و مشتریان سازمانی ، فروشندگان و تامین کنندگان عمده را شناسایی کرده و این امکان را به آنها می دهد تا با رصد هر یک از فروشندگان و مقایسه قیمت ها انتخاب کنند.

دسته بندی محصولات و کالا انبوه فروش عمده و سازمانی سامانه اینترنتی استاف مارکت

مدیران و مسئولان خرید کالای انبوه برای سازمان می توانند در سامانه اینترنتی استاف مارکت دسته بندی محصولات را با توجه به استاندارد نمایشی فروشگاه های اینترنتی مشاهده کنند.

نمایش کالا، مشاهده قیمت، استعلام قیمت در صورت عدم موجودی، جستجوی برند کارخانه و تولید کننده، مقایسه کالا و مشاهده نظرات مصرف کنندگان نهایی نیز در سامانه ارائه می شود. دسته بندی های محصولات کالاهای بارگزاری در ساماندهی استاف مارکت مشتمل بر موارد زیر است؛

کلیه ی محصولاتی که برای فروش عمده و سازمانی در استاف مارکت بارگزاری می شوند با دقت و نظارت بررسی تامین کنندگان و کارخانجات تولیدی صورت می گیرد. قوانین و شرایط تجارت برای تمام صاحبان کارخانه ها و تولیدی ها در تامین مایحتاج سازمانی برای خرید عمده و سازمانی توسط پلتفرم استاف | STUFF بررسی می شود.

فروش عمده و سازمانی شوینده و بهداشتی سامانه استاف مارکت

فروش عمده سازمانی شوینده و بهداشتی سامانه استاف مارکت شامل انواع محصولات یکبار مصرف مورد نیاز پشتیبانی و تدارکات ساختمان ها است. اقلام پرفروش و مایحتاج عمده ساختمان ها شامل موارد زیر می باشد؛

  1. پاک کننده چند منظوره اتک 750 میلی اتک
  2. پاک کننده چند منظوره 20 لیتری اتک

فروش عمده و سازمانی محصولات بهداشتی و آرایشی زیبایی و سلامت

  1. دستمال دلسی 24 عددی بیتا
  2. دستمال اقتصادی 3 عددی بیتا کد 750

تا اینجا بیش از نیمی از راه را پشت سر گذاشته ایم؛ باقی فرآیند خرید و فروش به قیمت عمده فروشی را هم همراه ما بیایید.

بعد از انتخاب محصول و تامین کننده ی آن، مشتری صرفا اقدام به پرداخت می کند. دغدغه ی مهم تامین کنندگان ، تولید کنندگان و فروشندگان پرداخت امن است. پس از پرداخت قیمت عمده فروشی مایحتاج خریدار عمده، دیگر نگرانی وجود ندارد و کاری جز انتظار کشیدن برای رسیدن محصولات به سازمان و شرکت ها باقی نمانده است.

چرا که پلتفرم فروش عمده و سازمانی استاف کلیه ی فرآیندهای تهیه ی محصول از تامین کننده و صدور فاکتور رسمی را برای مشتریان سازمانی انجام می دهد. ولی کار در اینجا تمام نمی شود.

استاف بعد از تهیه ی اقلام مورد نظر، با استفاده از سیستم لجستک ارسال محصولات را هم در برنامه ی فروش عمده خود در نظر گرفته است. پس مشتری برای تامین منابع مورد نیاز سازمان خود تنها با چند کلیک ساده در استاف مارکت می تواند قیمت عمده فروشی محصولات را ببیند.

خرید و فروش به قیمت عمده فروشی به چه درد تامین کنندگان می خورد؟

عمده مواد غذایی

تامین کنندگان به جای پخش مویرگی شان و به جای اینکه محصولات خود را به صورت خرد به فروش برسانند، با پیوستن به یک شبکه ی خرید و فروش عمده و بزرگ کار خود را راحت کرده اند.

فروشندگان با کاهش حاشیه سود خود میزان فروش خود را به مراتب بالاتر می برند به گونه ای که در نهایت سود حاصل از فروششان از طریق افزایش سهم فروش خود رشد قابل ملاحظه ای می کند.

فروشندگان خیالشان هم از فروش خود راحت است. چون نه با یک خریدار خرد بلکه با استاف معامله کرده اند. چرا که استاف مجوزهای سفت و سختی دریافت کرده و کاملا قابل اتکا هستند.

معامله ی سه سر برد در خرید و فروش با قیمت عمده فروشی

منافعی که برای هر دو طرف از فروش B2B در بستر استاف مارکت بدست می آید قابل ملاحظه است. با قیمت های مناسبی که در فرآیند خرید و فروش عمده وجود دارد علاوه بر صرفه جویی اقتصادی برای خریداران و افزایش سود فروشندگان، مراحل خرید و فروش هم به میزان زیادی تسریع و تسهیل می شود و یک معامله لذت بخش با قیمت عمده فروشی به ارمغان می آید.

معاملات B2B در عمده فروشی اغلب زحمت کمتری را در بازاریابی دارند ولی ریسک فروش و سود و زیان در آن چالش برانگیز است. از این رو معامله گران B2B قبل از خرید عمده و سازمانی دقت بسیاری را در کسب اطلاعات و دانش در خصوص معامله انجام می دهند. هر چه مطالعات بیشتر و تحقیق و تحلیل بهتر انجام می شود که منجر به اعتمادسازی و خرید مطمئن با سود جذاب در معامله ی سه سر برد در خرید و فروش بازار عمده فروشی می شود.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا