مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B

مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B استاف
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

در هر پروژه یک چیز ثابت وجود دارد: داده‌های متغیر. مدیریت تغییر داد‌ه‌ها نحوه ماندگاری پروژه ها در مسیر درست است. الگوی گزارش تغییرات دیجیتال مارکتینگ B2B ابزاری است که همه آن را ممکن می‌سازد. اگر به دنبال راهی برای کنترل و مدیریت تغییرات در پروژه های خود هستید در مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B پلتفرم استاف همراه باشید.

پلتفرم B2B استاف | فروش سازمانی و خدمات کسب و کار است. پلتفرم استاف در حوزه‌های مختلف سازمانی و شرکتی فعالیت می‌کند. در روی پلتفرم استاف تامین‌کنندگان، تولیدکنندگان و عمده‌فروشان در سامانه الکترونیکی استاف‌مارکت فعال هستند. همچنین پیمانکاران و کارفرمایان سازمانی بر روی سامانه الکترونیکی استاف‌سرویس تجارت می‌کنند.

پلتفرم استاف حاوی داده‌های انبوه و حجیم از بانک اطلاعاتی است. این اطلاعات توسط نرم‌افزارها گردآوری شده‌اند. بسیاری از این مرتب در حال تغییر و به روز رسانی هستند. اما این داده های بسیار متغیر واحد ارزیابی و تصمیم‌گیری صحیح است.

مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B داده‌های حجیم در هوش تجاری را ارزیابی می‌کند. بوسیله دانش حاصل شده از دیجیتال مارکتینگ B2B دانش مناسب برای تصمیم‌گیری بهینه وجود دارد. بنابراین؛ همواره مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B اهمیت ویژه‌ای را برای ذینفعان فراهم می‌سازد.

چرا به مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B نیاز دارید؟

پروژه ها با دقت برنامه ریزی می شوند. قبل از اینکه حتی شروع کنید، تحقیقات و مطالعه زیادی در مورد مسیر درست آینده انجام شده است. اما زمانی که یک برنامه با دنیای واقعی روبرو می شود، همه چیز تغییر می کند. مهم نیست که چقدر ارزیابی ریسک خود را به خوبی انجام داده اید، اتفاق غیرمنتظره ای رخ خواهد داد. شاید تجهیزات خراب شود، اعضای تیم مریض شوند، آب و هوا مداخله کند – ممکن است هر چیزی باشد.

مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B از تغییرات گزارشات، اطلاعات و دانش مفیدی را استخراج می‌کند. این اطلاعات و دانش شامل اسناد یا سندی است که به شما امکان می‌دهد جزییات را همانطور که اتفاق می‌افتد ثبت کنید و آن را در طول پروژه پیگیری کنید تا زمانی که مشکل مطرح‌شده به کاملا به اتمام رسیده باشد.

دید بیشتر مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B

وقتی از یک الگوی گزارش تغییرات مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B استفاده می‌کنید، تغییرات را از سایه‌هایی که در آن پنهان شده است بیرون می‌آورید و می‌توانید بیشترین آسیب را وارد کنید و آن را در وضعیت شفاف قرار دهید. اکنون، دید وجود دارد. مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B شناسایی شده است و اعضای تیم برای حل آن برای ایجاد پاسخگویی تعیین شده اند. تیم می‌تواند با این اطمینان به پروژه ادامه دهد که تغییری که بر علیه آنها انجام می‌شود در حال انجام است.

الگوی مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B گزارشی است از تغییرات اعمال شده که نهایتا به عناوان ابزاری برای پیگیری کار و تلاش انجام شده برای مدیریت پروژه و مسائل دیجیتال مارکتینگ B2B است. این به مدیر پروژه فرصتی می دهد تا نه تنها تغییرات را شناسایی کند، بلکه یک عضو تیم را برای مقابله با آن تعیین کند و حتی یک جدول زمانی تعیین کند که با آن تغییر باید به صورت کاملا دیجیتالی حل شود.

داده‌های متغیر از ابتدا تا انتها اولویت بندی و پیگیری می شود. الگوی گزارش تغییرات دیجیتال مارکتینگ جایی است که هر نظر و یادداشت مربوط به تغییر را می توان ذخیره کرد.

این ویژگی حیاتی مدیریت پروژه است. همانطور که قبلا بیان شد، تغییرات دیجیتالی یک کار اغلب ثابت است. این بخشی از مسئولیت یک مدیر پروژه است و نادیده گرفتن گزارش تغییرات دیجیتالی، هدایت پروژه بدون سکان است. قبل از اینکه متوجه شوید خواهید دید که فرایند دیجیتال مارکتینگ بی تو بی در حال زمین خوردن هستید.

داده‌های متغیر دیجیتال مارکتینگ بر زمان و هزینه پروژه تأثیر می گذارد، که محدودیت های حیاتی هستند که باید به صورت هوشمندانه مدیریت شوند.مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B مانند به تیم ها اجازه تغییر را می دهد تا پروژه بتواند در مسیر خود باقی بماند.

سپس تیم‌های دیجیتال مارکتینگ می‌توانند حجم کاری خود را مدیریت کنند و از تابلوها یا لیست‌های کانبان برای همکاری در مورد مسائل در زمان واقعی استفاده کنند. مدیر دیجیتال مارکت در فرآیندها حضور دارند و می توانند منابع دیجیتال مارکت را مجدداً تخصیص دهند تا تیم ها با ظرفیت کار کنند تا کار را سریعتر انجام دهند. به علاوه، همه متغیرهای دیجیتالی در یک مکان مرکزی ذخیره می‌شوند، جایی که به طور خودکار در گزارش پروژه شما گنجانده می‌شوند.

داخل الگوی گزارش مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B چیست؟

هنگامی که الگوی گزارش مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B را اجرا می کنید، خواهید دید که صفحه گسترده فضایی برای هر جنبه ای از مدیریت دیجیتالی و تغییرات ثبتی اختصاص می دهد. می‌توانید آن‌ها را شماره‌گذاری کنید، زیرا احتمالاً بیش از یک خواهند بود و تغییرات دیجیتالی را که در طول پروژه‌تان رخ می‌دهد را پیگیری کنید.

این الگو به شما امکان می‌دهد که متوجه شوید اولین بار چه زمانی تغییر کشف شد، چه کسی مالک آن است و مسئول حل آن است، همچنین وضعیت و اولویت تغییر خاص برجسته شده است.

هر ردیف برای جمع آوری یک تغییر طراحی شده است و ستون ها پیشرفت آن را از کشف تا بازیابی نشان می دهند. این مفید است زیرا اطمینان می دهد که هیچ ترتیب تغییری که در طول پروژه شما اتفاق می افتد هرگز در معرض خطر افتادن از طریق شکاف و نادیده گرفته شدن نیست.

نحوه مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B

الگوی گزارش تغییرات قابل دانلود رایگان ما یک ابزار عالی است، اما این تنها اولین گام به سمت مدیریت تغییر پویاتر است. STUFF B2B DigitalMarketing in ProjectManagement یک نرم افزار مدیریت پروژه مبتنی بر ابر است که الگوی ثبت سفارش تغییر شما را به سطح بعدی ارتقا می دهد.

هنگامی که یک پروژه جدید را در STUFF B2B DigitalMarketing in ProjectManagement باز می کنید، فقط به نمای گانت بروید. در آنجا، در گوشه سمت راست بالا، یک دکمه واردات را خواهید دید. روی آن کلیک کنید و الگوی گزارش تغییرات را وارد کنید، درست مانند یک لیست کار.

اکنون تمام داده‌هایی که در قالب گزارش کنترل تغییرات قرار می‌دهید در نمودار گانت قرار می‌گیرد، که یک جدول زمانی بصری در سمت راست دارد که وظایف را در طول پروژه نشان می‌دهد. بهتر از این، صفحه گسترده اکنون پویا است. این بدان معناست که شما می توانید هر دستور تغییر را به یکی از اعضای تیم اختصاص دهید، که سپس به آنها اطلاع می دهد.

نه تنها به آنها اطلاع داده می شود، بلکه به دلیل اینکه STUFF B2B DigitalMarketing in ProjectManagement زمانی که وضعیت خود را در دستور تغییر به روز می کنند، مبتنی بر ابر است، به شما اطلاع داده می شود. همچنین می‌توان هشدارهای خودکار را اضافه کرد تا به اعضای تیم اطلاع دهند که مهلت نهایی نزدیک است یا به شما اطلاع دهند که آیا در رسیدگی به ترتیب تغییر دیر شده است.

همچنین راهی برای گفتگو وجود دارد، بنابراین اعضای تیم می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال با یکدیگر یا با رهبر تیم ارتباط برقرار کنند. در طول حل و فصل یک دستور تغییر یا هنگام تخصیص آن، احتمالاً اسناد و مدارک پشتیبان زیادی وجود خواهد داشت که می توان آنها را به دستور تغییر خاص در STUFF B2B DigitalMarketing in ProjectManagement پیوست.

نحوه استفاده از الگوی گزارش مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B

پس از باز کردن الگوی گزارش تغییرات، خواهید دید که عناوین ستون های زیادی با فیلدهای خالی در زیر آنها وجود دارد. این سلول‌های خالی برای وارد کردن داده‌های مرتبط هستند. البته، کل قالب قابل ویرایش است، بنابراین با خیال راحت سرفصل‌ها را تغییر دهید تا با روند کار و نام‌گذاری خود مطابقت داشته باشد.

در زیر توضیح مختصری از بخش های مختلف قالب ما ارائه شده است.

نام پروژه:

در اینجا نام پروژه ای است که روی آن کار می کنید، زیرا ممکن است چندین پروژه در یک برنامه به طور همزمان در حال انجام باشد.

نام مدیر پروژه:

به فردی که پروژه را هدایت می کند توجه کنید، در صورت تمایل اطلاعات تماس را اضافه کنید.

نام مدیر برنامه مدیریت پروژه :

اگر پروژه بخشی از یک برنامه بزرگتر است، نام شخصی که آن را مدیریت می کند با اطلاعات تماس ذکر کنید.

شماره مدیریت پروژه:

فقط یک لیست عددی از تغییرات جمع آوری شده در این صفحه گسترده به منظور تسهیل ردیابی.

نوع درخواست مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B:

نوع تغییر را مشخص کنید، به عنوان مثال، آیا مربوط به یک محصول یا جنبه دیگری از پروژه است؟

Date Identified مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B:

هنگامی که تغییر برای اولین بار مشاهده می شود، این قسمت آن تاریخ را ثبت می کند.
توضیحات: به طور خلاصه توضیح دهید که تغییر چیست.

وضعیت مدیریت پروژه دیجیتال :

به وضعیت فعلی تغییر توجه کنید، خواه باز باشد، به این معنی که شناسایی شده است اما هنوز به آن پرداخته نشده است، زمانی که مراحل رفع تغییر را شروع کرده اید، در حال انجام است یا پس از اتمام آن بسته شده است. این ستون همچنین می‌تواند در صورتی که تغییر دیرهنگام باشد یا ترکیب شود، مانند زمانی که دو درخواست تغییر مشابه ادغام می‌شوند، عکس بگیرد. این یک منوی کشویی است.

اولویت مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B:

توجه داشته باشید که پرداختن به تغییر با علامت گذاری به عنوان بحرانی، زیاد، متوسط یا پایین چقدر اهمیت دارد. این یک منوی کشویی است.

شخص تعیین شده مدیریت پروژه :

این شخصی است که وظیفه حل و فصل درخواست تغییر را بر عهده دارد.


وضوح مورد انتظار مدیریت پروژه دیجیتال:

توجه داشته باشید که درخواست تغییر چه زمانی باید حل شود.


اقدام مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ:

در اینجا مراحلی را که باید برای رفع درخواست تغییر انجام دهید فهرست می‌کنید.

تأثیر مدیریت پروژه:

توجه داشته باشید که تغییر چگونه بر پروژه تأثیر می گذارد، مانند برنامه، محدوده، منابع و غیره.

تاریخ شروع کار:

کار برای حل و فصل درخواست تغییر از چه زمانی آغاز شد؟

تشدید مورد نیاز:

آیا نیاز به آوردن منابع بیشتر برای حل دستور تغییر وجود دارد؟

تاریخ حل شدن کار :

چه تاریخی است که درخواست مشکل حل شده و بسته شده است؟

Signoff مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B:

مدیری که بر این درخواست تغییر نظارت می کند، تکمیل موفقیت آمیز آن را در اینجا امضا می کند.

نظرات مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B:

اگر یادداشت دیگری وجود دارد که در جای دیگری در صفحه گسترده قرار نمی گیرد، باید به اینجا مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

اگر هنوز برای ورود به پلتفرم B2B استاف آماده نیستید، نگاهی به استاف مدیا بیندازید. بله، استاف یک ابزار عالی برای مدیریت پروژه های دیجیتال مارکتینگ B2B است، بلکه یک منبع ارزشمند برای یادگیری و توسعه تجارت الکترونیکی است.

موارد زیر فقط نمونه ای از تمام محتوای عالی است که می توانید در سایت ما پیدا کنید. در اینجا برخی از مقالات مرتبطی که اخیراً منتشر کرده ایم و مرتبط با مدیریت تغییر هستند آورده شده است.

کنترل تغییر در مدیریت پروژه
چگونه یک برنامه مدیریت دیجیتال مارکتینگ ایجاد کنیم
چگونه یک فرآیند مدیریت دیجیتال مارکتینگ B2B را رهبری کنیم
چگونه می توان تغییراتی را در یک پروژه رهبری کرد
STUFF برای مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B

الگوی گزارش تغییرات اولین قدم در مدیریت تغییرات است. گام بعدی یک نرم افزار مدیریت پروژه قوی مانند STUFF ProjectManager مبتنی بر ابر است. ویژگی‌های ما مدیریت تغییر را با واگذاری وظایف به اعضای تیم و امکان پیگیری پیشرفت آنها در زمان واقعی کارآمدتر و مؤثرتر می‌کند. آیا می خواهید آن را با پروژه بعدی خود امتحان کنید؟ برای شروع یک دوره آموزشی مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ B2B رایگان 130 روزه با استاف آکادمی همراه شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا