نحوه افزایش فروش B2B استاف‌مارکت

افزایش فروش B2B
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email


افزایش فروش B2B استاف‌مارکت دغدغه تامین‌کنندگان و فروشندگان عمده سازمانی است. این مقاله برای تقویت صفحه محصولات استاف‌مارکت نکات ضروری را اعلام می‌کند. پست‌هایی جهت صفحه فروشگاه محصولات و خود محصولات منتشر شده که کمک به بهبود فروش B2B محصولات استاف‌مارکت دارد. دیجیتال مارکتینگ استاف‌مارکت شامل مجموعه فرایندی است، که در آن تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان به صورت مستقیم و آنلاین محصولات را به قیمت عمده به فروش سازمانی می‌رسانند.

پس از ثبت نام تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان در پلتفرم استاف‌کو لازم است تا جهت افزایش فروش B2B اجرای فرایند دیجیتال مارکتینگ انجام شود. برای این منظور می توانید پست‌های مربوط به صفحه فروشگاه خود را افزایش دهید. بدین ترتیب؛ از طریق کمپین تبلیغاتی ورودی‌ها به صفحه محصولات فروشگاه استاف‌مارکت افزایش می‌یابد. تقویت رتبه صفحات محصولات استاف‌مارکت می‌تواند از طریق قالب‌‌های تبلیغی متفاوتی ارائه شود که عبارتند از؛

  • تصویری
  • ویدیویی
  • محتوایی
  • رویداد
  • کمپین

هویت بصری در افزایش فروش B2B استاف‌مارکت

جهت آگهی ویدیویی لازم است تا شرایط ارسال ویدیو بررسی شود. ارسال ویدیو شامل الزاماتی است که ضروری است تا ملاحظه گردد. ویدیو می‌تواند توسط صاحب کسب‌وکار تهیه شود. همچنین ویدیوها ‌می‌توانند توسط تیم دیجیتال مارکتینگ تدوین شود. تیم دیجیتال مارکتینگ جهت هویت بصری جلسات متعددی را با کارفرما به پیش می‌برد تا به شناخت دقیق از کسب‌وکار برسد تا بتواند هویت برند را به خوبی بصری‌سازی نماید. برای این منظور سه مولفه مهم انجام می‌شود؛

1- تبلیغ تصویری در افزایش فروش B2B

تبلیغ تصویری کسب‌وکار شامل عکاسی، گرافیک و طراحی صنعتی می‌شود.در تبلیغات تصویری آنالیز رقبا مهم است. انتخاب نام تصویر مناسب به همراه کلمه یا کلمات کلیدی منطبق با نظر نویسنده پست بهتر است که انجام شود.

2- تبلیغ ویدیویی در افزایش فروش B2B

تبلیغ ویدیویی استفاده از محتوای ویدیویی برای بازاریابی، تبلیغ یا اطلاع رسانی به سازمان و شرکت هایی است که می خواهند در مورد برند و محصولات تامین‌کنندگان و پیمانکاران بهتر و بیشتر بدانند. اکثر کسب و کارها امروزه با تولید محتوای ویدیویی در کانال‌ها و پلتفرمهای دیجیتال مختلف، از جمله وب‌سایت خود کسب و کار می توانند بازاریابی محصولات و خدمات را بوسیله رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات برنامه‌ای انجام دهند.

تبلیغ رویداد جهت افزایش فروش B2B

برای برگزاری رویدادهای پیشنهاد فروش ویژه و آگاهی از تخفیف لازم است تا نویسنده پست یا محصولات فروشگاه ناظر بر رویداد بوده و تنظیم سند اگهی را انجام دهد. برنامه‌ریزی و مدیریت زمان رویداد به عهده دیجیتال مارکتر است. شروع و پایان رویداد از قبل مشخص شده و رویدادهایی که لغو می‌شوند را نمی‌توان مجددا بازگردانی کرد. برای شرکت در رویدادهای بعدی مدیریت کمپین ضروری است.

مدیریت کمپین افزایش فروش B2B

‌مورد مهم این است که نمی‌توان پست‌‌‌ و نظرات محصولات و آگهی های تبلیغاتی مربوط به کسب و کار را در یک رویداد تقویت کرد. پس برای افزایش فروش B2B مجموعه کارهایی لازم است تا به صورت مرتب و منظم انجام شود؛

فرایند اجرایی در مدیریت کمپین افزایش فروش B2B در استاف‌مارکت

  • انتشار پست بلاگ های متعدد
  • انتشار پست نوشته و کانتنت پیلار
  • انتشار رپورتاژ
  • اطلاعیه‌های اخبار روزانه و رویدادهای اجرایی
  • طراحی صفحه اختصاصی و تبلیغ برند
  • تبلیغ رویدادی
  • تنظیم کمپین تبلیغاتی

ارسال درخواست تامین انواع کالا به مدیریت فروشگاه‌های آنلاین استاف‌مارکت و نمایش ثبت سفارشات سازمانی برای تمام تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان قابل اجراست. کافی است تا با ثبت‌‍نام تامین‌کنندگان در پلتفرم B2B استاف‌کو از دیجیتال مارکتینگ و افزایش فروش B2B بهره‌مند شد.

آشنایی با ابزار تبلیغاتی استاف مارکت

فرق بین پشتیبانی از محتوای محصولات و پست‌های وابسته به صفحه

شرایط Video Marketing B2B

مشخصات آگهی‌های تبلیغاتی و گزارشات

گزارشات مشاهدات مردمی از تبلیغات های انجام شده

آشنایی با ابزار تبلیغاتی استاف‌مارکت مدیریت کمپین ابزار مدیریت تبلیغات خودکار است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی استاف‌مارکت خود را ایجاد، راه اندازی و ارزیابی کنند. برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی با مدیر کمپین، باید چهار مجموعه را راه اندازی و مدیریت کنید:

1- حساب تبلیغاتی

2- گروه کمپین

3- پویش

4- تبلیغات

در اینجا یک نمای کلی از چهار مجموعه متفاوت مدیریت کمپین آورده شده است:

درباره شروع تبلیغات در استاف‌مارکت بیشتر بدانید

تقویت پست از صفحه افزایش فروش B2B استاف‌مارکت

پست های صفحه استاف مارکت خود را تقویت کنید تا از طریق یک کمپین تبلیغاتی دسترسی آنها را افزایش دهید. شما هدفی را برای تقویت پست خود انتخاب می کنید، مخاطبان را تعیین می کنید (که پست شما را می بینند) و بودجه و برنامه زمانی تعیین می کنید تا مدت زمان افزایش پست را محدود کنید.

تقویت افزایش بازدید یک پست از پلتفرم استاف مارکت تجربه ایجاد کمپین سبک تری را فراهم می کند، اما گزینه های موجود برای اهداف، معیارهای مخاطب، و قیمت پیشنهادی و بودجه را نیز محدود می کند. برای گزینه های کامل، یک کمپین در مدیریت و برنامه ریزی کمپین را ایجاد کنید.

افزایش فروش B2B با تولید پست‌های صفحه استاف‌مارکت جهت حمایت مالی مدیریت کمپین در دسترس است

هنگامی که یک کمپین محتوای پشتیبانی شده در مدیریت کمپین را ایجاد می‌کنید، می‌توانید از گزینه مرور محتوای موجود برای انتخاب تبلیغات برای کمپین استفاده کنید. بسته به قالب تبلیغاتی انتخاب شده، می‌توانید مطالب یا پست‌های مستقیمی که قبلاً ایجاد شده‌اند را از صفحه استاف مارکت خود مرور کنید.

تبلیغات محتوای حمایت شده مستقیم در مدیریت کمپین ها ایجاد می شود. آنها به عنوان یک پست ارگانیک در صفحه محصولات فروشگاه استاف مارکت ظاهر نمی شوند، اگرچه ممکن است زمانی که مشتریان از فیلتر تبلیغات در صفحه فروشگاه استفاده می کنند، نمایش داده شوند.

پست‌های صفحه ارگانیک، محتوایی است که توسط مدیران فوق‌العاده و محتوا در صفحه محصولات ارسال می‌شود. آنها همچنین برای همه اعضای سامانه استاف مارکت از پست های صفحه محصولات قابل مشاهده هستند.

آشنایی با تنظیمات کمپین در مدیریت و برنامه ریزی کمپین ها برای افزایش فروش B2B

وقتی یک پویش در مدیریت کمپین ایجاد می‌شود، از میان تنظیمات تعیین می‌شود که تبلیغ محصولات برای چه کسی نمایش داده شود، نوع قالب تبلیغ، و بودجه و زمان‌بندی جزئ مواردی است که از سوی تامین کننده و فروشنده می تواند برنامه ریزی شود.

اولین قدم زمانی که تنظیمات کمپین خود را انتخاب می کنید، انتخاب یک هدف بازاریابی است. هدف هدفی است که می‌خواهید با کمپین خود به آن برسید. کمپین ها برای تحویل به افرادی بهینه شده اند که به احتمال زیاد بر اساس هدفی که انتخاب می کنید، اقدام مورد نظر شما را انجام دهند. پس از انتخاب یک هدف، صفحه ایجاد کمپین به‌روزرسانی می‌شود تا قالب‌های تبلیغات و استراتژی‌های مناقصه را که با هدف شما همسو هستند نشان دهد.

تبلیغات استاف‌مارکت و استاف‌سرویس همراه با راه حل‌های افزایش فروش B2B

تبلیغات استاف‌مارکت به سازمان ها این امکان را می دهد تا با ارائه محتوای تبلیغاتی به مشتریان سازمانی و شرکتی از طریق محصولات و پلتفرم های مختلف، با جامعه کسب و کارهای حرفه ای تجارت ایران ارتباط برقرار کنند.

استاف کو معتقد است که وقتی تبلیغات را در استاف‌مارکت و استاف‌سرویس دیده می شود، باید برای مخاطبان سودمند و جالب باشد. راه‌حل‌های بازاریابی ما به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های خاصی را انتخاب کنند تا به مخاطبان ایده‌آل خود دسترسی پیدا کنند. پس تبلیغاتی که در استاف مارکت دیده می شود برای ارائه محتوای مرتبط با هدف بازاریابی و افزایش فروش B2B تنظیم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا