نحوه تامین هدایای سازمانی خلاق با 7 گام استاف گیفت

هدایای سازمانی خلاق
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

هدایای سازمانی خلاق از آن جهت مهم است؛ که همواره به خاطر سپاری ویژگی برند را در ذهن مخاطب قوی‌تر می‌سازد. ثبت لحظات خاطره ساز در مورد هدایای سازمانی چنان مهم باشد که لازم است؛ تا بهترین بود. ولی چون بهترین بودن همواره دشوار هست، پس بهتر آن است تا اولین شد! که اولین شدن ممکن نیست مگر با آگاهی و تصمیمات خلاقانه!

چرا تامین هدایای سازمانی خلاق مهم شد؟

نخست خاطره‌ای درباره علت مهم بودن اعداد و ارقام در تهیه هدایای خلاق بخوانیم… و سپس ببینید که چگونه سامیت سبز زندگی به تامین هدایای سازمانی خلاق با استفاده از اعداد و ارقام مبادرت می‌ورزد؛ تا رفاه و آسایش لحظات زندگی را به منظور بهترین قدردانی از نیروهای منابع انسانی بتوان به خوبی مدیریت کرد.

روزی از پدرم که کارشناس ارشد اقتصاد و مدیر حاذقی بود، پرسیدم: ” پدرجان! این همه اعداد و ارقام تاریخ و روزها و روش‌های محاسبات عددی در علوم کامپیوتر چه اهمیتی دارند، که شما به همراه دکتر معین تقوی در مرکز مطالعات و پژوهش های بازرگانی ساعتها در تحلیل و بررسی آمار و ارقام گزارشات دریافتی از مراکز مختلف هستید؟! “

پدر پاسخ دادند که:

” دخترم! اعداد و ارقام نماینگر وقایعی هستند؛ که روانشناختی افراد جامعه را تسهیل می‌کند و راحت تر می‌توان نورون‌های ذهنی را به سمت و سویی هدفدار سوق داد. با مطالعه این داده‌ها می‌توان استراتژی‌ کسب و کار را هوشمندانه‌تر مدیریت کرد.”

امروز 13 امین روز ماه بهمن، 13 سال است که از این مکالمه می گذرد!… و بر این باور شدم که؛

مدیران تصمیم‌ساز و رهبران کسب و کارها با آگاهی یافتن از اطلاعات پرسنلی در مورد روزهای مهم زندگی همکارانشان، تسهیلات بیشتری را برای رفاه و شادی لذتبخش پرسنل فراهم سازند. مدیران و رهبران کسب و کارها می‌توانند با استفاده از دانش حاصل از اطلاعات، لحظات خاطره ساز خوشی را برای پرسنل ایجاد نمایند.

لحظات به یادماندنی نوعی همدلی بین روابط انسانی ایجاد می‌کند، که منجر به اعتمادسازی و تعامل بهتر در روابط انسانی و شغلی آنهاست، که همواره منجر به ایجاد تسهیلات بیشتر در رشد تجاری کسب و کار سازمان یا شرکت می‌شود.

در اعداد و ارقام رمزی نهفته است، به وسعت انسان‌ها و بیزینس‌هایشان… اعداد و ارقامی که به صورت داده در سیستم‌ها ذخیره شده و هر اطلاعاتی را گواه از دانشی است، جهت تصمیم‌گیری هوشمندانه‌‌ی مدیران موفق.

شناسایی عوامل تاثیرگذار در تهیه و تولید هدایای سازمانی خلاق

اعداد و ارقام، رمز و رازهایی‌اند، که کارشناسان با مطالعه و تحلیل آنها توانسته‌اند عوامل تاثیرگذار بر رونق اقتصادی کسب و کارها را شناسایی کنند. یکی از این عوامل حفظ تعالی فردی پرسنل سازمانی است. با مطالعه بر احوالات و رفتارهای اجتماعی مشاهده می‌شود؛ توسعه سازمان در گرو رشد روابط و تعاملات حداکثری منابع انسانی است.

با بررسی نیازمندیهای مجموعه‌های مدیریت منابع انسانی و ثبت سفارشات سازمان و شرکت‌های مختلف در سامانه استاف مارکت به این مهم می‌توان رسید که کسب اطلاعاتی چون؛

  • نحوه تقدیر پرسنلی خاص در روز تولد اعضای شرکت
  • نحوه برگزاری اعیاد و مناسبتهای خاص ملی و مذهبی
  • دیگر تقدیرات پرسنل سازمانی

برای مدیران منابع انسانی بسیار مهم است. کلیه این اطلاعات از تقاضاهای سازمانی در قسمت هدایای سازمانی و گیفت شرکتی از استاف مارکت مشهود است.

در واقع فرایند تامین هدایای سازمانی خلاق در کمپین تعالی فردی، توسعه سازمانی با استفاده از دیجیتال مارکتینگ B2B به سرعت انجام می‌شود. گردآوری داده های فراوانی از خرید عمده سازمانی استاف مارکت انجام می شود. مطالعه اعداد و ارقام و داده کاوی بر روی حجم سفارشات انبوه نشان می‌دهد، که کسب و کارها اهمیت ویژه ای را در تهیه 3 مورد زیر دارند برای روزهای پایانی سال دارند؛

  1. گیفت شرکتی
  2. هدایای سازمانی
  3. سبد خرید پرسنلی

اما چالش‌های تهیه‌ی گیفت شرکتی در این سالهای اخیر بسی در خور توجه است؛ چرا که مدیران به دنبال جلب توجه حداکثری و همدلی بیشتر نیازمند هدایای سازمانی خلاق هستند. به همین دلیل سامیت سبز در کنار دیگر واحدهای پلتفرم استاف به صورت اختصاصی به ایده‌پرازی و طراحی در تهیه و تولید گیفت شرکتی می‌پردازد، که هدف آن تامین هدایای سازمانی خلاق در فرایندهای متنوع است.

به طور کلی تهیه هدیه سازمانی خلاق دارای فرایندهایی است که با هدف نهایی ثبت بهترین لحظات خاطره ساز اجرایی می‌شود. فضایی دوستانه با مدیران شرکت‌ها و مهندسان پیمانکار که جلسات همفکری‌ها صرفا جهت بهتر شدن حال همنوعان است، صورت می‌پذیرد. مطالب و موارد مهمی که در جلسات آنلاین و حضوری سامیت برای پرورش ایده جدید هدیه سازمانی تشکیل می‌شود، عبارتند از؛

  • مطالعه ایدئولوژی سازمان و شناخت آرمان های شرکت در تامین هدیای سازمانی خلاق
  • جمعیت شناسی و کسب اطلاعات لازم از روحیات پرسنل سازمانی
  • مطالعه نیازمندیها، اولویت ها و فرصت ها و تهدیدها در مدیریت بودجه
  • تحلیل کلی مسئله تامین هدیای سازمانی برای پرسنل و مدیران ارشد
  • تفکر خلاق و تبیین روش های نوین در تامین گیفت و هدیه
  • تشکیل جلسه پرورش ایده از طرف هیئت سازمانی
  • تصویب مستندات و راه اندازی لاین طراحی
  • تولید نمونه اولیه و ارزیابی نظرات کارفرمایان و مدیران صاحب نظر
  • ثبت لایسنس هدیه ویژه پرسنل
  • تولید انبوه هدایای سازمانی خلاق
  • بازاریابی دیجیتال B2B
  • فروش عمده سازمانی محصول تامین کننده
  • مشاهده نظرات پرسنل در مورد هدایای سازمانی خلاق

برای اینکه یک هدیه سازمانی خلاق یا گیفت شرکتی نوین پدید آید کلیه فرایندها در 7 گام استاف گیفت انجام می شود؛

استاف گیفت سامانه ای آنلاین است که روند توسعه هدیه سازمانی خلاق را سرعت می بخشد. این روزها پلتفرم B2B استاف بیش از گذشته از اعداد و ارقام دیجیتالی بهره‌مند شده‌است. تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان هدایای سازمانی خلاق با مطالعه و مهندسی طرح‌های نوین و بدیع را به مشتریان سازمانی عرضه می‌کنند.

سازمان ها و شرکت ها نیز مایلند تا با استناد از اعداد و ارقام گزارشات کسب و کارشان بهترین ارزیابی “بازاریابی دیجیتال B2B ” را بدانند. پلتفرم استاف | STUFF همواره اطلاعات لازم از بازار تولیدکنندگان تامین هدایای سازمانی خلاق را برای مدیران قرار می‌دهد.

بدین ترتیب؛ با مطالعه اعداد و ارقام امکان تحلیل ریسک و ایجاد برنامه‌ریزی‌های استراتژیکی در بزنگاه‌های تاریخی می‌تواند شور و اشتیاق بیشتری را در راستای همدلی اعضای سازمان یا شرکت فراهم سازد که در نهایت با هدف افزایش سود و سرمایه‌گذاری کسب و کارها به بهترین روش و آگاهی بیشتر مدیریت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا