پرداخت امن معضل اعتمادسازی

پرداخت امن
پرداخت امن معضلی است که در معاملات آنلاین در کسب و کار B2B اتفاق می افتد. اعتمادسازی در عقد قرارداد فرایندی دشوار است که پلتفرم استاف بازار امنی را برای کسب و کارها فراهم می سازد.
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

پرداخت امن از گذشته تا به حال چه تغیراتی کرده است؟

پرداخت امن مساله ای است که در بسیاری از معاملات B2B مطرح است. امنیت در معاملات عمده و خدمات پیمانکاری اصل مهم اعتماد و همکاری سازمان و شرکت هاست. برای این منظور پلتفرم B2B استاف به این موضوع می پردازد.

درباره پرداخت امن

یکی از مهمترین رکن معامله از دیرباز، بحث اعتماد طرفین بوده که از همان ابتدا راهکار های سنتی متعددی برای آن بکارگرفته شده است. 

به طور مثال تصور کنید یک فروشنده لباس برای تامین اجناس خود به صورت کالای عمده با کیفیت مناسب و در کوتاه‌ترین زمان باید چه کار کند! 

ابتدا باید به سراغ تولیدی هایی برود که از نظر تامین جنس و کیفیت از آن ها مطمئن باشد؛ سپس باید از تولید کننده ضمانتی برای تأمین اجناس در زمان معین صورت بگیرد که عملا این بخش باید با عقد قرارداد دقیق و کمی اعتماد صورت بگیرد.

پرداخت امن مطمئن

بعد از طی کردن این مسیر باید طرفین بر سر پرداخت صورت حساب هایشان به نتیجه برسند که باز هم باید با کمی چاشنی اعتماد از این مرحله عبور کنند تا به مرحله بعدی که فروش اجناسش است برسد. حال اگر در یکی از این مراحل اختلالی ایجاد شود، می تواند تمامی مراحل را تحت تاثیر خود قرار دهد؛ 

حال این مراحل را برای تامین کالای سازمانی یک شرکت دولتی یا دریافت خدمات به صورت گسترده در نظر بگيريد؛ چه عواقبی مي تواند در پیش داشته باشد؟

شاید اگر مانند سالهای دور می توانستیم با اعتبار سرقفلی مغازه تان در بازار و تعریف و تمجید حجره های کناری با یکدیگر تجارت کنیم می توانستیم تا حد زیادی این مشکلات رو حل کنیم. 

یا تصور کنید یک تيم طراح دکوراسیون داخلي پس از اتمام کار برای گرفتن دستمزد به سراغ کارفرما میرود. چه تضمینی برای دریافت به موقع آن وجود دارد؟ 

یا برعکس. 

تصور کنید پول را به آنها پرداخت کنید و کار را انجام ندهند یا به تعویق بیاندازد. 

عدم اعتماد در معاملات آنلاین معضلی است که حل مشکلات پرداخت امن اینترنتی ار مهمترین مسائل کسب و کار محسوب می شود.

اعتماد و پرداخت امن کسب و کار سنتی

برای رفع این دغدغه ها چه باید کرد؟ آیا زمان گذاشتن در بخش تأمین اجناس اولیه بهره وری را بالاتر میبرد یا صرف انرژی و زمان در بخش تولید و فروش؟ چگونه می‌توان از این زمان هایی که صرف کارهای بیهوده می‌‌شوند فاکتور گرفت؟

تکنولوژی پرداخت امن معاملات

اینروز ها شاهد پیشرفت روزانه تکنولوژی هستیم که با سرعت زیادی نوع کسب و کارها را دستمایه تغیرات زیادی کرده است. 

کمی به سال های گذشته نگاه کنید؛ 

دیگر خبری از حمل پول نقد برای خرید های خرد و کلان نیست؛ 

کمتر کسی از اسکناس استفاده می‌کند. 

تاکسی های اینترنتی هم بین مردم از محبوبیت بالایی برخور دار شده اند. برای سفارش غذا هم بستر های آنلاین، در بین ما جایگاه خوبی پیدا کرده اند. 

تمامی این تغیرات برای آسانتر شدن هرچه تمام تر زندگی روزمره ماست. بستر های اینترنتی پلی هستند از دشواری ها و مشکلات زندگی سنتی به یک زندگی مدرن و آسانتر امروزی.

حل مشکلات معامله در بازار سنتي و بازار الکترونيک پرداخت امن اینترنتی

اين موانع مي تواند شرايط را براي شروع يک کسب و کار دشوار تر کند. 

با پيشرفت تکنولوژي شاهد سرعت گرفتن تغيرات در انواع کسب و کار ها هستيم. 

خوشبختانه امروزه برای این مشکلات راه حل های ساده ای پیاده سازی شده است که تمامی این معضلات به کمک آن ها رفع می‌‌شوند.

شرایط دشوار و رونق پرداخت امن اینترنتی

در بازار سنتی باید انرژی و زمان زیادی برای حل این مشکلات گذاشته می‌شد. به طور مثال فرض کنید یک نفر برای از شهر خود نقل مکان کند و در آنجا با افراد کمی آشنایی داشته باشد. 

این فرد باید سال ها در آن شهر برای خودش اعتبار جمع کند تا بتواند مانند تجار آن منطقه معامله های بزرگ انجام دهد. عملا باید با صرف سال ها انرژی و زمان این اعتبار را بدست بیاورد.

پرداخت امن، راه حل مشکلات خريد سازماني

بستر پرداخت امن برای وجود این چنین نیازهایی فراهم شده تا خیالمان از تامین کالا و دریافت خدمات به شکل صحیح، آسوده باشد؛ معامله امن و بدون دردسر امنیت کسب و کار است که باعث توسعه و پیشرفت کار می شود.

به این شکل که پول نزد یک درگاه واسط به امانت گذاشته می‌شود تا پس از انجام تعهدات و رضایت کامل طرفین معامله، در اختیار شرکت تامین کننده و ارائه دهنده خدمات قرار بگيرد. بازار مطمئن جایی که به راحتی می توان اعتماد کرد، و خرید سازمانی مایحتاج عمده را انجام داد.

اعتبارسازی پرداخت امن بازار سنتی

استاف سرويس و استاف مارکت دو پلتفرم آنلاين خدمات آنلاين در پرداخت امن

با ايجاد فرآيند پرداخت امن، قدم در راه رفع مشکلات سازمان ها و شرکت ها نهاده است. شما می‌توانید با تأمین کالا به صورت خرید عمده و دریافت خدمات پيمانکاري، با استفاده از امکان پرداخت امن، با چند کلیک ساده از همه این دغدغه ها به راحتی عبور کنید. 

استاف سرویس سامانه آنلاین خدمات پیمانکاری است که مستقیما با ارتباطات درگاه پرداخت بانکی می تواند پرداخت امن پیمانکار و کارفرما را پشتیبانی نماید. همچنین سامانه خرید و فروش عمده سازمانی آنلاین نیز می تواند پرداخت های امن برای تامین کننده، تولیدکننده و فروشنده عمده را فراهم سازد. 

پرداخت امن حقوقی پلتفرم B2B استاف

پرداخت امن پلتفرم B2B استاف | STUFF در حال حاضر با بیش از 50 برند برتر ايران براي تامين خريد کالاي سازماني ، کالاي عمده و مناقصه انلاين همکاري مي کند. 

اين شرکت با ارائه خدماتي مانند ارسال رايگان محصولات، ايجاد بستر پرداخت امن و پايين ترين قيمت به صورت قيمت عمده و خدمات ديگر آماده خدمت رساني به تمامي سازمان ها و شرکت هاست.

اگر قیمت های کالا و یا خدمات استاف مارکت و استاف سرویس را با شرکت های دیگر مانند دیجیکالا و ترب مقایسه کنید، تفاوت را به راحتی حس می‌‌کنید. 

شرکت استاف با حذف واسطه ها و ساده سازی روند خرید عمده، توانسته معضلات فرآیند اتوماسیون مالی اداری و مشکلات دیگر مانند تهیه اجناس از برند ها و شرکت های مختلف را برطرف کند.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا