نمایشگاه ایران هلث رویدادی بین المللی در تهران 1402

نمایشگاه ایران هلث
نمایشگاه ایران هلث جهت تشخیص و درمان بهتر برای طبابت بهتر پزشکان هر ساله در نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

نمایشگاه ایران هلث یک رویداد نمایشگاهی است که هر ساله برگزار می شود. شرکت برگزار کننده ایران هلث هم اکنون شرکت آوای موفق ایرانیان است. رویداد بین المللی نمایشگاهی ایران هلث در زمینه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی است. در رویداد بین المللی نمایشگاه تهران تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) فعالیت های شرکت های دانش بنیان به چشم می خورد. نمایشگاه ایران هلث جهت بهبود و توسعه در تجربیات فنی مهندسی حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

پلتفرم B2B استاف | فروش سازمانی کالای عمده و خدمات پیمانکاری کسب و کار است. کاهش هزینه های برگزاری نمایشگاه برای کسب و کارهای نوپا از اهداف سامانه الکترونیکی استاف مارکت است. استاف مارکت جهت تهیه و تامین کالای انبوه به قیمت عمده برای کسب و کارهای سازمانی و شرکتی خدمات رسانی می کند. استاف سرویس سامانه الکترونیکی خدمات پیمانکاری از سراسر ایران است، که در زمینه مدیریت و برنامه ریزی رویداد بین المللی نمایشگاه تهران فعالیت می کند.

ایران هلث رویداد نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه ایران هلث رویدادی بین المللی در تهران

نمایشگاه ایران هلث فرصتی است برای شرکت هایی که در زمینه های مهندسی پزشکی و خدمات تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی تلاش های موفقیت آمیزی داشته اند. اگرچه به نظر می رسد نمایشگاه ایران هلث برای جامعه پزشکی است ولی مراجعه کنندگان نمایشگاه اغلب مهندسین و فعالان در حوزه صنایع مهندسی پزشکی است. امروزه مهندسی پزشکی با هوش مصنوعی توانسته است تا رباتهای پیشرفته با محاسبات دقیق تری را در آزمایشگاه ها نمایش دهد. مهندسان ایرانی در ایران هلث نوآوری و دستاوردهای خود را برای تشخیص بهتر جامعه پزشکی به نمایش گذاشته اند.

فروش B2B سامانه الکترونیکی استاف مارکت توانسته است، سه مزیت زیر را برای شرکت های برگزار کننده در نمایشگاه ایران هلث فراهم کند؛

  • سرعت در تهیه، تامین و خرید مایحتاج عمده
  • راحتی در ثبت سفارشات آنلاین و تجهیزات نمایشگاهی
  • امنیت در معاملات عمده و فعالیت تجاری سودمند در یک بازار مطمئن

جهت شرکت در کمپین “هر کسب و کار، یک ایران” کلیه ی کسب و کار ها می توانند به عنوان تامین کننده و فروشنده عمده در بازار آنلاین استاف مارکت حضور داشته باشند. جهت حضور در بازار عمده فروشی آنلاین استاف مارکت کافی است تا فرایند ثبت نام تامین کنندگان استاف برای فروش سازمانی انجام شود.

سامانه الکترونیکی نمایشگاه ایران هلث همراه مراجعه کنندگان و شرکت های متقاضی در برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران همراه علاقمندان نمایشگاه ایران هلث است. آگاهی بخشی از مواردی چون؛

  • اطلاعات برگزار کننده
  • معرفی برندهای برتر
  • گفت و گو با مدیران این صنعت
  • لیست متقاضیان شرکت کننده نمایشگاه ایران هلث
  • راهنمای جامع خدمات نمایشگاهی ایران هلث
  • غرفه سازی
  • تاریخچه برگزاری نمایشگاه های بین المللی ایران هلث تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی تهران

زمان برگزاری رویداد نمایشگاه ایران هلث

زمان برگزاری رویداد نمایشگاهی ایران هلث از تاریخ ۶ الی ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ در تقویم ثبت شده در سازمان نمایشگاه های بین المللی است. هر ساله تقویم رویداد نمایشگاهی ایران هلث به روز رسانی می شود. در رویداد تقویمی سال 1402 نمایشگاه بین المللی ایران هلث از شنبه تا سه شنبه به مدت 4 روز و از ساعت 8 صبح الی ۳ عصر برگزار می شود.

آدرس محل برگزاری رویداد نمایشگاه ایران هلث

رویداد نمایشگاهی ایران هلث در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشد. شرکت نمایشگاهی آوای موفق ایرانیان حامی و برگزار کننده نمایشگاه ایران هلث است. آدرس اینترنتی سامانه الکترونیکی اطلاع رسانی ایران هلث به نشانی https://iranhealthshow.com/ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا