مدیریت بازرگانی فروش سازمانی پلتفرم B2B استاف

مدیریت بازرگانی فروش سازمانی
مدیریت بازرگانی فروش سازمانی سود فرواوانی برای تامین‌کنندگان به همراه دارد ولی طمع گرانفروشی مانع از فروش آنها به سازمان و شرکتها می شود. این موضوع خدشه بر برندینگ و خوشنامی کسب و کارها پدید آورده که این مقاله نگاهی است به موضوع مدیریت بازرگانی فروش سازمانی شرکت ها که چگونه برندهای New Nameو تازه کار جایگزین فروش سنتی بازار شده و از فروش سازمانی سود می برند.
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

مدیریت بازرگانی فروش سازمانی از کارهایی است که هر ساله در هر کسب و کاری برنامه‌ریزی می‌شود. برنامه‌ریزی مالی در بازار تجارت و فروش، لذت افزایش پول و سرمایه را دو چندان کرده است. پول موجودیتی است، اعتیادآور که منتهایی را بر آمار اعداد، ارقام مالی نمی‌توان متصور شد!.. شاید از این روست که گاه طمع انسانی در فروش‌ سازمانی دیده می‌شود.

ارقام پولی همچون طبع انسان و طمع تامین رفاه زندگی محدودیتی ندارند! بنابراین؛ دقت در فرایند مدیریت بازرگانی فروش سازمانی و برنامه‌ریزی خرید سازمانی مهم است.
بنابر گزارش دریافتی از مدیریت بازرگانی فروش سازمانی پلتفرم B2B استاف، رشد تصاعدی 238 درصدی از خرید سازمانی شرکت ها و ارگان های دولتی در 6 ماهه دوم سال 1402 ثبت شده است.
اگرچه با فرا رسیدن نوروز و تعطیلی کارخانجات و مراکز تولیدی، کسب و کارهای صنایع کوچک در وضعیت تعلیق به سر می برند ولی همچنان برنامه‌ریزی های مدیریت بازرگانی فروش سازمانی در حال اجراست.

فروش عمده سازمانی تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان استاف مارکت از سراسر کشور همواره آنلاین است. که داده ها و اطلاعات گردآوری شده از وضعیت بازار عمده و فروش سازمانی برای روزهای پایانی سال نیز در کشور ما داستان جالبی دارد.

ارزیابی داده‌‌ها و اطلاعات واقعی توسط تحلیلگران ارشد کسب و کار آنالیز شده و مستندات آن به مدیران و اساتید دانشگاه ارسال می‌شود. لازم به ذکر است؛ نتایج علمی، دستاوردها و واقعیت‌های اقتصادی روز جامعه ایران در شناخت ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری پس از تایید مراکز علمی در استاف مدیا منتشر خواهد شد.

و اما مطلب جالب مدیریت بازرگانی فروش سازمانی شرکت ها این بود که؛

همواره طمع شدیدی در بازار فروش سازمانی برقرار هست، که کار مدیریت بازرگانی فروش سازمانی کارخانجات و تولیدی ها را دشوار می‌کند. در معاملات کلان و فروش عمده اغلب سودهای کلانی وجود دارند. اعداد و ارقام نامتناهی و تمنای انسانی در اندوختن پول و سرمایه نیز حرف‌های زیادی را به همراه دارد.

پولی که خود اختراع کردیم، خودمان ارزش و قدر برایش قائل هستیم و به خاطرش زمان زیادی از عمرمان هدر می‌شود و چه روزهای ارزشمند عمری که صرفا ثروت‌اندوزی می‌شود تا زندگی. ولی به راحتی مرزهای انسانیت را نیز در هم می‌کوبد.

خلاصه انقدر که این روزها پول هست ولی دیگر فرصت استفاده لذتبخش از آن سرمایه‌ها نیست!.. چرا که در تعاملات روابط تجاری در راستای افزایش سرمایه، روابط معنوی دستخوش تغییر می‌شود و به طورکلی دیگر همدلی نیست..!
عدم همدلی بارها در کسب و کارهای مختلف دیده می‌شود.

کسب و کارهایی که اتفاقا برند معرفی شده‌اند و در بازار محبوب هستند. صاحبان کسب و کارهای برند می‌خواهند که پول و سرمایه بیشتری را کسب کنند و برنامه‌هایی را در مدیریت بازرگانی فروش سازمانی اجرا می‌کنند که همان مشتریان سازمانی و شرکتی بالقوه را به امید فروش سازمانی پرسودتر در زمان بعدی و تعویق در فروش زمان فعلی از دست می‌دهند.

از بین رفتن اعتبار تامین‌کننده یا تولیدکننده برند معتبر بازار؛

تولیدکنندگان با افزایش قیمت عمده محصولات و کالای تولیدی یا عدم فروش به موقع منجر به از دست دادن اعتبار برندشان می شوند. این درحالی است که؛ مدیریت بازرگانی فروش سازمانی استاف مارکت توانسته است؛ بازاریابی سریع، آسان و ارزان مشتریان سازمانی را فراهم سازد و از هزینه های زیاد فروش B2B کارخانه‌ها بکاهد.

در حالیکه مسئله تورم هر ساله منجر می‌شود تا سرمایه‌داران همچنان در طلب سود بیشتر، تعلیق در مدیریت بازرگانی فروش سازمانی داشته باشند.
البته که دائما یکسان نماند حال دوران…
این بار برندهای New Name کالای عمده مصرفی را متناسب با تقاضای بازار تولید می کنند و می توانند با راستی و درستی، برند کسب و کار خود را به خوبی در بازار مصرف سازمانی یا شرکتی به خود اختصاص دهند.

پس؛ طمع برندهای برتر باعث می‌شود تا برندهای جدید بازار سازمانی‌شان را بگیرند. این روزها شناخت نیازهای سازمانی بازار هدف به راحتی از طریق سیستم هوشمند مشتریان سازمانی استاف‌مارکت شناسایی شده و اطلاع‌رسانی به بازار هدف نیز انجام می‌شود.

برنامه مدیریت بازرگانی فروش سازمانی در راستای ارسال تقاضا و درخواست‌های سازمانی به کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی پیاده‌سازی شده است.

بنابراین، تولیدکننده یا تامین‌کننده با برند جدید و البته ناآشنا فرصت بهتری دارد تا به راحتی با مراجعه به ثبت نام تامین‌کنندگان استاف سهم قابل توجهی در بازار B2B فروش عمده سازمانی داشته باشد.

برنامه‌های مدیریت بازرگانی فروش سازمانی دعوت به مشارکت در تهیه و تامین کالای عمده سازمانی و شرکتی از طریق راه های ارتباطی آنلاین به تولیدکننده وتامین کننده است که اکنون بهترین فرصت ها از طریق سیستم‌های هوش‌تجاری به صورت آنلاین و با کمترین هزینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

اطلاع‌رسانی به موقع سفارشات سازمانی و تقاضای بازار مشتریان شرکتی بدون تبلیغات و اتلاف زمان به کارخانجات و تولیدی ها به موقع انجام می‌شود. برنامه‌ریزی و مدیریت بازرگانی فروش‌سازمانی به صورت اتوماتیک در پلتفرم B2B استاف انجام می‌شود.

ثبت نام تامین کنندگان و تولیدکنندگان جهت اجرای برنامه مدیریت بازرگانی فروش سازمانی

یکی از واحدهای پر چالش سازمان و شرکت ها، مدیریت تدارکات سازمانی است. مدیر خرید یا مسئول تدارکات موظف است تا کالا و مایحتاج سازمان را به موقع تهیه نماید. از طرفی تهیه و تامین کالا نیازمند دقت در قیمت و مدیریت بودجه سازمان را نیز در بردارد. بنابراین، اهداف متنوعی تعریف می شود که هر یک به صورت منحصر به فرد دارای برنامه بازرگانی فروش سازمانی است که به طور جداگانه ای اجرا می شود.

از این رو پلتفرم استاف با دعوت از تامین کنندگان و تولیدکنندگان سراسر کشور، پنل فروش سازمانی را در اختیار کارخانجات و تولیدی ها قرار می دهد، تا به صورت مستقیم خرید بدون واسطه توسط خریدار B2B انجام گیرد. تولیدکننده یا تامین‌کننده با ثبت نام در سامانه استاف مارکت خدمات اولیه ذیل را دریافت می کند؛

  • فروش سازمانی سریعتر
  • معرفی کالای تولیدی و خدمات پیمانکاری به سازمان و شرکت ها
  • صدور فاکتور رسمی
  • اعتبار سنجی مشتریان سازمانی
  • ضمانت فروش سازمانی
  • بازاریابی اتوماتیک در سازمان مجازی فروش عمده سازمانی خریداران b2b

با توجه به حجم بالای تقاضای ثبت‌نام اولویت اطلاع رسانی از برنامه بازرگانی فروش سازمانی با کسانی است که مراحل ثبت نام را به دقت طی کرده اند و اطلاعات خود را واضح و شفاف برای واحد بازرگانی و ثبت نام تامین کنندگان استاف قبل از برنامه ریزی فرستاده‌اند.

مراحل ثبت نام تامین کنندگان عمده برنامه مدیریت بازرگانی فروش سازمانی

ثبت نام تامین کنندگان شامل سه مرحله اصلی است؛

  1. کسب اطلاعات اولیه تامین کننده و تولیدکننده
  2. اعتبارسنجی و صحت اطلاعات دریافتی
  3. پرسش و پاسخ اولیه درباره فعالیت های کسب و کار

پس از اخذ مراحل ثبت نام اعتبارسنجی مدارک انجام می شود. اعتبارسنجی مدارک توسط پلتفرم B2B استاف منجر می‌شود تا مدیران تدارکات و پشتیبانی ساختمان از امنیت خاطر در تامین کالای عمده برخوردار باشند.

مدارک لازم در ثبت نام تامین کنندگان عمده برنامه مدیریت بازرگانی فروش سازمانی

تامین کنندگان و تولیدکنندگان برای احراز هویت و ایجاد فروشگاه الکترونیکی نیازمند اعتبارسنجی هستند، تا هر چه سریعتر لاین فروش عمده سازمانی کارخانه یا تولیدی به صورت آنلاین فعال شود. دقت در صحت ارسال مدارک زمان اعتبارسنجی را کاهش می‌دهد. به طور معمول اعتبارسنجی مدارک تامین کننده یا تولیدکننده در بازه ای کوتاه تر از زمان اعلان شده انجام می‌شود. بنابراین، پس از فرایند ارسال مدارک اعلان شده در بخش ثبت‌نام تامین‌کنندگان استاف‌مارکت فرایند فروش سازمانی آغاز می‌شود.

مزایای ثبت نام تامین کنندگان استاف در مدیریت بازرگانی فروش سازمانی استاف مارکت

ثبت نام تامین کنندگان برای کسب و کارها از آن جهات گوناگون مهم است و مزایای زیادی دربرنامه بازرگانی فروش سازمانی دارد. در زیر به برخی از مزایا و فواید ثبت نام تامین کنندگان استاف اشاره می‌شود؛

دسترسی به برنامه مدیریت بازرگانی فروش سازمانی شبکه وسیع تامین کنندگان

با ثبت نام تامین کنندگان، شما به یک شبکه وسیع از تامین کنندگان دسترسی پیدا می‌کنید که این امر می‌تواند به بهبود فرصت‌های تجاری و افزایش انعطاف‌پذیری کسب و کار شما کمک کند.

اطلاع از برنامه های افزایش رقابت‌پذیری در فروش سازمانی

با ثبت نام تامین کنندگان، شما می‌توانید از رقابت بین تامین کنندگان بهره ببرید و قیمت‌ها را مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهبود کنترل و مدیریت برنامه فروش سازمانی

با ثبت نام تامین کنندگان، شما قادر خواهید بود بهترین شرایط قراردادی را تعیین کرده و روابط خود با تامین کنندگان را بهبود بخشید.

کاهش ریسک‌های موجود در بازرگانی و فروش سازمانی

با ثبت نام تامین کنندگان، شما می‌توانید بهترین تامین کننده‌ها را انتخاب کرده و ریسک‌های مرتبط با تأمین مواد را کاهش دهید

بهبود کیفیت محصولات و خدمات رسانی فروشندگان سازمانی

با دسترسی به تامین کنندگان با کیفیت، شما می‌توانید کیفیت محصولات و خدمات خود را بهبود بخشید و اعتبار برند خود را افزایش دهید

به طور کلی، ثبت نام تامین کنندگان به شما کمک می‌کند تا روابط خود با تامین کنندگان را بهبود بخشید، هزینه‌ها را به حداقل برسانید و عملکرد کسب و کار خود را بهبود بخشید.

برنامه مدیریت بازرگانی فروش سازمانی تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان در کمپین ” توسعه سازمانی و تعالی فردی ” استاف مارکت

در راستای فروش سازمانی هوشمند، کمپین ” توسعه سازمانی و تعالی فردی “ اجرا می شود. این کمپین با برنامه ریزی واحد بازرگانی استاف مارکت مدیریت می شود. مدیران آگاه می دانند که توسعه سازمانی در گرو تعالی فردی پرسنل و همکارانشان است. بنابراین، مدیر منابع انسانی و مدیر تدارکات یا مسئول خرید سازمانی در صدد تهیه بهترین و با کیفیت ترین محصولات همواره می کوشند. برنامه بازرگانی فروش سازمانی با بهینه سازی مدیریت بودجه بیشترین سطح رفاه زندگی را برای نیروی انسانی سازمان فراهم می سازد.

از این رو، کمپین ” توسعه سازمانی و تعالی فردی ” بهترین تقاضاهای سازمانی را به واحد بازاریابی و فروش کارخانجات و تولیدی ها اطلاع رسانی می کند. همچنین تامین کنندگان و تولیدکنندگان نیز می توانند بهترین و تازه ترین محصولات را در سامانه فروش سازمانی استاف مارکت بارگزاری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا