سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی

سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی
سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی استاف سرویس به منظور شفافیت و امنیت قراردادهای پروژه های کاری بین کارفرما و پیمانکار ایجاد شده است.
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی رهیافتی جهت توسعه کسب و کارها در حوزه ی صنایع کوچک پایه ریزی شده است. این سامانه آنلاین در کنار صنایع مادر و هلدینگ کشور کمک می کند، تا تمام کسب و کارها در پروژه های ملی و بین المللی کشور مشارکت داشته باشند.

این سامانه فعالیت خود را از سال 1400 آغاز به کار کرده است و هم اکنون در حال جذب پیمانکاران در تمام صنایع کسب و کار است. استاف سرویس محلی است که می تواند انواع کسب و کارهای سازمانی و شرکتی را به سازمان و شرکت های مخاطب معرفی کند.

چرا سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی استاف سرویس به وجود آمد؟

سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی در جهت رفع نیاز جامعه ی امروز ایران است. حجم انبوهی از کارها که نیاز است توسط پیمانکاران متخصص انجام شود. پیمانکاران، کارشناسان و فعالان اقتصادی که مایل هستند در پروژه های کاری سازمان و شرکت ها همکاری داشته باشند. ولی از حضور یکدیگر بی اطلاعند.

عدم اطلاع کسب و کارها از پیمانکاران و برعکس پیمانکاران از پروژه های کاری سازمان و شرکت ها منجر به بیکاری، بهره وری پایین سازمان و شرکت ها شود. از این رو جهت ارتقای وضعیت کسب و کار ها و بر اثر آن بهبود وضعیت معیشتی افراد جامعه، سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی پایه ریزی شد.

تکنولوژی مزایای منحصر به فردی را برای زندگی ها فراهم کرده است. استفاده از تکنولوژی استاف سرویس بعنوان تامین اهداف سامانه اینترنتی خدمات کسب و کار سازمانی است. این سامانه آنلاین برای تمام پیمانکاران و کارفرمایان با برآورده کردن سه هدف زیر مورد استفاده قرار می گیرد؛

  • افزایش سرعت اجرای کلیه ی کارهای کسب و کارهای سازمان و شرکت ها
  • آسایش و راحتی در حین روندهای متداول اجرای کسب و کارهای سازمان یافته و معین شده
  • ارزان و رایگان بودن خدمات تکنولوژی سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی

با در نظر گرفتن سه رویکرد بالا خدمات ارایه شده در سامانه آنلاین سازمان و شرکت ها به رشد و توسعه کسب و کار کمک می کند.

افزایش سرعت فرایندهای شناسایی و برون سپاری کارها با سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی

سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی رسانه ای برای کلیه ی کسب و کارهاست که می تواند به رشد و توسعه سازمان و شرکت کمک کند.

موتورهای جستجوی سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی بر مبنای حرفه و مهارت دسته بندی شده است. از آنجا که ایران کشوری پهناور است؛ بنابراین می توان در محدوده های جغرافیایی متعددی از نیروهای متخصص بهره مند شد. بهره مندی از نیروهای سراسر کشور و اطلاع رسانی به طرفین قرارداد به صورت بومی سازی شده فرایندی پیچیده و زمان بر است.

بنابراین، استاف سرویس با طراحی سامانه آنلاین خدمات کسب و کار به ساماندهی پروژه های کاری سازمان و کسب و کارها می پردازد. با این هدف که طرفین قرارداد اهداف اقتصادی مورد نظرشان را به راحتی دریافت کنند.

آسایش و راحتی سازماندهی پروژه های کاری در سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی

پیاده سازی و اجرای فرایندهای سازمانی نیاز به تدبیر دارد. توسعه و بهبود زیر ساخت ها از عمده فعالیت های مهم در سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی است.

سامانه آنلاین استاف سرویس امکانات خدماتی زیر را برای آسایش و راحتی بیشتر کاربران اینترنتی حوزه ی کسب و کار فراهم می سازد؛

  • ثبت نام سریع و راحت با حساب های کاربری گوکل و ..
  • عضویت رایگان به سادگی و بدون هیچگونه تراکنش مالی
  • تکمیل پروفایل حساب کاربری با امکانات و ابزارهای راهنمای تحت اختیار

ارزان بودن امکانات سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی

ارزان بودن امکانات و خدمات سامانه آنلاین خدمات کسب و کار کمک می کند تا تمام صنایع کوچک بتوانند از آن بهره مند شوند. استاف سرویس اپلیکیشنی است که می تواند هزینه های سازمانی را در بخش های متنوع سازمان کاهش دهد. واحدهای سازمانی که می توانند ارزان تر هزینه ها را مدیریت کنند، عبارتند از؛

  • واحد مدیریت منابع انسانی در استخدام و همکاری پیمانکاران
  • واحد طرح و برنامه در برون سپاری پروژه های سازمانی
  • واحد ریسک و ارزیابی عملکرد سازمان و شرکت ها

نحوه کار سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی چیست؟

هر سامانه آنلاینی دارای نحوه ی عملکردی است. این عملکرد بستگی به انواع فرایندهای اجرایی لازم دارد. سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی منحصرا بر روی خدمات رسانی به پیمانکار و کارفرماست. بنابراین، سعی شده است تا موارد زیر در طراحی زیر ساخت های سیستم نرم افزاری رعایت شود؛

  • طراحی ساده، راحت و سریع در برنامه کاربردی استاف سرویس
  • طراحی ساختارهای عضویت رایگان و خدمات ارزان تر به کاربران اپلیکیشن استاف سرویس
  • تدوین و تبیین اشتراک های سامانه اینترنتی خدمات کسب و کار سازمانی
  • تدوین استراتژی های بازاریابی برای کاربران ویژه سامانه آنلاین خدمات کسب و کار
  • تبیین و توسعه کسب درآمد از سامانه آنلاین کسب و کار برای طیف گسترده مشتریان وفادار استاف سرویس

عضویت رایگان و استفاده از امکانات سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی

عضویت رایگان سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی فرایند عمومی است. برای تمام کاربران اینترنتی رایگان است. ثبت اطلاعات و تکمیل رزومه توسط صاحبان کار و سرمایه برای کاربران اینترنتی وجود دارد.

کاربران اینترنتی شامل پیمانکاران حقیقی و حقوقی و کارفرمایان سازمانی و شرکتی می توانند به مدت 60 روز به صورت رایگان رزومه درج کرده و سرویس های خدماتی متناسب با مهارت و حرفه شان را وارد سیستم نمایند. کارفرمایان نیز می توانند برای استخدام و همکاری با پیمانکاران حقیقی و حقوقی طرح، برنامه و پروژه های خویش را در سامانه وارد نمایند.

خرید اشتراک سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی

خرید اشتراک سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی برای تمام کسب و کارهای رسمی الزامی است. با خرید اشتراک از امکانات بیشتر سامانه آنلاین می توان بهره مند شد، مثل؛

  • ارزیابی مدارک و اسناد شرکت های صنایع کسب و کار کوچک
  • گفتگوی اینترنتی کارفرما و پیمانکار حقیقی و حقوقی
  • استفاده از امکانات بیعانه و فاز بندی پروژه ها
  • استفاده از امکانات مالی شارژ کیف پول و کدهای تخفیف
  • امکان استفاده از شورای حل اختلاف بر روی پروژه های برون سپاری شده سازمان و شرکت ها
  • بهره مندی از سیستم هوشمند نظرکاوی بر روی نظرات کارفرمایان و پیمانکاران کسب و کارهای بومی کشور ایران
  • ارائه پنل اعتباری بانکها
  • امکان بهره برداری از پنل های بیمه ای معتبر
  • و دیگر خدمات توسعه ای برنامه ی کاربردی استاف سرویس

بازاریابی سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی

بازاریابی سامانه آنلاین به روش های علمی و به روز دنیا انجام می شود. تیم پشتیبان استاف با بهره مندی از اساتید دانشگاه های برتر جهان همواره علم خود را به روز می کنند. با استفاده از دانش و تجربیات دانشمندان جهان امکان پیاده سازی بازاریابی های نوین در سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی فراهم است.

سامانه آنلاین خدمات کسب و کار بین سازمان و شرکت ها طبق تعرفه های استاندارد بازاریابی های سود ده را اجرا می کند. هدف استاف سرویس توسعه و رونق تمام کسب و کارها با استفاده از علم بازاریابی و توسعه کسب و کارهاست.

کسب درآمد سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی

سامانه اینترنتی خدمات کسب و کار سازمانی برای کسب درآمد سرمایه داران طرح و برنامه های انحصاری سامانه استاف سرویس را به اشتراک می گذارد.

برخی از این طرح و برنامه ها از قبل تعریف و کارشناسی شده اند. ولی برخی دیگر هنوز تبیین و تدوین نشده اند. بنابراین، پس از کارشناسی های لازم طرح های پیشنهادی نیز برای اجرا و سوددهی توسعه می یابند.

چه کسانی از سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی بهره مند می شوند؟

سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی منحصرا برای فعالیت در حوزه ی کسب و کارها فراهم شده است. سازمان و شرکت ها با مراجعه به استاف سرویس می توانند از استخدام و همکاری متقابل برخوردار شوند. افرادی که از سامانه اینترنتی خدمات کسب و کار استفاده می کنند می توانند در گروه های زیر طبقه بندی گردند؛

  • مدیران و کارکنان سازمان و شرکت ها
  • کارفرمایان و صاحبان کسب و کار صنایع کوچک
  • پیمانکاران حقیقی و حقوقی
  • سازمان و شرکت ها

مدیران و کارکنان سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی

مدیران و کارکنان سازمان اولین افرادی هستند که به سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی مراجعه می کنند. این افراد با حجم انبوهی از طرح و برنامه های در پیش رو مواجه اند.

بنابراین، برای مدیران و کارکنان سازمان و شرکت ها برای استخدام و همکاری پیمانکار حقیقی و حقوقی به سایت های کاریابی مراجعه می کنند. که استاف سرویس به صورت یکپارچه سیستمی هوشمند است که اطلاعات جامع استخدامی و همکاری را در اختیار مدیران و کارکنان انجام می دهند.

کارفرمایان و صاحبان کسب و کار صنایع کوچک سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی

کارفرمایان و صاحبان مشاغل کسب و کارها می توانند؛ مستقیم و بی واسطه پروژه های کاری سازمان را در سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی ثبت نمایند. پروژه های کاری سازمان و شرکت ها دارای خصوصیات ویژه خود است. کارفرمایان وصاحبان پروژه ها لازم است، پروپوزال کاری خود را ثبت نمایند. برنامه کاربردی استاف سرویس راهنمای خوبی برای انجام کار است.

پیمانکاران حقیقی و حقوقی سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی

پیمانکاران حقیقی و حقوقی می توانند در سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی لیست خدمات کسب و کار پیمانکاری خود را درج نمایند. سیستم مدیریت اطلاعاتی استاف سرویس کمک می کند تا پیمانکاران به صورت حقیقی و حقوقی فعالیت ها و خدمات حرفه ای خود را به کارفرمایان معرفی نمایند.

سازمان و شرکت ها سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی

سامانه آنلاین خدمات کسب و کار سازمانی در کنار سازمان و شرکت ها کمک به بهبود و مدیریت پروژه های سازمانی دارد. مدیریت پروژه و منابع انسانی دو فرآیند پر هزینه در سازمان ها است. که با استفاده از استاف سرویس تامین نیروی انسانی و علاقمند به اجرای کار به توسعه و پیشرفت کارها در پروژه ها . مناقصات آنباین سراسر کشور کمک می کند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا