شفافیت فرآیند خرید عمده

شفافیت فرایند خرید عمده
شفافیت در فرایند ها نکته مهمی است که در فرایند خرید عمده در نظر گرفته می شود. پرداختن به شفاف سازی خرید عمده انلاین کمک به بهبود معاملات B2B می کند.
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

قبل از اینکه درباره ی خود شفافیت فرآیند خرید عمده صحبت کنیم بیاید کمی با خود مفهوم فرآیند آشنا شویم. زمانی صحبت از فرآیند می شود که یک سلسله فعالیت ها و یا کارها بصورت متوالی و حلقه های به هم پیوسته در جریان باشند.

بنابراین شفافیت فرآیند خرید عمده شامل یک نقطه ی شروع و یک نقطه ی پایان و تعدادی حلقه ی به هم پیوسته در میان آن دو است که دو سر این طیف را به هم متصل می کند.

هر یک از این حلقه ها می تواند یا اطلاعات مرتبط باشد و یا فعالیت هایی که منجر به رسیدن به نقطه ی پایان می شود. برای همه کاربران پلتفرم استاف ، خدمات نرم افزاری منحصر به ویژه ای وجود دارد. تکنیکهای استافی برای تمام کسب و کارها اصول بازاریابی b2b را اجرا می کند، تا توسعه و بهبود کسب و کارها فراهم شود.

چرا شفاف سازی در فرآیند خرید عمده مهم است؟

دنبال کردن و یا اگاهی از حلقه های بازاریابی B2B در هر فرآیندی بسیار مهم و کارآمد است که مستلزم شفاف سازی است. اگر نوری از بالا بر این روند تابیده شود حلقه ها یک به یک از ابهام بیرون آمده و برای مخاطب شفاف می شود. این نوری امکانی ست که صاحب فرآیند می تاباند و به مخاطبانش این دسترسی را می دهد که با علم و آگاهی حاصل از شفافیت دست به انتخاب بزند. قطعا انتخابی که بر مبنای آگاهی باشد بسیار مستحکم و قابل اتکاست. 4 مزیت شفاف سازی خرید عمده برای سازمان ها به تفصیل شرح می دهد.

شفافیت فرآیند خرید عمده در استاف مارکت چگونه انجام می شود؟

دیگر سوالی در شفافیت فرآیند خرید عمده باقی نماند.

از زمانی که تصمیم برای خرید در ذهن شکل می گیرد فرآیند خرید شروع می شود و زمانی که محصول به مشتری تحویل داده می شود این فرآیند به پایان می رسد. حال زمانی که مشتری اطلاعات محصولی را که بدستش رسیده را بداند و در جریان سرگذشت محصول تا رسیدن به دستش را بدست بیاورد، شفافیت فرآیند خرید عمده صورت گرفته است.

اطلاع از قیمت اولیه، مالیات، فروشنده ی اصلی، هزینه ی ارسال و اطلاعاتی از این دست باعث شفافیت فرآیند خرید عمده می شوند. در اینجاست که علامت سوال هایی که در ذهن مشتری ایجاد شده پاک می شوند و یک خرید با آگاهی صورت می گیرد.

الان همه دنبال شفافیت فرآیند خرید عمده اند.

شفافیت در دنیای امروز مقوله است که تقریبا همه در صدد آن هستند تا به آن برسند و یک مزیت رقابتی بدست آورند. هر چند که احتمالا تا آینده ای نه چندان دور شفافیت دیگر به عنوان یک مفهوم برای مزیت رقابتی کاربردی نخواهد داشت و یک امر ضروری خواهد بود. حتی دولت ها هم به دنبال شفافیت و آشکاسازی فرآیندها و لایه های درونی خود دارد. دلیل این همه تلاش هم بنظر روشن می آید. <<شفاف سازی>>.

بیاید یک مثال در حوزه ی شفافیت فرآیند خرید عمده از تجارب گذشته ی خود مرور کنیم. زمانی که به فروشگاه برای خرید مایحتاج مراجعه می کنیم و اقلام زیادی را خریداری می کنیم نمی دانم که هر یک از اقلام خریداری شده چه مشخصاتی دارند و یا قیمت آنها به چه شکل است. در اینجا اگر فاکتور خریدی نباشد این ابهام برای همیشه در ذهن باقی خواهد ماند و تجربه ی ناخوشایند آن ماندگار است.

حال اگر سازمانی برای تامین مایحتاج خودش شفافیت قیمت، کیفیت، منبع و… نداشته باشد هرگز موفق به خرید نخواهد شد. این موضوع زمانی بیشتر اهمیت پیدا می کند که مهم است که شرکت بیش از یک راه برای تامین آن وجود دارد. اینجاست که با شفافیت فرآیند خرید عمده و امکانی که به متشری داده می شود می توان یک مزیت رقابتی ایجاد کرد.

استاف چگونه شفافیت فرآیند خرید عمده انجام می دهد؟

تجارب قبلی را کنار بگذارید.

در اغلب خریدهایی که انجام می دهید صرفا مبلغی پرداخت می شود و کالا در خدمت قرار می گیرد. بدون اینکه اطلاعاتی از گذشته ی محصول باشد. اما استاف چراغ قوه در دست گرفته و این اطلاعات را شفاف کرده. شفافیت کسب و کار در معاملات انلاین از اهداف استراتژیک اجرایی در پلتفرم B2B استاف است.

استاف مارکت بستر فروش آنلاین b2b به شما کمک میکند تا قدم به قدم اقدامات لازم شفاف صورت بپذیرد و همه ای روال انجام کار مشخص باشد. از لحظه ورود به سایت استاف مارکت برای خرید عمده کالا خودتان با انتخاب بر روی محصولات شما میتوانید مشاهده کنید تامین کننده کالا کدام شرکت است، پس از مقایسه کالا از لحاظ قیمت و مشخصات و امتیاز تامین کننگان ثبت سفارش را انجام می دهید.

در این هنگام در سبد خرید شما صورت جزییات مربوط به مبلغ کالا میزان تخفیف مالیات ، پیش فاکتور آنلاین را مشاهده می کنید. زمانی که برای گام نهایی خرید اقدام می نمایید ، با درج کامل اطلاعات شرکت ، یا شخص حقیقی ، می توانید زمان تحویل کالا را انتخاب نمایید. پس از آن پس از اقدام به پرداخت آنلاین کد رهگیری تراکنش بانکی شما در سفارش و فاکتور رسمی ثبت می شود. شناسه سفارش شما ، همراه با اقلام کالا ، میزان مالیات ، زمان تحویل کالا، مبلغ حمل ونقل و مابقی اطلاعات جانبی به طور دقیق ثبت می شود.

بررسی باسکول در شفافیت فرایند خرید عمده انلاین

در یکی از سایت های موجود به نام باسکول برای اطلاع از قیمت می بایست استعلام گرفت و پس از 24 الی 48 ساعت به شما اطلاع رسانی می شود ولی در شفافیت فرآیند خرید عمده استاف قیمت ها در لحظه اعلام می شوند و اگر تغییر قیمتی از سمت تامین کنندگان صورت گرفته بصورت آنلاین اعمال می شود.

پس از تحویل کالا توسط لجستیک استاف و تایید شما، سفارش از حالت در حال انجام به تکمیل شده تغییر می یابد و می توانید کلیه سوابق و روند را از قسمت پروفایل کاربری خود مشاهده کنید. همچنین پیام هایی که در سامانه استاف رد و بدل شده است و تیکت های پشتیبانی ارسالی توسط مشتری به فروشنده و یا سایر اطلاعات کابری کاملا مشخص است.

بنابراین زمانی که در این حین نیاز باشد به یکی قسمت های فرایند سفارش خود رجوع کنید بدون مشکل میتوانید روند را مشاهده نموده و نسبت به خرید b2b خود آگاه باشید.

قطعا استفاده از سیستم های اتوماسیون در خرید های آنلاین کمک میکند تا شرکت ها و سازمان ها سرعت ، راحتی بیشتر در خرید داشته باشند و علاوه بر قیمت پایین خدمات کوتاه مدت ، در بلند مدت نیز هزینه های جانبی کاهش چشم گیری داشته باشد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا