شفافیت کسب و کار
شفافیت کسب و کار اینترنتی با ایجاد اعتمادسازی در معاملات انلاین بهبود و توسعه اقتصادی را برای مشتریان سازمانی فراهم می کند.
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

شفافیت کسب و کار عامل مهم در اعتمادسازی است. اعتمادسازی معاملات انلاین تسریع در روند فروش را دارد. رونق اقتصادی با فروش راحت، سریع در بازار مطمئن نیازمند شفاف سازی است. شفاف‌سازی منجر به اعتماد بهتر طرفین معاملات B2B می‌شود.

بنابراین، شفافیت در ایجاد فرایند معامله امن و بدون دردسر کسب و کارها رفاه و آسودگی اجتماعی را فراهم می سازد. اکنون با توجه به استراتژی های مختلف در مدیریت کسب و کار مبنی بر رازداری و مرموز بودن فعالیتها سوال این است که؛

آیا شفافیت فرایند خرید برای سازمان ها و شرکت ها خوب است یا بد ؟ در این مقاله به تفصیل شفافیت کسب و کار در فرایند خرید و فروش عمده سازمانی پرداخته شده است.

منظور از شفافیت کسب و کار فرایند خرید چیست ؟

زمانی که صحبت از فرایند می کنیم در واقع منظور ما روند یک عملیات از آغاز تا پایان آن است. فرایند خرید زمانی آغاز می شود که خریدار تصمیم می گیرد کالاهای مورد نظر خود را تامین نماید. پایان این فرایند جایی است که کالا به مشتری تحویل داده شده است و آماده استفاده از آن است.

در این بازه آغاز تا پایان رخداد های متنوعی وجود دارد که برایمان گاها مجهول و یا نامعلوم است . مثلا فرض کنید این کالا چه زمانی به دست ما می رسد. یا این کالا چقدر مالیات دارد ؟ هزینه ارسال چقدر است ؟ فروشنده اصلی چه کسی است؟ بنابراین اتفاقات زیادی است که موجب می شود خیلی از موارد شفاف نباشد.

ویژگی های شفافیت کسب و کار بوسیله فرایند خرید انلاین

استاف مارکت بستر فروش آنلاین b2b به شما کمک میکند تا قدم به قدم اقدامات لازم شفاف صورت بپذیرد و همه ای روال انجام کار مشخص باشد.

احراز هویت فرایند خرید و فروش انلاین اولین فاکتور شفافیت کسب و کار

از لحظه ورود به سایت استاف مارکت برای خرید عمده کالا خودتان با انتخاب بر روی محصولات شما می‌توانید مشاهده کنید که تامین کننده کالا کدام شرکت است، پس از مقایسه کالا از لحاظ قیمت و مشخصات و امتیاز تامین کننگان ثبت سفارش را انجام می دهید.

صدور پیش فاکتور خرید و فروش انلاین دومین عامل شفافیت کسب و کار

در این هنگام در سبد خرید شما صورت جزییات مربوط به مبلغ کالا میزان تخفیف مالیات ، پیش فاکتور آنلاین را مشاهده می کنید. زمانی که برای گام نهایی خرید اقدام می نمایید ، با درج کامل اطلاعات شرکت ، یا شخص حقیقی ، می توانید زمان تحویل کالا را انتخاب نمایید. پس از آن پس از اقدام به پرداخت آنلاین کد رهگیری تراکنش بانکی شما در سفارش و فاکتور رسمی ثبت می شود. شناسه سفارش شما ، همراه با اقلام کالا ، میزان مالیات ، زمان تحویل کالا، مبلغ حمل ونقل و مابقی اطلاعات جانبی به طور دقیق ثبت می شود.

لجستیک ! سومین عامل شفافیت کسب و کار

پس از تحویل کالا توسط لجستیک استاف و تایید شما، سفارش از حالت در حال انجام به تکمیل شده تغییر می یابد و می توانید کلیه سوابق و روند را از قسمت پروفایل کاربری خود مشاهده کنید.

شبکه پیام رسان امن و مطمئن برای شفافیت کسب و کار در خرید و فروش انلاین و خدمات پیمانکاری سازمانی

همچنین پیام هایی که در سامانه استاف رد و بدل شده است و تیکت های پشتیبانی ارسالی توسط مشتری به فروشنده و یا سایر اطلاعات کاربری کاملا مشخص است.

بنابراین زمانی که در این حین نیاز باشد به یکی از قسمت های فرایند ثبت سفارش خود رجوع کنید. آنگاه بدون مشکل می‌توانید روند را مشاهده نموده و نسبت به خرید یا ثبت سفارش محصول و خدمات b2b خود آگاه باشید.

قطعا استفاده از سیستم های اتوماسیون در خرید های آنلاین کمک می‌کند تا شرکت ها و سازمان ها سرعت ، راحتی بیشتر در خرید داشته باشند و علاوه بر قیمت پایین خدمات کوتاه مدت ، در بلند مدت نیز هزینه های جانبی کاهش چشم گیری داشته باشد.

شفافیت کسب و کار مهمترین عامل در فرایند خرید کالا یا خدمات پیمانکاری سازمان و شرکت ها

یکی از عوامل مهم در فرایند خرید کالای عمده سازمانی ایجاد شفافیت کسب و کار است. هر کسب و کار برای انجام معاملات عمده نیازمند شیوه نامه های مخصوص به خود است. در فرایند شفاف سازی کسب و کارهای انلاین، پلتفرم ها موظف به اطلاع رسانی شیوه نامه های کاری و معاملاتی هستند.

اطلاع رسانی انلاین از کسب و کار به رونق اقتصادی کمک می کند، تا هر چه سریعتر بتوان فرایند خرید کالا یا خدمات پیمانکاری را ارزیابی نمود. کسب و کارهایی که فرایند عقد قراردادها در نحوه خرید و فروش عمده کالا و خدمات را دارند می توانند در فضای اطلاعاتی امن بهبود و توسعه پیدا کنند. کسب و کارهای اینترنتی همواره در رسانه های دیجیتالی شبکه های اجتماعی شاهد رونق اقتصادی هستند.

رشد اقتصادی صنایع کوچک با شفافیت کسب و کار

کسب و کارهای صنایع کوچک شامل طیف وسیعی از اقتصاد ایران است. تقویت بنیه اقتصادی صنایع کوچک اهداف کوتاه مدت و بلند مدت رشد و توسعه اجتماعی را به همراه دارد. که می توان به چند مورد زیر اشاره داشت؛

  1. ذخیره بیشتر اقتصاد صنایع مادر
  2. جلوگیری از واردات بی رویه و مصرف زدگی
  3. صادرات محصولات، خدمات و رونق اقتصادی صنایع کوچک
  4. افزایش گردش مالی بانکها، موسسات و بهبود وضعیت نهادهای دولتی

شفافیت کسب و کار و رفع ابهامات مشتریان سازمانی پلتفرم B2B استاف

شفافیت کسب و کار کمک خوبی در رفع ابهامات مشتریان دارند. پاسخگویی شفاف در فضای خرید و فروش عمده یا خدمات پیمانکاری سازمانی به کاربران انلاین کمک می کنند تا از فضای انلاین برای معاملات بهره برداری کنند. پلتفرم B2B استاف ابهام زدایی از مشتریان سازمانی را با شفافیت کسب و کار فراهم می سازد.

یکی از خدمات شفاف سازی کسب و کار رفع معضل پرداخت امن است. با ایجاد سازوکار اعتمادسازی طرفین معاملات انلاین می توان ابهامات مشتریان سازمانی را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

شفافیت کسب و کار در فرایندهای خرید و فروش عمده سازمانی استاف مارکت

فرایندهای خرید و فروش عمده سازمانی و تناژ ، معاملاتی B2B است که نیازمند اعتمادسازی خریدار عمده و مشتریان سازمانی است. اعتمادسازی با شفافیت کسب و کار انلاین فراهم می شود. شفافیت فرایند خرید عمده از مهمترین دلایل ایحاد سامانه استاف مارکت است.

استاف مارکت ، سامانه ای الکترونیکی است که تمام تسهیلات خرید و فروش عمده ، انبوه و تناژ را برای مشتریان سازمانی فراهم می سازد. استاف مارکت با دریافت اطلاعات ثبت نام در سامانه تجارت الکترونیکی به کاربران انللاین اطمینان می دهد که فرایندهای خرید و فروش را در هر لحظات معاملاتی ردیابی کنند.

از مهمترین خدمات استاف مارکت در شفاف سازی کسب و کار آنلاین می توان موارد زیر را بر شمرد؛

  • ثبت فاکتور رسمی
  • استعلام لیست قیمت عمده سازمانی
  • خرید انلاین کالای انبوه موجود در انبار
  • زمان بندی ارسال و تحویل کالا

شفافیت کسب و کار در فرایندهای قرارداد پروژه سازمانی استاف سرویس

فرایندهای قراردادهای پیمانکاری در سازمان و شرکت ها جهت اجرای پروژه ها همواره موضوعی است که نیازمند شفاف سازی است. با شفافیت کسب و کار در قراردادهای پروژه سازمانی ابهامات مشتریان سازمانی کاهش می یابد. شفافیت در اجرای پروژه سازمانی و شرکتی ضرورت ایجاد سامانه استاف سرویس را رقم زد.

استاف سرویس ، سامانه ی خدمات پیمانکاری الکترونیکی است. موتور جستجوی اینترنتی استاف سرویس، بر روی پروژه های سازمانی و شرکتی فعالیت می کند. استاف سرویس نمایانگر وضعیت کارفرمایان و پیمانکاران شرکتی و سازمانی است. برخی خدمات استاف سرویس در شفاف سازی قراردادهای انلاین مشتمل بر موارد متعددی می شود؛

  • ثبت رزومه فعالیت کسب و کار
  • استعلام هزینه خدمات پیمانکاری سازمانی
  • عقد قرارداد انلاین
  • رسیدگی به شکایات در صورت عدم رضایت کارفرما
  • نظارت الکترونیکی در وصول مطالبات معاملاتی قرارداد پروژه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا