ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه 2022

نرم افزار مدیریت پروژه
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

مدیران پروژه به این نتیجه رسیده اند که برای انجام کارهای روزمره شان نیازمند استفاده از نرم افزارهایی هستند، که مجهز به 5 ابزار کاربردی در نرم افزارهای مدیریت پروژه هستند. از این رو نرم افزارهای مدیریت پروژه با استفاده از این ابزارها پیاده سازی و توسعه می یابد.

چرا به نرم افزار مدیریت پروژه 2022 در جهان نیاز است؟

مدیریت پروژه دغدغه ای است؛ که روزانه زمان بسیاری را از مدیران و صاحبان سرمایه به خود اختصاص می دهد. بنابراین جهت مدیریت بهتر منابع و ظرفیت های انسانی همراه استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه توصیه می شود.

ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه 2022
ارزیابی نرم افزارهای مدیریت پروژه 2022 کمک می کند تا سریعتر ابزار مدیریت پروژه را انتخاب کرده و زمان اجرای وظایف و منابع را بهینه سازی نمود.

ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه 2022 به موارد هزینه ی استفاده، برنامه ریزی، جمع آوری منابع و زمانبندی می پردازد. طیف گسترده ای از صنایع کسب و کار نیازمند دانش مدیریت پروژه هستند. بنابراین موسسات و بنگاه های مختلف نرم افزارهای متنوعی را در راستای تامین نیاز کاربران فراهم ساخته اند.

این مقاله سعی دارد تا به نرم افزارهای برتر در عرصه ی مدیریت پروژه در سال 2022 بپردازد. ارزیابی نحوه ی ارایه لیست وظایف، برنامه ریزی ها، اشتراک گذاری فایل ها، ارتباطات و گزارشات است.

1- ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه میستر تسک یا Meister Task:

نرم افزاری ساده است؛ که با قابلیت های ساختار کانبان پیاده سازی شده است. توسعه ی یک سیستم هوشمند در نرم افزار میستر تسک مشهود است. طیف گسترده ای از قابلیت های تعاملی در این ابزار مدیریت پروژه وجود دارد. کنترل بودجه، کیفیت، مدیریت و ثبت تغییرات تمام اسناد در این نرم افزار گردآوری شده است.

هزینه استفاده از این نرم افزار ماهانه 8 دلار 25 سنت به ازای هر کاربر در ماه است. تهیه ی بسته های اشتراکی بنا به درخواست کاربران در سایت موجود است.

نشانی درگاه اینترنتی: www.meistertask.com

2- ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه بیس کمپ یا  Base Camp:

مشهورترین نرم افزار مورد استفاده مدیران پروژه است. فضایی را برای بحث و تبادل نظر اختصاص داده است. ثبت کامنت ها و مدیریت اسناد مکاتبه ای در این نرم افزار وجود دارد.

هزینه ی استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه 99 دلار برای هر ماه در نظر گرفته شده است. که استفاده از این ابزار مدیریت پروژه برای اساتید، معلمان و دانشجویان رایگان است.

نشانی درگاه اینترنتی: www.basecamp.com

3- ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه نیفتی Nifty:

این نرم افزار کاهش چرخه های توسعه پروژه را به همراه دارد. محصول محور بودن نیفتی باعث شده است؛ تا رشد تیم را به همراه داشت. ترکیب ویژگی های مهم از مدیریت پروژه در یک نرم افزار گردآوری شده است. استفاده از ویژگی های کانبان، گوگل و گیت هاب در نرم افزار مدیریت پروژه نیفتی مشهود است.

هزینه ی بهره برداری از این نرم افزار 39 دلار در ماه به ازای تیم 10 نفره، 79 دلار به ازای تیم 25 نفره و 124 دلار به ازای تیم 50 نفره است.

نشانی درگاه اینترنتی: www.niftypm.com

4- ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه تیم ورک TeamWork:

نرم افزار مدیریت پروژه تیم ورک یکی از قویترین ابزارهای مدیریت پروژه است. قدرت کاربری نرم افزار، سرعت و انعطاف پذیری در ردیابی عاملان اجرایی پروژه از مزایای این نرم افزار است. استفاده از نمودار گانت گویا، تنظیمات انواع گزارشات، فازبندی های پروژه و مدیریت وظایف از مشخصه های کاربرپسند این نرم افزار است.

پیکربندی دقیق و حرفه ای از نرم افزارهای پراستفاده DropBox, GoogleDrive و … در نرم افزار مدیریت پروژه تیم ورک پیاده سازی شده است. هزینه ی استفاده از این نرم افزار مدیریت پروژه 269 دلار در ماه اعلان شده است.

نشانی درگاه اینترنتی: www.teamwork.com

5- ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه پروف هاب ProofHub:

نرم افزار مدیریت پروژه پروف هاب یک اپلیکیشن آنلاین است؛ که برای کسب و کارهای کوچک تا توسعه یافته به کار می رود.قواعد شخصی سازی شده، مدیریت وظیفه، گردش کارها و بوردها، نمودار گانت، گزارشات، رهگیری زمان، جلسات بحث و گفتگوی ویژه، محاوره کاربری، مدیریت فایل، یادداشت ها و اعلان های برنامه های کاربردی در پروف هاب در نظر گرفته شده است.

هزینه ی استفاده از نرم افزار به صورت ماهانه مبلغ 45 دلار می باشد. بسته به تعداد پروژه این رقم متفاوت است و 99 دلار در ماه هزینه استفاده از این ابزار از کاربران این نرم افزار دریافت می شود.

نشانی درگاه اینترنتی: Www.proofhub.com

6- ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه زوهو پراجکتس ZohoProjects:

رابط کاربری مستقیم و تمیز در نرم افزار مدیریت پروژه زوهو پراجکتس مشهود است. استفاده از گراف، نمودار گانت و ابزارهای متنوع گزارش گیری در این نرم افزار پیاده سازی شده است.

این نرم افزار دارای ویژگی بارز تعاملی بودن را در خود جای داده است. پیاده سازی موارد مدیریت اسناد، مشتریان، کارمندان و فروشندگان از اولویت های توسعه دهندگان این ابزار مدیریت پروژه است.

پوشش قسمت وسیع از برنامه ریزی پروژه با امکانات و ابزارهای کاربردی برای کاربران فراهم شده است.

هزینه استفاده از نرم افزار زوهو پراجکتس برای 1 پروژه با فضای 10 مگابایت برابر 25 یورو در ماه در نظر گرفته شده است. هزینه ی پریمیوم 50 یورویی و 80 یورویی هزینه اشتراک وابسته به تعداد پروژه و ظرفیت فضای اشغالی در موارد بیشتر در نظر گرفته شده است.

نشانی درگاه اینترنتی: www.zoho.eu

7- ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello:

ابزار آنلاین کانبان در نرم افزار مدیریت پروژه ترلو به کار گرفته شده است. یک نمای تکی از پروژه های ورودی در این نرم افزار وجود دارد. ابزار مدیریت پروژه ترلو قابلیت گفتگو و نمایش لیست وظایف (To Do list) را دارد.

هزینه استفاده از این نرم افزار تا 9 کاربر رایگان است. و برای بیش از این تعداد نفرات به ازای هر ماه 9 دلار قیمت دارد. تهیه بسته های اشتراکی دیگری در ماه با مبالغ 20 دلار و 83 سنت وجود دارد.

نشانی درگاه اینترنتی: www.Trello.com

8- ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه جیرا JIRA:

نرم افزار مدیریت پروژه جیرا مشهور است. این نرم افزار مبتنی بر سیستم اجایل پیاده سازی شده است. بوردهای اختصاصی شده ای برای توسعه کانبان، اسکرام و گزارشات اجایل در این ابزار مدیریت پروژه پیاده سازی شده است.

APIs ارتباط با کاربران، نمایش زمان مصرفی هر وظیفه/ کار به خوبی پیاده سازی شده است.

هزینه ی استفاده از این نرم افزار بسته به تعداد کاربران است. 10 دلار برای هرماه و با افزایش تعداد کاربران این مبلغ به 1500 دلار در ماه می رسد.

نشانی درگاه اینترنتی: www.atlassian.com

9- ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه آسانا Asana:

برای استفاده از هر نرم افزاری باید بدانید که چه چیزی برایتان مهم است؛ بنابراین می توانید انتخاب مناسبی برای استفاده از نرم افزارهای مدیریت پروژه را داشته باشید.

نرم افزار مدیریت پروژه آسانا ابزاری است؛ که گزارشات میل چیمپ، گیت هاب، دراپ باکس، اسمارت باکس و گوگل درایو را برای راحتی و تسریع مدیریت پروژه ارایه می دهد.

هزینه ی استفاده از این نرم افزار به صورت پایه از 9 دلار و 99 سنت شروع می شود. بسته های پیشنهادی دیگری نیز برای مشترکین این ابزار مدیریت پروژه ارایه شده است.

نشانی درگاه اینترنتی: www.asana.com

10- ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه ماندی Monday:

برای ایجاد جریان کاری شخصی می توان از نرم افزار مدیریت پروژه ماندی بهره مند شد. این نرم افزار توانایی نمایش و هایلایت کردن المان های مدیریت را دارد.

زمان مورد علاقه، متن یا مکان اشتراک گذاری و کار با تیم با این ابزار مقرون به صرفه است. در این ابزار مدیریت پروژه نیز اسناد مهم و مکالمات ضبط و ثبت می شوند.

هزینه های استفاده شده از این نرم افزار برای 2 کاربر در ماه 17 یورو است. برای استفاده از نسخه پیشرفته 39 یورو و برای سایر بسته های اشتراکی بنا به درخواست متغیر است.

نشانی درگاه اینترنتی: www.monday.com

کلیه ی نرم افزارهای ارایه شده در بالا نرم افزارهای جهانی است؛ و از فونت فارسی و تقویم شمسی ساپورت نمی کند. بنابراین، مهندسان و مدیران ایرانی به توسعه ابزارهای مدیریت پروژه ایرانی پرداخته اند. چنانچه مایل به آشنایی بیشتر با این ابزارهای بومی سازی شده هستید؛ مطالعه مقاله ارزیابی نرم افزارهای مدیریت پروژه 1400 ایرانی پیشنهاد می گردد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا