ارزیابی نرم افزارهای مدیریت پروژه 1400 ایرانی

نرم افزار مدیریت پروژه ایرانی
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

مدیریت پروژه کاری طاقت فرساست. چرا که وظایف بسیاری برای اجرای پروژه های کاری وجود دارد. افزایش تعداد کارکنان و گستردگی منابع باعث سردرگمی و بی نظمی در امور مدیریتی می شود. برای همین منظور نرم افزارهایی برای کمک به مدیران پیشنهاد می شود. ضرورت استفاده از این نرم افزارها امروزه برای همه ی کارفرمایان مشهود است. هر نرم افزار مدیریت پروژه دارای ابزاهایی است که لازم است تا پیاده سازی شود. 5 ابزار کاربردی نرم افزارهای مدیریت پروژه به بررسی این موارد می پردازد.

ارزیابی نرم افزارهای مدیریت پروژه 1400 ایرانی

ارزیابی نرم افزارهای مدیریت پروژه 1400 ایرانی

هم اکنون شرکت های مختلفی در ایران در حال ارائه خدمات مختلف مدیریت پروژه به صورت آنلاین هستند. جدول زیر مجموعه ای از وب سایتها و اپلیکیشن هاست؛ که می تواند به صورت فارسی و منطبق با تقویم شمسی مدیریت پروژه را بر روی سازمان یا شرکت های ایرانی فراهم سازد. برخی از این نرم افزارها به جهت نیاز بومی و برخی دیگر بر مبنای شبیه سازی نمونه های خارجی پیاده سازی شده است. ارزیابی نرم افزارهای مدیریت پروژه ایرانی 1400 می تواند منبعی برای کمک به انتخاب بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه ایرانی باشد.

1-ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه سازمان یار

سازمان یار

نرم افزار مدیریت پروژه سازمان یار بر روی پلتفرم .net مایکروسافت توسعه و اجرا می شود. دمو رایگان برای مشاهده ی انواع محصولات نرم افزاری ایجاد شده وجود دارد. کارشناسان فروش این سیستم نرم افزاری برای راهنمایی بهتر از استفاده از این نرم افزار در کنار کاربران وب سایت خدمات رسانی می کنند. تنوع 25 محصول نرم افزاری توانسته است؛ تا رضایت مشتریان را فراهم سازد. این محصولات می توانند به صورت مجزا و یکپارچه به صورت آنلاین تهیه شود.

هدف از ایجاد نرم افزار مدیریت پروژه سازمان یار ایجاد سیستم اطلاعات مدیریت پروژه ملی سازمان و شرکت ها به صورت طرفین متعهد در قراردادهای بین کارفرما و پیمانکار است. سال تولید این نرم افزار 1397 اعلان شده است.

2-ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه هدف سنج

نرم افزار مدیریت پروژه هدف سنج

مدیریت تیم آنلاین و ابزار دورکاری هدف سنج مبتنی بر معیارهای OKR  و  KPI  برای متقاضیان نرم افزارهای مدیریت پروژه تعبیه شده است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به فازهای هدف گذاری و اجرا در پروژه ها اشاره کرد. ارزیابی عملکرد در این نرم افزار وجود دارد.

3-ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه آرسس

نرم افزار مدیریت پروژه آرسس

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند یا برند الگام در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است. البته دانش و تجریه فکری مدیریت پروژه از سال 1388 وجود داشته است. که با روی کار آمدن صنایع فناورانه نرم افزار مدیریت پروژه آرسس اپلیکیشن های اندروید و ios را تولید کرده است.

4-ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه همیتک

نرم افزار مدیریت پروژه - همتیک، همراه هوشمند چشم انداز شما

این نرم افزار توسط شرکت فناوران سپهر ماهان ارائه شده است. از موارد برجسته مدیریت پروژه همیتک می توان به اولویت بندی، فیلتر کردن و مدیریت بهینه دورکاری اشاره کرد. در نرم افزار مدیریت پروژه همیتک بخش همفکری مدیریت کارها، ارتباطات، مستندات، هزینه ها و زمان انجام کار گنجانده شده است.

5-ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه تسکولو

تسکولو

تسکولو نرم افزار مدیریت پروژه ایرانی است که شبیه نرم افزار ترلو ایجاد شده است. سادگی این نرم افزار از ویژگی های این نرم افزار است. این ترلو فارسی تا 10 کاربر را به رایگان ساپورت می کند. همچنین استفاده از تقویم شمسی از ویژگی های خوب این نرم افزار مدیریت پروژه است.

6-ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه پی گیر

پی گیر

نرم افزار مدیریت پروژه پی گیر تا 10 کاربر را به رایگان ساپورت می کند. تاریخ شمسی چینش متن دوجهته را پشتیبانی می کند. از سیستم های دانش مدیریتی چابک، اسکرام و کانبان در نرم افزار مدیریت پروژه پی گیر استفاده شده است.

7-ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه میز تو

میز تو

میزتو در سال 1396 اپلیکیشن اندروید و ios را ارائه کرده است. تا 5 کاربر امکان استفاده از خدمات رایگان را دارند. نرم افزار مدیریت پروژه میزتو در واقع یک اسکرام بورد است مه برای پروژه های مهندسی نرم افزار ایجاد شده بود. اما این نرم افزار مدیریت پروژه هم در صنایع مختلف توسعه یافته است.

8-ارزیابی نرم افزار مدیریت پروژه پوپک

پوپک

شرکت سیستم اطلاعات پوپک پشتیبانی از پلتفرم های متنوع را فراهم ساخته است. نرم افزار مدیریت پروژه پوپک با هدف هوشمندی در روابط و اطلاع رسانی ها انواع نسخ را برای مخاطبان مختلف فراهم ساخته است. انواع نسخ هلدینگ، سازمانی، تکی و پروژه ای از جمله خدمات نرم افزار مدیریت پروژه پوپک است.

با توجه به اینکه نرم افزارهای مدیریت پروژه متنوعی در سطح کشور در حال بهره برداری است؛ ولی حضور مهندسان و کارشناسان بعنوان استفاده کنندگان از این ابزار نیز در کارها و پروژه ها ضروری است. بنابراین؛ استاف سرویس آماده ی همکاری با شرکت ها، پیمانکاران، مهندسان و مدیران فعال در حوزه ی مدیریت، پیشبرد و اجرای فعالیتهای کسب و کارهاست. برای ثبت نام و شرکت در فرصت های شغلی اقدام نموده و کسب و کار خود را توسعه دهید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا