مشتری فروش عمده سامانه الکترونیکی استاف مارکت
مشتری فروش عمده سامانه الکترونیکی استاف مارکت متقاضی کالای انبوه فروشان و عمده فروشان بازار
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

زمانی که ما به حجم بالای منابع نیاز داریم، از عرضه کننده و تامین کننده عمده هم استفاده می کنیم. سازمان ها با توجه به ماهیتشان که افراد زیادی را در بر می گیرند، و مجموعه ای بزرگ را تشکیل داده اند یک مصرف کننده ی بزرگ هم هستند. یعنی همان قدر که مصرف کننده ی بزرگی هستند باید منابع عظیم هم داشته باشند.

از طرف دیگر سازمان به افرادش محصولات مختلف و متفاوت ارائه نمی دهد بلکه به تمامی اعضا محصولات یکسان عرضه می کنند. اینها باعث این می شوند که سازمان ها دست به خرید عمده مواد بزنند.

مشتری فروش عمده سازمان و شرکت هایی هستند که با کمترین قیمت بالاترین کیفیت را دریافت می کنند.

اتاق فکر پلتفرم استاف

به همین منظور پلتفرم استاف در کنار تامین کننده و فروشنده عمده و سازمانی قرار گرفته است، تا با رعایت اصول بازاریابی b2b استاف بهترین خدمات پلتفرم سامانه های الکترونیکی استاف مارکت و استاف سرویس را برای ارائه کالای انبوه به مشتریان فروش عمده و سازمانی فراهم سازد.

در حقیقت مشتری فروش عمده مولفه ی مهم در فروش B2B است. معاملات B2B نیازمند اعتماد سازی بر اساس داده و اطلاعات هستند. معامله گران B2B مشتریان عمده خود را می شناسند و در خرید کلان بازار مطمئن خود را پیدا کرده اند.

چرا سازمان و شرکت ها مشتری فروش عمده هستند؟

تمامی سازمان ها به مثابه ی یک خانه و یک خانواده نیاز های مصرفی دارند و نیازمند این هستند تا تین محصولات را موجد داشته باشند تا در محل کار استفاده شوند.

هر کجا که باشد نمی توانید آنجا را بدون یک سری اقلام تصور کنید. یکی از اصلی ترین این محصولات مواد شوینده و بهداشتی هستند. هر میزی را که ببینید دستمال کاغذی هم رویش دیده می شود و یکی از اجزای لاینفک میز به شمار می آید.

کارکنان و منابع سرمایه های انسانی ما جزو خانواده ی مشتری فروش عمده هستند.

رضایت منابع انسانی و کارکنان سازمان و شرکت ها از مشتری فروش عمده

هر سازمانی منابع مختلفی دارد. از مواد اولیه گرفته تا اطلاعاتی که سازمان در اختیار دارد. اما تمامی این منابع به کنار؛ مهم ترین منبعی که هر سازمان در اختیار دارد و عامل استراتژیک اوست منابع انسانی است. این افراد هر سازمانی هستند که از دیگر منابع بهره می برند و سازمان را رشد و ارتقا می دهند.

ماشین اخرین سیستمی را در نظر بگیرید که راننده ای نیست تا آن را براند. در این صورت آن ماشین فوق العاده تکه آهنی ست بلا استفاده. حتی در صورتی که منابع دیگر شما بهترین منابع ممکن باشند تا زمانی که نیروی کاری نباشد که این ها را به کار ببرد ضایعاتی بیش نیستند.

چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است.

انواع مشتری فروش عمده

هر سازمانی دو نوع مشتری فروش عمده دارد. اولین نوع آن کارکنان یک سازمان هستند و نوع دوم آن مشتریان بیرونی سازمان و خریداران محصولات آنها هستند. تا زمانی که مشتریان داخلی سازمان از سازمان رضایت نداشته باشند سازمان قادر نخواهد بود مشتریان بیرونی خود را راضی کند. پس اولین راهکارهای CSM (سیستم های رضایت مشتری) باید بر روی اعضای سازمان انجام گیرد.

چگونه رضایت مشتری فروش عمده را بدست آوریم؟

تامین رضایت مشتری فروش عمده

کارکنان هر سازمانی به مانند هر انسان دیگری به دنبال این هستند که دیده شوند. اگر سری به سلسله نیازهای مازلو بزنیم بعد از برطرف کردن نیازهای زیستی در اولین سطح و امنیتی در دومین سطح این هرم، بعد آن باید به نیازهای اجتماعی کارکنان پاسخ داده شود. یعنی پس از آنکه کارمند شغلی پیدا کرد و امنیت شغلی داشت باید به او توجه شود.

حالا چگونه به او توجه کنیم؟ زمانی که به کارکنان بیش از آنچه مقرر گشته اعتنا شود و به مشکلاتش پاسخ داده شود او مشعوف می شود. شعف یک مرحله از رضایت هم بالاتر است و زمانی اتفاق می افتد فرد انتظار چنین چیزی را ندارد و زمانی که این حس به او هدیه می شود مجذوب و عاشق سازمانش می شود. خب حالا که عاشق شد چه می شود؟

در واقع مشتری فروش عمده به دنبال جلب نظر کارکنان سازمان و شرکت هاست. مشتری فروش عمده با جمع آوری نظرات مصرف کنندگان نهایی می تواند مایحتاج عمده منابع سرمایه های انسانی را فراهم سازد. بنابراین، خریدار عمده به دنبال افزایش جذابیت معامله از سوی بازار خرده فروشی اطلاعات کافی را جمع آوری می کند. ولی در بسیاری از مواقع مشتری فروش عمده وجود ندارد. علت اینکه چرا مشتری خرید عمده در کسب و کار ها از دست می رود؟ عنوانی است که در پلتفرم استاف همواره مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرد.

از هر دستی بدهی از همان دست می گیری و خرسندی مشتری فروش عمده

کارکنانی که از سازمانش رضایت داشته باشد و احساس تعلق کند به سازمانش، موضوعی که مرحله ی چهارم از هرم مازلوست، وفادار به آن سازمان می شود. این فرد دیگر صرفا برای اینکه درآمد داشته باشد کار نمی کند؛ بلکه کار را جزوی از خود و خود را جزوی از سازمان می داند و برای اعتلای آن تلاش می کند.

این باعث افزایش کارآیی سازمان می شود. و زمانی که فعالیت کارکنان به ثمر برسد هم ثمر بخشی افزایش می یابد. ماحصل این دو افزایش بهره وری سازمان است. یعنی در مجموعه راندمان بالا می رود و یک شد قابل ملاحظه ای حاصل می شود.

به همین جهت در سامانه الکترونیکی استاف مارکت تهیه پک هدیه سازمانی وجود دارد. مدیران و مسئولان سازمان و شرکت ها در زمان های خاص یادبودهایی را به منظور همدلی اجتماعی به کارکنان و کارمندان هدیه می دهند. تهیه پک هدیه سازمانی از مواد درجه 1 با قیمت عمده همواره کالای ارزشمندی است که رضایت همگان را فراهم می سازد.

مثال عینی بزن که چه کار باید کرد تا مشتری فروش عمده راضی باشد؟

مشتری فروش عمده ارزان می خرد و رایگان می دهد.

یکی از اصلی ترین موضوعات برای کارکنان تامین مایحتاج روزانه آنهاست. محصولاتی که به خوبی به کارشان می آید و پاسخگوی آنهاست. انواع مواد مصرفی در سازمان یا خانه می تواند از کالاهای مورد نیاز مشتری فروش عمده باشد. در خرید انبوه مشتری فروش عمده با سرمایه گذاری بر روی کالا از فشار تورم در امان است.

تامین کنندگان و فروشندگان عمده می توانند؛ کلیه محصولات کارخانه یا تولیدی را به قیمت عمده فروشی بصورت سبد کالای سازمانی تهیه و به کارکنان بدهند. ولی حداقل آن این است که بسته بندی و ارسال شود. در بسته بندی و ارسال کالا بارها مشاهده می شود که تعدادی از بسته ها با هزینه رایگان برای مشتری فروش عمده محاسبه می شود.

انواع محصولات پر مصرف برای مشتری فروش عمده عبارتند از؛

برای کسب اطلاعات بیشتر می توان به آدرس https://stuffmarket.ir مراجعه کرد. همچنین برای بارگزاری محصولات متنوع دیگر نیاز است تا با واحد مدیریت اطلاعات سامانه استاف در تماس بود تا در اسرع وقت با هماهنگی گروه بازرگانی دسته بندی جدید به مجموعه های مورد نیاز مشتری فروش عمده تشکیل شود.

سامانه الکترونیکی استاف مارکت مجهز به موتورهای جستجوی هوشمند است. مشتری فروش عمده بر اساس مواردی چون؛

  • برند
  • نام کالا
  • نام تامین کننده
  • نام فروشنده یا شرکت پخش

می تواند انواع فروش عمده و سازمانی کالاها را برای سازمان یا شرکت مشاهده نماید.

مشتری فروش عمده شوینده و بهداشتی سامانه الکترونیکی استاف مارکت

یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین اقلام در تهیه و تدارکات اداره پشتیبان ساختمان مواد شوینده و بهداشتی است. مدیران و مسئولان خرید عمده مشتری فروش عمده شوینده و بهداشتی در استاف مارکت اقلام زیر را برای سازمان و شرکت ها تهیه می کند؛

  • دستمال دلسی 24 عددی بیتا
  • دستمال اقتصادی 3 عددی بیتا کد 750
  • پاک کننده چند منظوره اتک
  • پاک کننده چند منظوره 750 میلی اتک
  • مایع دستشویی 20 لیتری فرشتا
  • مایع دستشویی 20 لیتری کرمی اوه
  • جرم گیر سفید کننده فرشتا

سامانه الکترونیکی استاف مارکت به مشتری فروش عمده کالاهای اساسی مورد نیاز سازمان و شرکت ها را می دهد.

سازمان ها نیاز ندارند که خودشان را به دردسر بیندازند. با چند کلیک و جستجوی ساده چندین هدف را بزنند. کافی ست سامانه اینترنتی خرید و فروش عمده و سازمانی استاف مارکت را در گوگل جستجو کنند، وارد دسته بندی انواع مایحتاج شوند، از بین تمامی محصولات و عرضه کنندگان محصول خود را با نام و نشانی مورد نظر همراه با قیمت انتخاب کنند و دست به خرید عمده و سازمانی بزنند.

همه ی سختی کار تا همین جا بود.

سامانه الکترونیکی استاف مارکت برای مشتری فروش عمده تکنولوژی خرید آسان را مهیا می کند، تخفیف می گیرد، تهیه و ارسال هم می کند.

نه چانه زنی می خواهد و نه پیگیری. همه ی این کارها را استاف برای آنها انجام می دهد. الآن وقت آن است که مدیر در دفترش بشیند و منتظر باشد تا در زمانی که خواسته بود محصولات به انبارش برسد و سفارش خود را تحویل بگیرد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا