بازار مطمئن عمده سازمانی ، جایی که به راحتی میتونی اعتماد کنی

بازار مطمئن عمده سازمانی
بازار مطمئن عمده سازمانی یعنی اعتمادسازی و کسب و کار! پلتفرم B2B استاف جایی است که به راحتی می توان اعتماد کرده و کسب و کار انلاین را به راحتی و سرعت انجام داد.
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

بازار مطمئن عمده سازمانی برای شما هم که جزئی از تامین کنندگان یا تولید کنندگان باشید، دغدغه است. حتما تا به حال با مشکلاتی از قبیل شیوه پرداخت مشتری در تجارت خود رو به رو شده اید. اصول بازاریابی b2b استاف این امکان رو به شما می دهد تا به راحتی و به سرعت کالای خود را به فروش برسانید.

معامله امن و بدون دردسر امروزه به یکی از چالش های مهم تامین کنندگان و تولیدکنندگان تبدیل شده است.هنگامی که هربار توسط مشتری با بدقولی مواجه می‌شویم و با مشکلاتی مانند پاس نشدن چک مشتری سر موعد مقرر، تماس های گاه و بی گاه و مهلت خواستن های چند باره دست و پنجه نرم می کنیم.

کم کم حس اعتماد ما از بین می رود و دیگر نمیتوانیم با خیال آسوده و راحت با مشتری ارتباط برقرار کنیم و به معامله بپردازیم. به همین دلیل است که باید به دنبال یک مکان امن و مطمئن برای معاملات خود بگردیم و سامانه الکترونیکی استاف مارکت همان جایی است که این امکان رو برای شما فراهم می سازد.

سامانه الکترونیکی استاف سرویس نیز موتور جستجوی هوشمندی است، برای پروژه های سازمانی که در آن پیمانکاران اینترنتی می توانند، به صورت حقیقی و حقوقی پروژه های سازمانی برون سپاری شده را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

پلتفرم B2B استاف سامانه آنلاین فروش کالای عمده سازمانی و خدمات پیمانکاری سازمان و شرکت هاست، که سعی در ایجاد بازار مطمئن برای تمام کسب و کارها را دارد.

استاف با پرداختن به موضوعات زیر، مهمترین دغدغه اجتماعی یعنی اعتمادسازی روابط کاری را مبنای امنیت خاطر و آرامش در توسعه و بهبود مشاغل می داند.

موارد زیر معضلات پرداخت امن در اعتماد سازی است؛

  • در معاملات آنلاین B2B دغدغه خریدار عمده و فروشنده عمده در یک بازار مطمئن چیست؟
  • چطور می توان سطح اعتماد طرفین خریدار و فروشنده عمده را در معاملات B2B بالا برد و بازار مطمئن را فراهم کرد؟
  • بازار مطمئن عمده سازمانی استاف چگونه آسودگی خاطر در امرار معاش فروشنده و خریدار عمده را با ارائه بستری برای فروش آنلاین B2B فراهم می سازد؟
  • تامین کنندگان و تولیدکنندگان انبوه کالا در استاف مارکت چگونه محصولات عمده سازمانی خود را به کاربران اینترنتی ارسال می کنند؟
  • پیمانکاران و کارمندان چگونه در استاف سرویس خدمات پیمانکاری خود را به کارفرمایان سازمانی ارائه می دهند؟

در ادامه؛ فیلم کوتاه بازار مطمئن ساخته ساینا با بازیگری آرمان از استاف مدیا …

مهم ترین دغدغه خریدار و فروشنده انبوه در معاملات آنلاین B2B در یک بازار مطمئن عمده سازمانی چیست؟

در بازار عمده فروشی دغدغه اعتماد در معاملات از مهمترین دغدغه های خریدار و فروشنده عمده است. به طور معمول در معاملات عمده بازار سنتی ، کسب و کار ها یکدیگر را می شناسند. شناخت دقیق و مطالعه خریدار و فروشنده آنالیز کسب و کار است که امنیت بیشتر در معاملات کلان را فراهم می سازد.

دغدغه دیگر کسب و کارها از دست دادن مشتریان و کسادی بازار سنتی است. در عصر حاضر مشتریان عمده کسب و کار دیگر زمان زیادی را در بازار سنتی نمی گذارند. بنابراین، مساله اصلی کاسبان این است که: ” چرا مشتری ها رو از دست می دهیم ؟”

از دست دادن مشتریان به دلیل عدم وجود بازار مطمئن عمده سازمانی در خرید عمده سازمانی و تناژ وجود دارد. خریداران و فروشندگان عمده در فضای اینترنتی بازاریابی دیجیتال انجام می دهند. بازاریابی دیجیتالی توانسته است بازار مطمئنی را برای معاملات آنلاین B2B بوجود آورد.

بازار مطمئن عمده سازمانی معاملات آنلاین B2B چه ویژگی هایی دارد؟

خرید و فروش عمده سازمانی کالای تولیدکنندگان و فروشندگان دارای جزییات بسیاری است. کارخانه و تولیدی نیازمند توسعه و بهبود زنجیره تامین هستند. بازاریابی و فروش کالای انبوه نیازمند شبکه سازی است. شبکه ای اجتماعی از ارتباطات که بتواند اعتمادسازی را در بازار خرید و فروش و معاملات B2B فراهم سازد.

معامله کنندگان در بازار کسب و کار B2B نیازمند شناخت و اطمینان خاطر از صاحب صنعت تولیدی و خدماتی است. از این رو اهمیت مطالعه سوابق کاری مهم است. به طور معمول سوابق و روابط در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

شبکه اجتماعی فیسبوک اولین شبکه ارتباطی از زنجیره تامین الکترونیکی است که بیش از 20 سال فعالیت اقتصادی را پوشش می دهد.

در دنیای الکترونیک حاضر نیز ارتباطات اینترنتی برای مطالعه کسب و کار مهم است. دیجیتال مارکتینگ تکنولوژی حاضر برای کسب و کارهای امروزی خدمات شگفت انگیزی می دهد.

دیجیتال مارکتینگ مبتنی بر فناوری اطلاعات در 20 سال اخیر رشد و توسعه یافت. حضور پلتفرم های مختلف کمک می کند تا بازار مطمئن عمده سازمانی از کسب و کارها با سه مولفه اساسی زیر برقرار باشد؛

  1. سرعت کسب اطلاعت
  2. راحتی در ارتباطات B2B
  3. دقت عملکرد معاملات B2B
  4. توسعه بازار مشتریان عمده سازمانی
  5. ارزانی و کاهش هزینه های سربار کسب و کار

دیجیتال مارکتینگ کمک می کند، تا سطح اعتماد معامله کنندگان بیشتر شود. افزایش اعتمادسازی در کسب و کارها بازار مطمئن خرید و فروش عمده سازمانی را برای خریدار و فروشنده فراهم می شود.

چطور با بالا بردن سطح اعتماد طرفین خریدار و فروشنده در معاملات B2B بازار مطمئن عمده سازمانی ایجاد می شود ؟

اولین عامل در یک معامله کلان اعتماد است. معاملات B2B از جنس معاملات کلان هستند، که نیازمند بازاری مطمئن برای معاملات بی تو بی است. با ایجاد بستر امن معاملاتی اعتماد طرفین خریدار و فروشنده عمده فراهم می شود.

از این رو جمعی از خبرگان اقتصادی در همراهی نخبگان تجارت الکترونیک توانسته اند که نیازمندی های بازار سنتی امروز را مطالعه و راهکارهای نوین مطابق شرایط حاکم در فضای اقتصادی بازار کسب و کارهای صنایع کوچک ارائه دهند.

راهکار پرداخت امن استاف برای رفع معضل اعتماد سازی در بازار مطمئن عمده سازمانی چیست ؟

یکی از راهکارهای ارائه شده در پلتفرم استاف، ایجاد پرداخت امن است. با اجرایی کردن قوانین آنلاین و پرداخت امن استاف معضل اعتماد سازی کاهش می یابد.

در یک پرداخت امن کلیه ی مجوزهای، قوانین و مقررات نظام اصناف و اتحادیه ی کسب و کارهای شرکت به دقت و نظر طرفین معامله رسیده و با توافق یکدیگر قراردادهای تجاری به صورت الکترونیکی امضا می شود.

پس از امضای الکترونیکی و تاییدیه قانونی پلتفرم استاف معاملات انلاین عمده سازمانی انجام می شود. در معاملات عمده سازمانی ویژگی های زیر وجود دارد؛

  1. شناخت فروشنده عمده سازمانی
  2. مشاهده ی برند فروشنده و تولید کننده
  3. مشاهده محصولات عمده سازمانی تامین کننده
  4. مشاهده و استعلام قیمت عمده سازمانی محصولات و کالاهای تولیدی
  5. بررسی و مطالعه و انتخاب نحوه ارسال کالاهای عمده و سازمانی محصولات
  6. تیکتینگ و تبادل پیام در خصوص محصولات متنوع کارخانجات و تولیدی ها
  7. پیگیری کالای عمده ، نحوه ارجاع کالاهای انبوه و بازپس گیری محصولات سازمانی
  8. اطلاع رسانی از میزان تقاضای بازار عمده و ثبت سفارشات سازمان و شرکت ها بر روی برند و محصولات موجود در سامانه استاف مارکت

موارد فوق کمک می کند تا پرداخت امن برای کسب و کارها وجود داشته باشد. تراکنش های مالی مطمئن سبب اعتمادسازی روزافزون کسب و کارهاست.

با افزایش اعتماد طرفین معاملات تجاری بازار مطمئن عمده سازمانی دیجیتالی رشدو توسعه بیشتری در جذب مشتریان اینترنتی فراهم می کند.

چگونه پرداخت امن حقوقی بازار مطمئن عمده سازمانی استاف ، آسودگی خاطر در امرار معاش فروشنده و خریدار عمده را با ارائه بستری برای خرید و فروش آنلاین B2B فراهم می سازد ؟

پلتفرم B2B استاف با مطالعه شرایط موجود در بازار سنتی اقدام به تدوین پروتکل معاملات بی تو بی در بازار مطمئن عمده سازمانی استاف کرده است.

شرایط و مقررات مندرج در استاف مارکت برای تجارت انلاین B2B به صورت متقن به امضای طرفین معامله می رسد. کلیه ی حقوق مندرج در مواد قوانین در جهت سود دو طرف معامله انلاین نوشته شده است.

بنابراین، با رعایت مفاد قانونی سامانه فروش عمده سازمانی استاف مارکت پرداخت امن حقوقی انجام می شود.

چگونه شفافیت فرایند خرید و فروش کسب و کار ها بازار مطمئن عمده سازمانی را برای خریدار و فروشنده فراهم می سازد ؟

خریداران عمده سازمانی معمولا به دنبال فرایند های خرید و فروش شفاف هستند. شفافیت فرایند خرید عمده یکی از اهداف اجرایی در پلتفرم بی تو بی استاف می باشد.

سامانه های پلتفرم سازمانی استاف کلیه ی سبدهای خرید سازمانی، ارسال کالا، شارژ حساب مشتریان استاف پی و دیگر خدمات را به صورت اینترنتی در سراسر دنیا به کاربران وب سایت استاف مارکت نمایش می دهد.

تامین کنندگان و تولیدکنندگان انبوه کالا در استاف مارکت چگونه محصولات عمده سازمانی خود را به مشتریان عمده سازمانی در سراسر اینترنت ارسال می کنند ؟

با عضویت در ساماندهی خریداران و فروشندگان عمده سازمانی استاف مارکت کلیه ی کاربران اینترنتی می توانند، محصولات عمده سازمانی را مشاهده و خریداری کنند.

برای خرید اینترنتی محصولات عمده سازمانی معاملات انلاین B2B کافی است تا مدارک هویتی و قبول شرایط قانون تجارت در پلتفرم استاف تایید شود.

تاییدیه های الکترونیکی با نظارت قانونی معاملات امن را برای صاحبان سرمایه ی کسب و کار فراهم می سازد.

انواع ویژگی های سامانه خرید و فروش عمده سازمانی استاف مارکت علارتند از؛

  • احراز هویت تامین کننده
  • احراز هویت خریداران سازمان و شرکت
  • استعلام قیمت محصولات عمده و انبوه کارخانه
  • صدور فاکتور رسمی مناسب برای سازمان و شرکت ها
  • بررسی حافظه سبد خرید عمده سازمانی ادارات دولتی و خصوصی
  • نحوه ارسال کالا
  • تسهیلات مبادلاتی معاملات کلان

برای ثبت نام در سامانه استاف مارکت نیاز است تا تامین کنندگان و صاحبان برند یا تولیدکنندگان دارای نام تجاری در پلتفرم بی تو بی استاف ثبت نام نمایند.

نحوه ثبت نام تامین کنندگان استاف برای آغاز فروش عمده سازمانی با انواع برند ، نام تجاری و کارخانه های تولیدی صنایع کوچک چگونه است ؟

ثبت نام تامین کنندگان سامانه خرید و فروش عمده سازمانی استاف مارکت به صورت فصلی انجام می شود. ثبت نام تامین کنندگان استاف با احراز کامل هویت حقیقی و حقوقی برای تجار ، بازرگانان ایرانی انجام می شود.

پلتفرم B2B استاف تامین کنندگان و تولیدکنندگان را در ساماندهی کرده و برای بازاریابی دیجیتالی B2B خدمات ویژه ارائه می دهد.

بازاریابی اینترنتی محصولات عمده سازمانی و مواد اولیه کارخانجات توسط بازار مطمئن عمده سازمانی استاف مارکت برای تامین کنندگان و تولیدکنندگان وجود دارد.

مشتریان و خریداران نیز در بازار مطمئن عمده سازمانی می توانند با اعتمادسازی انجام شده توسط فروشندگان شفافیت کسب و کارها را ببینند.

خدمات پلتفرم B2B استاف برای تامین کننده و فروشنده عمده سازمانی چیست ؟

در یک بازار مطمئن عمده سازمانی نیاز است که خدماتی به صورت دوره ای و مداوم برای تامین کننده و فروشنده فراهم شود. خدمات پلتفرم B2B استاف در راستای توسعه بازاریابی دیجیتال B2B کسب و کارهاست.

هم اکنون پلتفرم B2B استاف برای کارخانجات و تولیدی های سراسر کشور خدمات دیجیتال مارکتینگ در حوزه ی b2b را فراهم می کند. خدمات بازاریابی اینترنتی پلتفرم B2B استاف در سامانه فروش عمده سازمانی استاف مارکت عبارتند از؛

بدین ترتیب سامانه استاف مارکت با گردآوری بیش از 4500 تامین کننده عمده دارای برند معتبر و 13742 برندهای جدید تولیدی از سراسر کشور خدمات ویژه ای داده و بازار مطمئن عمده سازمانی را در سراسر کشور فراهم سازد.

خدمات سامانه فروش عمده سازمانی استاف مارکت برای خریدار و مسئول تدارکات سازمان و شرکت ها چگونه است ؟

سامانه فروش عمده سازمانی استاف مارکت متشکل از موتورهای جستجوی هوشمند است که خدمات تهیه و تدارکات کالای انبوه و پشتیبانی از محصولات تولیدی ها و کارخانجات را به عهده دارد.

استاف مارکت با گردآوری هزاران کالای برند، با کیفیت و قیمت مناسب امکان تهیه کالاهای ارزان و پرتخفیف را برای سازمان و شرکت ها فراهم می کند. سازمان و شرکت ها با تهیه ی کالا از یک بازار مطمئن عمده سازمانی از موجودیت کالاهای کارخانجات و قیمت های محصولات عمده همواره مطلع هستند.

اطلاع رسانی بازار مطمئن عمده سازمانی به سازمان و شرکت ها

بازار مطمئن عمده سازمانی امکان خرید عمده سازمانی را برای سازمان و شرکت ها به سرعت فراهم می کند. با تکمیل فرم فروش سازمانی و عمده، مدیران و مسئولان تدارکات کالای انبوه می توانند مشخصات سازمان یا شرکت را در سامانه استاف مارکت ثبت نمایند.

متقاضیان و مشتریان عمده سازمانی بازار مطمون عمده سازمانی استاف مارکت همواره

  • سرعت کسب اطلاعات و آگاهی لازم
  • راحتی و آسایش خرید و فروش عمده و سازمانی
  • تخفیفات سازمانی و شارژ حساب الکترونیکی استاف پی

را در سامانه های پلتفرم B2B استاف مشاهده می کنند.

بازار مطمئن عمده سازمانی استاف مارکت

استاف مارکت با گردآوری اطلاعات مشتریان سازمانی، اقدام به تهیه ی بسته های سازمانی از شرکت های مختلف می کند. محصولات و برندهای کارخانه و تولیدی های مورد علاقه و پرفروش در سامانه خرید و فروش عمده وجود دارد. استاف مارکت خدمات ویژه ای را برای سازمان و شرکت ها فراهم می کند که عبارتند از؛

  • استعلام قیمت از یک بازار مطمئن عمده سازمانی
  • اعلان وضعیت موجودی کالای انبار یا تولیدی
  • بررسی قیمت تمام شده کالای عمده
  • اطلاع رسانی از نحوه ی ارسال کالا
  • بررسی وضعیت لجستیک
  • صدور پیش فاکتور رسمی
  • تهیه ی کالای ارزان تر
  • پرداخت امن استاف پی
  • شفافیت پرداخت و معاملات آنلاین B2B
  • ارسال کدرهگیری ثبت سفارش محصولات عمده

از دیگر ویژگی های برجسته بازار مطمئن عمده سازمانی، کاهش بروکراسی مالی و اداری است. کلیه ی فرایندهای خرید عمده اینترنتی در یک ساماندهی جامع انجام می شود.

قوانین تجاری پلتفرم استاف به صورت الکترونیکی بروکراسی های مالی و اداری را کاهش می دهد.

تکنولوژی دیجیتال مارکتینگ بی تو بی در پلتفرم استاف می کوشد تا بیشترین عملکرد را در زمینه بازاریابی محصولات عمده سازمانی فراهم کند.

محصولات عمده و سازمانی مورد درخواست شرکت ها نیازمند بازاریابی محتوایی B2B است. بازاریابی محتوایی محصولات کارخانه ها و تولیدی ها در حوزه فروش B2B فرایندی تخصصی و فنی مهندسی است.

ترکیب دو مجموعه ی مدیریت دانش بازار سنتی و فناوری اطلاعات، بازار مطمئن عمده سازمانی را به دیجیتال مارکتینگ B2B مجهز کرده است.

دیجیتال مارکتینگ B2B در ایران برای نخستین بار توسط استاف مارکت برای 150 برند کشوری به صورت آزمایشی در سال 1398 اجرا شد. پس از آن 5700 برند و کارخانجات تولیدی از خدمات پلتفرم استاف بهره مند شده اند.

بازار مطمئن استاف خدمات ویژه ای را برای شرکت و کارخانه های تولیدی فراهم کرده است. که این خدمات عبارتند از؛

  • طرح الماس مناسب کسب و کارهای نوپا و پیشرو
  • طرح طلایی مناسب کسب و کارها با محصولات متنوع و زیبا
  • طرح نقره ای مناسب برای کسب و کارهایی با محصولات محدود

برای شناسایی نوع کسب و کار و خدمات دیجیتال مارکتینگ B2B ، مشاوره رایگان و تماس قبل از تهیه ی پلن ضروری است. مشاوره رایگان خدمات دیجیتال مارکتینگ B2B شامل دو جلسه 45 تا 75 دقیقه می باشد.

جلسات برگزاری مشاوره رایگان استاف با توجه به زمان کارشناسان و مدیران مجموعه تعیین می شود. پس از برگزاری جلسات مشاوره عقد قرارداد خدمات ویژه استاف به کسب و کارها انجام می شود.

بنابراین، به کلیه ی تامین کنندگان و تولیدکنندگان کسب و کارهای حوزه ی صنایع کوچک توصیه می شود تا برای حضور در بازار مطمئن عمده سازمانی حضور یافته و هر چه سریعتر محصولات خود را بارگزاری نمایند.

چنانچه تا پایان فصل جاری صاحبان کسب و کارهای صنایع کوچک اقدام به بارگزاری محصولات کارخانه و تولیدی نمایند می توانند از 20 درصد تخفیف سالیانه در تهیه ی پلن های خدماتی بهره مند گردند. از هم اکنون در بازار مطمئن عمده سازمانی پلتفرم B2B استاف باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا