معامله امن و بدون دردسر

معامله امن و بدون دردسر
معامله امن و بدون دردسر قطعا یکی از چالش‌های روزمره ما شده است. استاف مارکت تسهیلات پرداخت امن معاملات را برای تامین کنندگان و مصرف کنندگان با راه اندازی پلتفرم استاف ایجاد کرده است.
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

معامله امن و بدون دردسر قطعا یکی از چالش‌های دنیای امروز ماست. هر روز صبح با پیامک چک برگشتی مواجه شدن حس ناخوشایندی است، که روح شما را تا انتهای شب آزرده است. چرا که باید به فکر حل دردسر به وجود آمده از یک معامله نافرجام باشید.

پلتفرم B2B استاف در کنار تمامی کسب و کارهای سازمانی و شرکتی آماده ایجاد یک معامله امن و بدون دردسر است. رعایت اصول بازاریابی b2b استاف کمک می کند تا از فروش سازمانی و خدمات پس از فروش عمده بیشترین بازده را داشت.

اینکه چگونه می توان یک معامله امن و بدون دردسر را داشت؛ توسط گروه نوآوران اقتصاد صالح با ایجاد پلتفرم B2B استاف برنامه ریزی شده است. خبرگان و کارشناسان مدیریت اقتصادی با ایجاد بازار مطمئن عمده سازمانی استاف مارکت و استاف سرویس، معامله امن و بدون دردسر بین کسب و کارهای b2b را عملی می کند.

پرداخت های معامله امن و بدون دردسر در تراکنش های آنلاین چطور صورت می پذیرد ؟

واقعیت این است که متاسفانه تقلب ها در معاملات در بازار ها همواره وجود دارد، و طرفین معامله اعم از خریدار و فروشنده همه نگران این موضوع هستند. پرداخت امن معضل اعتمادسازی در کسب و کار بی تو بی است.

اعتمادسازی حل معضل پرداخت در معامله امن و بدون دردسر

تصور کنید میخواهید به یک کارخانه مواد اولیه بفروشید و یا برای تامین مایحتاج شرکت فروش عمده کالا داشته باشید. چطور می توانید به خریدار اعتماد داشته باشید که در ارسال کالا و تحویل آن، مبلغ را به طور کامل و در زمان معین به شما پرداخت نماید؟

در واقع شما به اعتبار معاملات قبل خود به خریداران اعتماد می کنید ، بنابراین اگر بخواهید با افراد جدید معامله انجام دهید ترس و نگرانی از چگونگی انجام یک معامله بدون مشکل همواره وجود دارد.

خریداران عمده کالا نیز همین مشکل را دارند و در مقابل شما فروشندگان نگرانی های خود را دارند. آن ها نمی توانند به راحتی به تامین کنندگان کالا اعتماد کنند که کالا را در زمان معین تحویل دهند.

چرا معامله امن و بدون دردسر وجود ندارد؟

درواقع در کشور ما یک ساز و کار مشخص برای اطمینان دو طرف معامله طراحی نشده است. فروشنده چطور باید مطمئن باشد، از اینکه کالایی که فروش رفته است. مبلغ آن کاملا واریز می شود، و نگرانی وجود ندارد! بگذارید کمی دقیق تر صحبت کنیم؛

در حقیقت زمانی می توان به یک شخص حقیقی یا شرکت و یک سازمان اعتماد به دست آورد؛ که

اول: بتوانیم به صورت مکتوب سند مشخص از آن ها داشته باشیم.

دوم: در موعد مشخص مورد انتظار ما مبلغ درخواستی پرداخت شود.

سوم: اینکه اگر به ناچار دچار اختلاف در معامله شدیم، فرایند حل این اختلاف در کمترین زمان ممکن یعنی 1 تا 2 هفته انجام بپذیرد.

چیزی که در مراجع حل اختلاف کشور چیزی حدود 2 ماه تا 2 سال طول می کشد. که در این زمان هم خواه ناخواه ارزش سرمایه با توجه به تورم از دست می رود.

بنابراین، می توان در یک پلتفرم سازوکار معامله امن و بدون دردسر را ایجاد کرد. بنای اعتمادسازی در پلتفرم ها با شفاف سازی کسب و کار ها برای مشتریان به راحتی حاصل می شود. بنابراین، با تکیه بر تکنولوژی فناوری اطلاعات می توان معضلات پرداخت امن را از بین برد و بروز خطرات معاملاتی B2B را تا حد قابل قبولی کاهش داد.

فروشندگان و تامین کنندگان چطور برای معامله امن و بدون دردسر به سامانه استاف مارکت اعتماد می کنند ؟

شرکت استاف دارای مجوزهای قانونی مختلف است. این مجوز ها تحت نظارت 8 مرجع رسمی کشور است؛

اعم از وزارت صمت، وزارت ارشاد ، اتاق بازرگانی، درگاه پرداخت شاپرک، قوه قضاییه، سازمان امور مالیاتی، اتحادیه کشوری و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران.

بنابراین؛ سامانه استاف مارکت شرایط معامله امن و بدون دردرسر را طوری تدارک دیده است؛ که فروشندگان، تولید کنندگان و تامین کنندگان با خیال راحت کالاها و محصولات خود را به طور عمده در این پلتفرم به فروش برسانند.

پیمانکاران و کارفرمایان چگونه معامله امن و بدون دردسر را در استاف سرویس تجربه می کنند؟

پیمانکاران و کارفرمایان با ثبت نام در سامانه استاف سرویس می توانند از خدمات پیمانکاری کسب و کار انلاین بهره مند شوند. خدمات پیمانکاری کسب و کارها شامل موارد متعددی می شود که از مهمترین اهداف آن ایجاد اطمینان و آرامش در کسب و کارهای B2B است.

شفاف سازی معاملات آنلاین B2B در خدمات پیمانکاری و پروژه های مناقصات سازمانی باعث می شود تا شرکت ها و سازمان ها بیشتر به یکدیگر اعتماد کنند. اعتمادسازی در استاف سرویس با رزومه های کارفرمایان و پیمانکاران بیشتر می شود. بنابراین می توان یک معامله امن و بدون دردسر را در خدمات پیمانکاری با استاف سرویس تجربه کرد.

معامله امن و بدون دردسر با اعتمادسازی اینماد وزارت صمت

نماد تجارت الکترونیکی اولین مجوز کسب و کارهای اینترنی است که از مهمترین المان ارزیابی وب سایتها به شمار می رود. با وجود نشان اینماد وزارت صمت می توان مطمئن شد که وب سایت فعال در حوزه ی کسب و کار نماد تجارت الکترونیکی را از مرجع ذیربط کسب کرده است.

کسب و کارهای اینترنتی برای آرامش و اطمینان در خرید اینترنتی مشتریان نیازمند ثبت اطلاعات اولیه و تکمیلی در وب سایت هستند. بدین ترتیب امکان شکایت از کسب و کار برای مشتریان وجود دارد. همچنین مشتریان می توانند در خصوص کسب و کار اینترنتی استعلام هویتی را انجام دهند.

استعلام اینماد و اعتبار مجوز اخذ شده توسط کاربران اینترنتی ضروری است. اعتمادسازی با اینماد تجارت الکترونیکی کمک می کند تا تجربه یک معامله امن و بدون دردسر را بوجود آورد.

گواهی اتاق بازرگانی برای اعتمادسازی

اخذ کارت بازرگانی برای تجار و بازرگانان ویژگی هایی را به همراه دارد. اطلاعاتی را که حین اخذ کارت بازرگانی از بازرگان دریافت می کنند باعث می شود تا اطمینان خاطر بیشتری در معاملات بازرگانی انجام داد.

گواهی اتاق بازرگانی تضمین می کند که اشخاص حقیقی و حقوقی دارای سن مناسب برای تجارت هستند. محل کسب و رشته ی فعالیت ملکی و مجوز تولیدی یا مدارک دانشگاهی در گواهی اتاق بازرگانی استعلام می شوند. اطلاعات حساب جاری، نداشتن رابطه استخدامی با دستگاه دولتی و محکومیت کیفری و عدم ورشکستگی و تقلب از شرایط دریافت کارت بازرگانی است که باعث اعتمادسازی بیشتر در یک معامله امن و بدون دردسر است.

یک معامله امن و بدون دردسر با استعلام قوه قضاییه

استعلام گواهی وضعیت فعالیت شرکت با استفاده از قوه قضاییه انجام می شود. وضعیت ثبتی فعالیت شرکت در دادگستری منعکس می شود. تاییدیه ی استعلام قوه قضاییه به منظور اعتمادسازی بیشتر شرکت ها از یکدیگر نیازمند مجوز معتبر است. اعطای اعتبار قوه قضاییه دیگر نقطه ی قوت در یک معامله امن و بدون دردسر است.

سازمان امور مالیاتی کشور اعتمادسازی

وضعیت امور مالیاتی شرکت ها نیز برای بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی مهم است. شرکت هایی که وضعیت امور مالیاتی شفاف تری دارند اعتمادسازی بیشتری را در معاملات کسب و کارهای B2B به وجود می آورند.

معامله امن و بدون دردسر با اخذ مجوز امور اتحادیه کشوری

استاف مارکت متشکل از بیزینس های مختلف در دسته بندی های متنوع است. استاف سرویس نیز خدمات پیمانکاری مختلف را در صنوف مختلف مهارتهای اجتماعی ارائه می دهد. بنابراین، مجوز امور اتحادیه کشوری سعی می کند تا با شفاف سازی بیشتر کسب و کارها اعتماد طرفین معامله را افزایش دهد. شفاف سازی و ایجاد اعتماد دو برگ برنده در ایجاد فرایندهای معاملاتی امن و بدون حاشیه است.

گواهی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

حضور نیروی علمی دانشگاه عامل مهم توسعه ی علمی است. یک معامله امن و بدون دردسر نیازمند مطالعه و اندیشه کافی است. بررسی برای جلوگیری از ضرر و زیان نیازمند منابع علمی و به روز است. از این رو پارک علم و فناوری دانشگاه با حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش روز دنیا همواره می توان به خلاقیت و نوآوری در توسعه کسب و کارها اندیشید و مانع مسائل منجر به شکست گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا