پرداخت امن حقوقی در بستر فروش عمده سازمانی

پرداخت امن
این محتوا را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.
Telegram
LinkedIn
Twitter
Email

پپرداخت امن حقوقی همواره با مشکلاتی روبرو بوده است و امنیت آن باعث ایجاد دغدغه شده تا پرداخت امن حقوقی به یکی از دغدغه های بشر تبدیل شود. از گذشته گرفته تا به امروز مشکلات در پرداخت همیشگی بوده است. اگر در گذشته زمانی که بشر تهاتر می کرد، پیدا کردن کالای یکسان با ارزش مشابه کار دشواری بود؛

چندین سال بعد امکان تهیه زر و سیم برای تجار و حمل و نقل آن جان فرسا بود. اما امروز که دیگر نه کالایی تهاتر می شود که نشود کالای مشابه به آن را یافت و نه دیگر نیازی به حمل چندین کیسه پر از سکه است، پرداخت امن حقوقی دیگر معضلاتی ندارد؟

پرداخت امن حقوقی

الآن چگونه پرداخت امن حقوقی صورت می گیرد؟

پرداخت امن حقوقی در هر چه که تاریخ جلو آمد و متعاقب آن اقتصاد و تجارت پیشرفت کرد و رونق گرفت راه و روش آن هم بهبود یافت و انسان کوشید تا هر چه که می تواند این فرآیند را تسریع کند. بعد از بوجود آمدن اسکناس ها خیلی از مشکلات پرداخت امن حقوقی برطرف شد. تا چند سال بعد و در راس کار قرار گرفتن کارت های اعتباری دیگر حتی نیاز نبود که کیف ها از کاغذهای اسکناس انباشته شوند. ولی آیا همانطور که فرآیند پرداخت تسهیل شد، امنیت پرداخت ها هم به دنبال آن پیشرفت کرد. معامله امن و بدون درد سر آرزوی کسب و کارها مخصوصا در فضای اینترنتی است.

آیا پرداخت امن حقوقی بهتر شده است؟

پرداخت امن حقوقی همیشه و همه جا پرداخت کننده در معاملات انسان ها بوده اند. هر چند که شیوه ها و ابزارهای آن به مرور تغییر کرده و ترقی یافته ولی صرفا این ها تغییراتی بوده اند که انسان ها برای خودشان ایجاد کرده اند تا راحت تر باشند. بنابراین مشکلات ناشی از عملکرد آدمی همچنان پابرجاست.

در پرداخت امن معضل اعتماد سازی دغدغه کسب و کار است. اگر انسان قرون گذشته تقلب می کرد در پرداخت هایش هنوز هم می کند شاید هم بهتر و قوی تر… اگر انسان 500 سال پیش بدقولی می کرد هنوز هم انسان همان موجود است و پا بر عادت هایش نگذاشته است.

اکنون برای پرداخت امن حقوقی چه کار باید کرد؟

پرداخت امن حقوقی با گسترش روزافزون مبادلات و همگام با پیشرفت در لحظه ی تکنولوژی خرید و فروش در لحظه انجام می گیرند. حتی در برخی اوقات نه فروشنده خریدارش را می بیند و نه خریدار فروشنده اش را. این دنیای وسیع که حجم بسیار زیادی داده در آن است هم کار را راحت کرده است و هم سخت. راحت از این جهت که دسترسی تسریع و تسهیل شده و سهت هم از ایت بابت که در این دنیای بزرگ که اکثریت آن مجازی است و حساب های کاربری و پلتفرم ها نقش بازی می کنند رصد و پردازش همان حجم عظیم داده می تواند بشدت دست و پا گیر باشد.

ممکن است تا حالا به کارگزاری های بورسی و یا صفحه ی سازمان بورس مراجعه کرده باشید. در آنجا حجم بسیار زیادی از داده های مربوط به معاملات روز بر روی تابلوهایی نقش بسته است. داده ها جمع اوری شده و به اطلاعات با ارزشی تبدیل شده اند تا جای سردرگمی مستقیما کاربر را به آنچه که می خواهد برساند. این همان بستریست که باید باشد.

پلتفرم B2B استاف با مطالعه کسب و کارها در نحوه انجام معاملات اینترنتی برای کسب و کارها سراسر کشور تسهلات پرداخت امن را به صورت انلاین فراهم می کند. به گونه ای که با ایجاد بازار مطمئن جایی که بتوان به راحتی اعتماد کرد را برای تمام کسب و کارها با استفاده از تکنولوژی های روز فراهم می سازد.

با خیال راحت وارد سایت استاف مارکت شوید و فقط خرید کنید.

استاف مارکت دقیقا همان جاییست که خیال مشتری برای خرید را راحت می کند. اما چگونه؟ کاری که در استاف می کنید این است که بستر خرید مطمئن را فراهم می کند. یک فرآیند کامل و راحت با پشتوانه ی اطمینان.

استاف در حقیقت پرداخت امن را به شما هدیه می دهد. کافی ست فقط مشتری محصولی را که می خواهد در استاف مارکت انتخاب کند. از موجودی هم خیالش راحت است. چون فقط کالاهای موجود در اختیار مشتری قرار می گیرد. پس حالا که مشتری هدفش را می داند که چه می خواهد باقی ماجرا را به استاف مارکت بسپارد تا یک خرید مطمئن و پرداخت امن را به ارمغان ببرد.

مشتری در لحظه از قیمت با خبر می شود و تغییرات قیمت را رصد می کند. اما قضیه به اینجا ختم نمی شود. استاف مارکت صرفا قیمت در اختیار قرار نمی دهد بلکه بر آن نظارت دارد تا با افزایش ناگهانی مواجه نشود. بعلاوه سفارش را از تامین کننده برای مشتری تهیه می کند و این طور نیست که جنس در انبار نگه داشته شود و یا تحویل داده نشود. پرداخت انجام می گیرد و سر موعود مقرر دقیقا کالای خواسته شده تحویل داده می شود. این یعنی «پرداخت امن حقوقی»…

مشتری دغدغه ی ارسال کالا را هم نمی تواند داشته باشد؛ این را هم استاف مارکت برای او انجام خواهد داد. مشتری هر موقع که بخواهد از تامین کننده برای تهیه و ارسال کالای عمده سازمانی درخواست می کند. تازه این امکان هم برای مشتری وجود دارد تا با تیکتینگ سفارشات آینده خود را هم ثبت کند و خیالش را برای آینده راحت تر بکند. این ویژگی به تامین کنندگان هم این امکان را می دهد تا قبل از تولید سفارش گیری کرده باشند. نه اینکه اول تولید بکند و برای فروش محصول تولیدشده تلاش بکند. این فرآیند یک پرداخت امن و مطمئن را برای دو طرف خریدار و فروشنده ایجاد می کند تا خیالشان چه بابت تامین و چه بابت فروش راحت باشد.

ممکن است این سوال پیش بیاید که استاف با چه توانی امکان ایجاد پرداخت امن حقوقی را بوجود می آورد. در اینجا به موضوع خواهیم پرداخت:

مجوزهای استاف مارکت

  • نماد اعتماد الکترونیک
  • نشان ملی ثبت
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران
  • پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
  • آسان پرداخت
  • سازمان امور مالیاتی کشور
  • قوه قضائیه

استاف با مجوزهایی که دریافت کرده است و قابلیت هایی که بدست آورده است توانایی ایجاد یک پرداخت امن حقوقی را دارد.

2 پاسخ

  1. بسيار عالي
    از كجا ميتونيم در مورد پرداخت امن حقوقي بيشتر بدونيم
    مخصوصا زماني كه كالايي خريداري شده ولي جنس معيوب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشترک خبرنامه‌های حوزه کسب وکار شوید!

به آخرین خبرها و مقالات رایگان دسترسی داشته باشید.

مطالب بیشتر

جنگ اقتصادی
استاف لایف

جنگ اقتصادی افزایش دلار در استاف | STUFF

داستان دلار در جنگ اقتصادی و اثر آن در زندگی روزمره مطلبی است در خور توجه. این نوشته به بیان شرایطی می پردازد که با افزایش دلار در شرکت استاف | STUFF بوجود آمد.

تولید سرنخ B2B
استاف آکادمی

تولید سرنخ B2B در دیجیتال مارکتینگ

تولید سرنخ B2B چیست؟ (B2B Lead Generatiom) تولید سرنخ B2B فرآیند شناسایی خریداران بالقوه ایده آل برای محصولات استاف‌مارکت یا خدمات استاف‌سرویس است، که تامین‌کنندگان

اگر به دنبال توسعه کسب وکار خود هستید !؟

با استاف | پلتفرم فروش و خدمات سازمانی در ارتباط باشید.

ساختار تولید محتوا